********* ********************** DSV Blog: Ποιος είσαι... Τώρα θα σου λεγα πρωί πρωί ... Τι ερώτηση είναι αυτή ??? Ρώταω μήπως είσαι γνωστός με όνομα ψευδώνυμο ... Πόσα Αγενέστατα Βούρλα σέρνονται στο Φβ ...

Τετάρτη, Ιανουαρίου 19, 2022

Ποιος είσαι... Τώρα θα σου λεγα πρωί πρωί ... Τι ερώτηση είναι αυτή ??? Ρώταω μήπως είσαι γνωστός με όνομα ψευδώνυμο ... Πόσα Αγενέστατα Βούρλα σέρνονται στο Φβ ...



Maria Fskdu

11:11 π.μ.

Maria

Maria Fskdu

Μια επαφή ακύρωσε την αποστολή ενός μηνύματος

???

Μπορείτε τώρα να καλείτε ο ένας τον άλλο και να βλέπετε πληροφορίες, όπως η Ενεργή κατάσταση, και πότε διαβάσατε τα μηνύματα.

Κατά Λάθος ?

Maria Fskdu

Ποιος είσαι

Τώρα θα σου λεγα πρωί πρωί ... 

Τι ερώτηση είναι αυτή ???

Το κάνεις σε Όλους ???????

Maria Fskdu

Ρώταω μήπως είσαι γνωστός με όνομα ψευδώνυμο

Εγώ ρώτησα ?

Αν έχεις αμφιβολίες κάνεις Διαγραφή ..

ή Μπλοκ.

Όλα τα άλλα με Προδβάλουμ

Πάω να πάρω πίσω το αίτημα

Maria Fskdu

Δεν έχω πρόθεση για καμιά αντιπαράθεση με κανέναν άνθρωπο

Γιατί το κάνεις τότε ?

Ποιος σε τσίγκλησε να το κάνεις ?

Maria

Επειδή υπάρχουν άνθρωποι που είναι γνωστοί μου και δεν τους αναγνωρίζω με ψευδώνυμο

Maria Fskdu

Αυτό ήταν όλο

Εδώ έχω ΚΑΙ Πατρώνυμο .. και σου φάνηκε για Ψευδώνυμο.

Οκ ..

Λήξτο.

Maria

Maria Fskdu

Εσύ με ανακάλυψες τυχαία οπότε όλα καλά

Άτομα με τόση φοβία είναι Επικίνδυνα.

Εγώ έκανα ένα αίτημα οπυ κάνω και μου κάνουν χιλιάδες.

Δεν προσβάλω.

Ούτε ρωτάω Βλακείες.

Έχετε μπλοκάρει τα μηνύματα και τις κλήσεις από το λογαριασμό Facebook του χρήστη Maria Fskdu

Δεν μπορείτε να στέλνετε μηνύματα ή να καλείτε τον χρήστη σε αυτή τη συνομιλία και δεν θα λαμβάνετε μήνυματα και κλήσεις από αυτόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: