********* ********************** DSV Blog: Δλδ πάει το κανάλι ? Δεν επανέρχεται με τίποτα ... ?

Τετάρτη, Αυγούστου 10, 2022

Δλδ πάει το κανάλι ? Δεν επανέρχεται με τίποτα ... ?

 


Χθες έλαβα αυτό το απαράδεκτο και απογοητευτικό μνμ από την YouTube και έμεινα Ενεός. Έχω να ανεβάσω βίντεο πάνω από 2 μήνες και λέει ότι παραβίασα τους όρους για γυμνό και σεξουαλικό περιεχόμενο. Χωρίς να μου δείξει σε πιο βίντεο .. χωρίς να με προηδοποιήσει να το σβήσω χωρίς τίποτα ... 

Και έχω και βίντεο από την Μάνα μου που την έχω χάσει πρόσφατα. Για τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν αλλά ήταν ένα κανάλι πολλών ετώ με πολλά προσωπικά και μη βίντεο που δεν μπορούν να σβηστούν έτσι με ένα μνμ. Η Αλήθεια είναι ότι φοβάμαι μην κατεβάσουν και το Blog μου, γιατί στο παρελθόν το έκαναν αλλά ευτυχώς το επανέφεραν σε μία εβδομάδα. 

Τα πράγματα στο Internet έχουν γίνει ... ( Να μην πω και φάω κανέναν αποκλεισμό ) ... και ο τρόπος που σε αποκλείουν ... πολύ... 

Δλδ πάει το κανάλι ? Δεν επανέρχεται με τίποτα ... ?

Όποιος ξέρει κάποιον τρόπο να κάνω κάτι και μπορεί να μου δώσει τα φώτα του πολύ θα το εκτιμούσα !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: