********* ********************** DSV Blog: Πωωω τι λε ρε Συ ...ΌΛΗ η ΠΑΙΔΙΚΗ ΜΟΥ - ΕΝΗΛΙΚΗ Ζωή μου !!! Ε Σ Π Ε Ρ Ο Σ !!! Δεκαετία του 80 !!!

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 31, 2021

Πωωω τι λε ρε Συ ...ΌΛΗ η ΠΑΙΔΙΚΗ ΜΟΥ - ΕΝΗΛΙΚΗ Ζωή μου !!! Ε Σ Π Ε Ρ Ο Σ !!! Δεκαετία του 80 !!!



Πωωω τι λε ρε Συ ...


Ματωμένες Γροθιές του Καράτε ... Η Μεγάλη Απόδραση των 11 ... Ρόδα τσάντα και κοπάνα ... Οι Επικίνδυνοι ... Οι Φανταρίνες ( με την μάνα μου γι αυτό και η ηλίθια ταινία .. ) Όλα του Τσάκι Τσαν ... Η γκόμενα με τα μπούτια έξω από την διπλανή πολύκατοικία να μας ψωνίζει ...

Η Μουκαμβίλια να κάνει Αντίθεση στον Άσπρο τοίχο ... Η έναρξη στις 9 τον Ιούνιο που δεν φαινόταν η Ταινία από το πολύ φως ...

Οι Εραστές της Μαρίας .. τάχα μου να δούμε ένα Μπούτι ... αλλά μπα ... Χωρίς Ανάσα ... Γουάου ...

Και αν συνεχίζω να γράφω ... μέχρι αύριο ...

Λόρδου Βύρωνος με Ογλ .. ή Χατζααργύρη ... 

Δεκαετία του 80 !!! 


Δεν υπάρχουν σχόλια: