********* ********************** DSV Blog: Ηρακλή Πουαρό της Αγκάθα Κρίστυ με τον David Suchet ! Ότι πιο όμορφο έχω δει τηλεοπτικά. Ένα πραγματικό Αριστούργημα !!!

Κυριακή, Μαΐου 29, 2022

Ηρακλή Πουαρό της Αγκάθα Κρίστυ με τον David Suchet ! Ότι πιο όμορφο έχω δει τηλεοπτικά. Ένα πραγματικό Αριστούργημα !!!



Πολλοί Πουαρό έχουν εμφανιστεί κατά καιρούς κινηματογραφικά και τηλεοπτικά αλλά σαν αυτό κανένα και με διαφορά. Πως μετέφεραν την βόρεια ευρώπη στα χρόνια του πολέμου τόσο μα τόσο ιδιαίτερα απεικονιστηκά δεν μπορώ να το καταλάβω. Λες και γυρίστηκε η σειρά εκείνο τον καιρό !

Έκανα αυτή την ανάρτηση σε μία ομάδα και πήρα τόσα εγκωμιαστικά σχόλια και λάικς που δεν έχω πάρει όλη μου την ζωή σε όλες μου τις αναρτήσεις. Άρα φαίνεται ότι έχει μαγέψει πολλούς, και συνιστώ όποιον δεν το έχει δει να το δει και είναι σίγουρο ότι θα τον καθηλώσει !!!
https://www.imdb.com/title/tt0094525/?fbclid=IwAR2Is4OlA0rlFtDCJu-1SjAhbdNGZP45n2XTivsWNtO4yHVuXc6Rl79tkZc&ref_=tt_mv_close

Έχει και επεισόδειο στην Ρόδο ... !!!

Όποιος έχει να μου προτείνει κάτι αντίστοιχο ... πολύ θα το θελα ... γιατί είναι ίσως η 5η φορά που το ξαναβλέπω ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: