********* ********************** DSV Blog: Του λέγαμε .. Τάκη κάνε το Μπόλι ... Να πας να το Κανεις Εσύ μας έλεγε ο Τάκης και τώρα είναι στο Χώμα ... και εγώ κλαίω ...

Κυριακή, Ιανουαρίου 16, 2022

Του λέγαμε .. Τάκη κάνε το Μπόλι ... Να πας να το Κανεις Εσύ μας έλεγε ο Τάκης και τώρα είναι στο Χώμα ... και εγώ κλαίω ...


Μου λέει κάποιος σήμερα ... Αγόρι μου εγώ έχασα έναν Κολλητό .. και είναι στο χώμα τώρα ... και έκλαιγε όταν μου το λεγε ...Του λέγαμε .. Τάκη κάνε το Μπόλι ... Να πας να το Κανεις Εσύ μας έλεγε ο Τάκης και τώρα είναι στο Χώμα ... και εγώ κλαίω ...

Συλληπητήρια του είπα ... αλλά ο Τάκης .. τι επάγελλμα έκανε ? Έμπορος μου ει΄πε ... Αρα κάθε μέρα έβλεπε όλο Μπολιασμένους ε ? Ε ναι .. Μόνο αυτοί μπένανε στο Μαγαζί ... Και τότε πως κόλλησε ? Από Κάποιον Μπολιασμένο είπε ... γι αυτό του λέγαμε να πάει να κάνει το Μπόλι ... αλλά δεν  άκουγε !!!

Ε συγνώμη του λέω ... Εγώ βλέπω μόνο την Μάνα μου ... και κανέναν άλλον ... Έχω κόψει ακόμα και το Σεξ ... αν και δεν είναι Επιλογή μου ... Όσο ΔΕΝ το κάνω ( περιμένω να έρθει η Σωστή και Ελεύθερη πρόταση για να πάω να το κάνω ) ... δεν θα επικοινωνώ από κοντά με κανέναν ... 

Γιατί δεν πας να το κάνεις ? Με ρωτάει .. Ποιο ? Του Απαντάω ... Το Εμβόλιο μου λεει ... Το 1ο ?? Όχι και τα 3 ... Ααα και μετά 4ο ? 5ο ? 6ο ?

Ε Ναι ... Μετά όταν μπαίνεις στην Λούμπα ... κάνεις τα Πάντα ... 

Ε όχι του λέω ... Εγώ δεν θα ζω για να κάνω μια ζωή εμβόλια ...

Ναι αλλά άμα Αρρωστήσεις μπορεί να πεθάνεις ... 

Μακάρι του λέω ... Από το να ζω μια ζωή Ραγιάς στα Εμβόλια ας Πεθάνω ... 

Έσκυψε το Κεφάλι ... και Έφυγε !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: