********* ********************** DSV Blog: Δεν θέλω πολλά χρήματα ... ούτε συνεχόμενες προσφορές ... αλλά κάποια μέρα εκεί που πίνετε τον Καφέ σας με 2 ευρώ και σας περισσεύουν 3 ... και δεν τα έχετε τόσο μεγάλη Ανάγκη για τον Προϋπολογισμό σας ... αν θέλετε βοηθήστε την Προσπάθειά μου ... Ναι ΜΟΝΟ με 3 ευρώ Αρκεί ...

Πέμπτη, Ιανουαρίου 20, 2022

Δεν θέλω πολλά χρήματα ... ούτε συνεχόμενες προσφορές ... αλλά κάποια μέρα εκεί που πίνετε τον Καφέ σας με 2 ευρώ και σας περισσεύουν 3 ... και δεν τα έχετε τόσο μεγάλη Ανάγκη για τον Προϋπολογισμό σας ... αν θέλετε βοηθήστε την Προσπάθειά μου ... Ναι ΜΟΝΟ με 3 ευρώ Αρκεί ...

Είδα κι απόειδα... προσπάθησα να το κρατήσω χωρίς εξωτερικές ενισχύσεις αλλά Βούλιαξα ...

Μόνο οι Βενζίνες ... πήγανε 100 ευρώ + ... και δεν έκανα τίποτα ... απλά δοκίμαζα εγγραφές με κανα 2 εκδρομές των 4 και 12 χλμ ( επί 10 φορές ) για να δω πως μπορώ να το κάνω ΜΟΝΟ από το κντ μου ... Ε οκ ... αν πάρω και ένα μικρόφωνο τα καταφέρνω ...

Μετά από τον Βόλο ... λέω να πάω σε όλο το Πήλιο ... πρώτα Δυτικό και μετά Ανατολικό που είναι πιο Άγριο ...Ε μόνο οι Βενζίνες γι αυτό θα θέλει κανα 300 το λιγότερο ... Λάδια ? Σέρβις ... ? Άσε ...

Πήρα και μία πολύ φτηνή κάμερα Αυτοκινήτου η  οποία είδα ότι έχει ναι μεν Σταθερότητα αλλά από Ανάλυση είναι χάλια ... Κι εγώ με το κντ έχω θέματα Ανάλυσης και κυρίως Εστίασης... αλλά αυτό πιστεύω θα το λύσω ... Κατέβασα νομίζω ίσως την Καλύτερη Free εφαρμογή για κάμερα σε Android https://play.google.com/store/apps/details?id=net.sourceforge.opencamera&hl=en_US&gl=US και πιστεύω θα λυθεί ...

Και είμαι έτοιμος να ξεκινήσω ... Περιμένω και ένα Drone ( δεν ξέρω αν πετάει .. 30 ευρώ το παρήγγειλα ) και περιμένω να πάρω μία βάρκα πλαστική μόλις 50 ευρώ για να μπαίνω και μέσα στην Θάλασσα και σε κάτι σπηλιές για να καταγράφω ... Τώρα αν πέσω ... πάνε οι κάμερες ... Μία Αδιάβροχη που μου δίνανε δωρεάν με μία αγορά πάνω από 10 ευρώ ... δεν είχα ούτε 10 ευρώ και έτσι την έχασα ... Ίσως σε κανα μήνα να την πάρω ...

ΟΟΟΛΛΛΑΑΑΑ τα άλλα .. Λήψεις ... Καταγραφές ... μεταφορές βίντεο ... Μοντάζ ... Εικόνα και Εφέ ... Ήχος και Εφέ ... τα κάνω μόνος μου οκ ... από την μεγάλη εμπειρία που έχω και επειδή δούλεψα πολλές ώρες μέχρι να τα μάθω ... Δλδ να ψάξω πιο πολύ γιατί υπάρχουν πολλά καλά Apps που βέβαια στην Free Version σου δίνουν με το Λόγκο τους ... αλλά δεν με νοιάζει ... εγώ θέλω ένα καλό και καθαρό βίντεο και ας λέει ότι το φτιαξε ο Φούφουτος.

Οπότε όπως καταλαβαίνετε ... όλα αυτά θέλουν πάνω από 500 ευρώ για να ΞΕΚΙΝΗΣΩ ... Επειδή είναι τρελή μου Καύλα ... μπόρεσα και μερικά Έβαλα εγώ ... Άλλα δεν μπορώ να βάλω ... 


Γι αυτό πρόσθεσα μετά από 12 χρόνια μοναχικής και δωρεάν προσπάθειας ... ένα Donation Button ( Πάνω Δεξιά στην Αρχή κα΄θε Ανάρτησης ) μήπως και μαζέψω κάποια λίγα έξτρα έσοδα και μπορώ να αγοράσω και την Αδιάβροχη κάμερα των30 ευρώ και την φουσκωτή βάρκα για να μπαίνω και μέσα στην Θάλασσα ...

Μην με παρεξηγείτε ... Δεν θέλω πολλά χρήματα ... ούτε συνεχόμενες προσφορές ... αλλά κάποια μέρα εκεί που πίνετε τον Καφέ σας με 2 ευρώ και σας περισσεύουν 3 ... και δεν τα έχετε τόσο μεγάλη Ανάγκη για τον Προϋπολογισμό σας ... αν θέλετε βοηθήστε την Προσπάθειά μου ... Ναι ΜΟΝΟ με 3 ευρώ Αρκεί ...

Το έβαλα τόσο χαμηλά για να μπορούν όλοι να κάνουν ... Και αν κάποιος επιθυμεί παραπάνω μπορεί και όσα θέλει ... Ή ακόμα μπορεί και να κάνει πολλές φορές .. π.χ. εγώ το κανα μια φορά ανά βδομάδα  ευρώ ... αλλά σε εποχές που είχα και σταθερή δουλειά ... και έπαιρνα και καλά λεφτά ... Βοηθούσα ένα Κοριτσάκι που πούλαγε Φαναράκια ... Τώρα σε Ποιον πηγαίναν τα λεφτά .. αυτό δεν το ξερα ...

Τώρα όμως θα μπορούσα να δίνω 32 ευρώ τον Μήνα που είμαι Βασικά Άνεργος ? όχι βέβαια ... αλλά 3 ... 3 ευρώ θα μπορούσα να το κανα αρκετές φορές και να μην μου φαίνεται.

Αυτά είχα να σας πω ... και το παραδέχομαι ότι Ντρέπομαι ... αλλά δεν μπορούσα πλέον να συνεχίσω χωρίς Συνδρομές...

Έτσι πλέον αναπτύσσονται όλα τα Κανάλια ( όπως του Ζαραλίκου .. του ΜΕΡΑ25 και τα περισσότερα ... εκτός αν μερικοί πιτσιρικάδες ιδίως έχουν φράγκα από τους γονείς και βλέπουμε και χρυσά μικρόφωνα και χλιδές ... ) 

Ευτυχώς σήμερα Πρόλαβα να κάνω την Ανάρτηση αυτή και να βάλω το Κουμπί γιατί από Αύριο ΔΕΝ θα έχω Ιντερνετ για τουλάχιστον 1 Εβδομάδα ...

Γιατί ? Γιατί δεν έχω 68 ευρώ να το πληρώσω ... Πήγανε όλα σε Βενζίνες Κάμερες και Μικρόφωνα ...

Από τις 26 του μηνός Μάλλον .. τα Ξαναλέμε !!!!!

Ευχαριστώ εκ των Προτέρων !!! 

 




Δεν υπάρχουν σχόλια: