********* ********************** DSV Blog: Δεν τα γουστάρω τα τηλεφωνήματα και ιδιαίτερα από τα κινητά όταν είμαι σπίτι. Να μην έχει κάποιος ΦΒ ή Μέιλ ή όταν δεν είμαι στο PC ... τότε Οκ ...

Σάββατο, Νοεμβρίου 20, 2021

Δεν τα γουστάρω τα τηλεφωνήματα και ιδιαίτερα από τα κινητά όταν είμαι σπίτι. Να μην έχει κάποιος ΦΒ ή Μέιλ ή όταν δεν είμαι στο PC ... τότε Οκ ...



Τα Τηλεφωνήματα δεν μου αρέσουν ... Γιατί γίνονται σε ώρες που ο άλλος μπορεί να είναι τουαλέτα ... ή μπορεί να Καίγεται το σπίτι του ( Αυτό έχει γίνει πραγματικότητα ... Και παίρνει τον φίλο του για να του το πει ... ο Φίλος του ήταν Ντίρλα στα μπουζούκια και δεν άκουγε σχεδόν καθόλου ... και του λέει ... "Καίγομαι Μαλάκα Έλα ... Καίγομαι" Και του Απαντάει ... Και εγώ Καίγομαι στην αγκαλιά σου καίγομαι με τα φιλιά σου καίγομαιιιιιιιιιι " και βέβαια ο άλλος κάηκε ... αλλά ευτυχώς το μισό σπίτι ... ! 

Το κντ μου το έχω μόνο για ξυπνητήρι και όταν βγαίνω έξω ... Εδώ γιατί να με πάρει ο άλλος τηλέφωνο και να το σηκώσω απ την στιγμή που ξέρει ότι ΟΤΑΝ είμαι Σπίτι είμαι μπροστά στον Υπολογιστή και Περνάω την Ώρα μου .. Μιλάω με καμιά Γκόμενα ... Παλιότερα έκανα και Γουεμπσεξ ... και παιχνίδια ... Γιουτιουμπ και άλλες Μαλακίες 

Έτσι σκέφτονται οι περισσότεροι ... Είμαι Αναλυτής Προγραμματιστής και το PC για μένα είναι ότι η Καρδιά μου το Μυαλό μου η συνέχεια των χεριών μου ... Γι αυτό βλέπετε ότι γράφω ακατάπαυστα ( Όταν δεν έχω Κατάθλιψη και καμία Όρεξη με ότι γίνεται ( είχα να γράψω απ τιις φωτιές της Εύβοιας, γιατί μαζί με τα Κωλομπόλια και τα Λοκνταουν και την Φυλακή που μας έχουν βάλει ... και τον σεισμό στην Κρήτη και και και ... δεν μου βγαινε να κάνω ένα κλικ. )

Αλλά και τότε πάλι στο PC είμαι αλλά δεν γράφω στο φβ και μάλλον ούτε στο Blog γιατί δεν γουστάρω με τίποτα. Βλέπω όμως YT αρκετά ... Διαβάζω όλες τις Αναρτήσεις ... και ή μαθαίνω πράγματα στην Πληροφορική και Μελετάω .. ή Αγγλικά που δεν έχω το Λόουερ από την 2α Λυκείου που πήγα να δώσω ... και γενικά ΠΑΡΑΓΩ έργο ... Δεν τον παίζω ... Δεν παίζω ... Δεν κάνω Χαβαλέ ... ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ !

Και γράφω στο Μπλογκ ή γράφω Κώδικα ... ή διαβάζω Αγγλικά OnLine ... που μετράει και ο χρόνος, και με παίρνει κάποια τσιριχτή φωνή με άγνωστο νούμερο ... και μου λέει ... "Έλα καλέ ... η Πάνια είμαι " ... Αμάν λέω ... ε πλάκα μου κάνετε ... Η Ανίτα ? ρωτάω .. Ποια Ανίτα καλέ ... η ΡΑΝΙΑΑΑ !!! ... 

Α καλά λέω διάλεξες την ώρα ... Κλείσε και τα λέμε .. όποτε ... ( εγώ πάντα στέλνω στο φβ ή μνμ ... ΟΠΟΤΕ ακόμα και να κάνει Σεξ ο άλλος ή Ντουζ ή να τρώει ( Δεν κόβω με τίποτα όταν τρώει ο άλλος ) ... ΟΤΑΝ το δει και ΜΠΟΡΕΙ θα μου απαντήσει... !!!

ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΥΝ ... ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΒΑΖΩ ΑΝΟΙΧΤΗ ΑΚΡΟΑΣΗ ( που με ενοχλει ) ... Η ΑΚΟΥΣΤΙΚΆ ... ΠΟΥ Ε ... ΚΆΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ. Κανα Ντιφράγκ ... κανά Κόπι Πάστε που έλεγε και ο Κρητίκαρος ... ή κάνω μπράουζινγκ ... της πλάκας όμως. 

Πάντως να ΓΡΑΨΩ δεν μπορώ και πολλές φορές έχω ξεχάσει, μέσα στον Οίστρο μου τον στίχο την πρόταση ή την κατάλληλη λέξη. Γιατί μπορεί να κολλήσω για ώρες να βρω την κατάλληλη φωτό και λέξη ... Όλα συνδέονται και τίποτα δεν είναι τυχαίο ... 

Ιδίως τα Άγνωστα Νούμερα ... που είναι οι Καριόλες οι εισπρακτικές και Νόβα και ο Σ. Β. από Ματαράγκα Καρδίτσας .... ( Δεν κάνω πλάκα ... Έχω και την απόδειξη που είναι τυπωμένη σε χαρτί φαξ σκισμένη με μαχαίρι ... Δεν έχει ούτε Κομπιούτερ ... Ακόμα Μηχανή και μου στειλε ΡαδιοΚασετόφωνο που τα παίρνει με το κιλό και βέβαια δεν λαλούσε με τίποτα ... Σαλάγατα !!! Καρδιτσομάγουλα και Βλαχο.... αντε μην πω τίποτα παραπάνω ... 

Μην νομίζετε ... και τους δικούς μου τους Φαρσαλινούς ( απ΄οτην Μάνα μου και Καταγωγή μου. Στον Βόλο γεννήθηκα ...  ) 

Καλά ... όταν τρώω και επιμένει να τρώω με το ένα χέρι και να μιλάω με το άλλο ... και λέω άσε με να φάω μωρέ ... και λέει 1 λεπτό ( για Κουτσομπολιά και Μαλακίτσες )  ... και κάνει 3 - 4  ... Στο 4ο λεπτό έχω πατήσει το κόκκινο κουμπί και κάνω φραγή 

ΟΣΟΙ εχετε το ΦΒ μου στείλτε μου πρώτα εκεί μνμ και ΑΝ δεν απαντήσω τότε στο ΚΝΤ !!! Όχι επειδή βαριέστε να γράψετε ένα "Όταν το δεις Πάρε με" και κατευθείαν την κλήση επειδή δεν πληρώνεται Πάγιο και Συμβόλαιο !!! 


ΜΗΝ με παίρνετε τηλέφωνο κατευθείαν γιατί μάλλον ΔΕΝ θα το σηκώσω ... και μετά θα μου κάνετε και ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ γιατί δεν απάντησα του ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ που με παίρνατε για χρόνια πολλά ... Δλδ ΜΟΝΟ στην γιορτή μου με Θυμάστε ? Καλοί Φίλοι είστε κι εσείς το ξέρω.

ΔΕΝ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ... ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΒ Ή ΜΕΙΛ .. ΤΟΤΕ ΝΑΙ ... ΤΟ ΣΗΚΩΝΩ ΗΡΕΜΑ ( μερικές φορές ) ... και μιλάμε κανονικά ... αν δεν βρίσω κανα Μαλάκα Δικηγόρο που παίρνει ΚΑΘΕ μέρα στις 3 το πρωί που ΟΛΗ η Επαρχία ΚΟΙΜΑΤΑΙ !!!

Αλλά στην Ανάγκη μιλάω ... Και όταν είμαι και στο σπίτι ακόμα ... και σε ακατάλληλες ώρες ( Με πήρε κάποιος στις 1 για να πάμε για ποτό ..  Όχι δεν τον έβρισα ... ΕΜΕΝΑ Έβρισα που δεν το χα στο Μιουτ !!! Ε Εντάξει ... και τα Ξυρισμένα Μ@υνιά δεν μου αρέσουν ... αλλά ευχαρίστως τα .... ( Ξέρετε Εσείς ... ) !!! Και μπορεί μετά να τα ερωτευτώ κιόλας ... Αλλά τώρα με τον Κόβιντ ... δεν πλησιάζει καμία και κανένας ... Έχουν πάρει τα Σκάιπ και τα Μεσ... και Βάιμπερ ... φωτιά ... Μόνο έτσι γίνεται το Σεξ Πλέον ...


ΚΑΙ με Μάσκα όμως γιατί κολλάει και από την Οθόνη ε ... Προσέξτε ! 

Εκτός αν έχετε κάνει ΚΑΙ την Αναμνηστική ... όχι φωτό ρε ... 3ο Μπόλι λέμεεε  !!! 

Λες να ερωτευτώ και τα τηλεφωνήματα ???? Μπαααα !!! 


Καταλάβατε κύριε Χιαμνιωτάκη ???

Γιε Ράιτ !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: