********* ********************** DSV Blog: Είμαι 2 φορές εμβολιασμένος και 2η φορά νοσώ παρέα με τον υιό μου που διαθέτει τα ίδια "τυπικά προσόντα" με εμένα...

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 30, 2021

Είμαι 2 φορές εμβολιασμένος και 2η φορά νοσώ παρέα με τον υιό μου που διαθέτει τα ίδια "τυπικά προσόντα" με εμένα...

 


Το "πανδημία ανεμβολίαστων" της κυβέρνησης μας τελείωσε πλέον και επίσημα μιας και τα νέα μέτρα αφορούν ουσιαστικά τους εμβολιασμένους. Το φωνάζαμε από την αρχή. Δεν φτάνουν μόνο τα εμβόλια. Δεν είναι ούτε σημαία,ούτε διαβατήριο ελευθερίας από μόνα τους.Αλλά αυτό τους βόλευε και με την στήριξη των συστημικών ΜΜΕ το προπαγάνδιζαν.

Καμιά στήριξη ουσιαστικά στην δημόσια υγεία, ΜΕΘ που είναι δήθεν πάνω από 1.000 αλλά στους 700 διασωληνωμένους οι 100+ βρίσκονται εκτός ΜΕΘ.Κοροϊδεύαν και απαξίωναν όσους ζητούσαν μονοκλωνικά και στοχευμένους εμβολιασμούς.Σήμερα όλη την ημέρα ακούω για κρούσματα, όχι απλά φορείς, που είναι εμβολιασμένοι.Αύριο ίσως φτάσουμε τους 40.000 φορείς. Δεν κλείνουν την αγορά γιατί δεν υπάρχουν χρήματα να πληρώσουν.Πάλι φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και ο Παυλος Πολακης.

Η μόνη μας ελπίδα, γιατί από αυτούς δεν περιμένω τίποτα, είναι η ηπιότερη νόσηση με την Ο.

Δεν μπορούν και δεν θέλουν.

Ύ.Γ είμαι 2 φορές εμβολιασμένος και 2η φορά νοσώ παρέα με τον υιό μου που διαθέτει τα ίδια "τυπικά προσόντα" με εμένα...
Καλή χρονιά να έχουμε, με υγεία.

ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ, κ. Ορνιθόπουλε !!! Τα είπατε τέλεια .. γι αυτό τα έκανα και Ανάρτηση Αμέσως στο Μπλογκ μου !

Δεν υπάρχουν σχόλια: