********* ********************** DSV Blog: Και κατέληξα ότι για να πάρεις Views και Subscribers πρέπει να είσαι ή πολύ Διάσημος ... ή να γίνεις τεράστιος Καραγκιόζης... ή να είσαι γνωστός της Κοινότητας για να σε στηρίξει.

Τετάρτη, Αυγούστου 10, 2022

Και κατέληξα ότι για να πάρεις Views και Subscribers πρέπει να είσαι ή πολύ Διάσημος ... ή να γίνεις τεράστιος Καραγκιόζης... ή να είσαι γνωστός της Κοινότητας για να σε στηρίξει.

 


Δυστυχώς το YouTube ( Δλδ η Google ) ... δεν μας τα λέει καλά... Και αν δεν μας τα λέει καλά η Goggle πολύ φοβάμαι μην γίνει και κάτι με το Blog μου ... που είναι όλη μου η ζωή ... Πριν μερικούς μήνες μου είχαν κάνει Αποκλεισμό ΚΑΙ εκεί. Και πριν μερικά χρόνια ... μου πρότειναν να ανεβάσω στο Cloud φωτό που εν μία νυκτί τις εξαφανίσανε. 

Είναι πολύ άσχημο επειδή δεν δίνουμε λεφτά στην Google να μας κάνει ότι θέλει και όποτε θέλει και γουστάρει αυτή. Χωρίς προειδοποίηση χωρίς εξηγήσεις. Πως μπορεί να κατεβάζει ένα κανάλι τόσων ετών με τόσα βίντεο και προσωπικά ( είχα και την Μάνα μου σε μερικά από αυτά ) με το έτσι θέλω. Πριν μερικές μέρες μου ήρθε κάποιο Update να διαβάσω τους όρους και σιγά μην διάβαζα 100 σελίδες και βέβαια υπέγραψα επειδή ήμουν αναγκασμένος για να συνεχίσω. Και χθες ... Χρααππ ... μου πήραν το Σκαλπ. Και το πιο άσχημο ... είναι ότι το κατέβασαμα είναι Οριστικό και δεν θα επανέλθει.

Το μόνο καλό της υπόθεσης είναι ότι μου ήρθε λίγο καιρό πριν επενδύσω στην Google και στο YouTube με Subscribers και Views ... κάτι που σχεδόν είχα αναιρέσει κάνοντας μια πιο ενδελεχή Έρευνα αυτόν τον καιρό για το YouTube και τα Βιντεάκια. Και κατέληξα ότι για να πάρεις Views και Subscribers πρέπει να είσαι ή πολύ Διάσημος ... ή να γίνεις τεράστιος Καραγκιόζης . ή να είσαι γνωστός της Κοινότητας για να σε στηρίξει, και να αναβάζεις βίντεο Λάικ Τζαμας ... ( Οι σχετικοί ξέρουν ).


Θα ανεβάζω βέβαια βιντεάκια ... από τουρς και εκδρομές ... αλλά ... χωρίς να επενδύσω πολύ στο Viewing ... απλά θα είναι Βίντεο μέσα σε αναρτήσεις που ... στο ΑΛΛΟ κανάλι που ευτυχώς είχα https://www.youtube.com/channel/UCxfPkbACLKGmSNjIYlGnawA ... αλλά έχει πολύ λίγα βίντεο και ελάχιστους Subscribers. Κάντε λοιπόν απ την αρχή Submscribe και ότι προαιρείστε ... ( Like - Share ) για να ξαναχτίσω απ την αρχή.

Το Blog μην μου κόψουν και τι στον κόσμο ... Θα την ψάξω για να βρω δικλείδες ασφαλείας ... Δεν θα το αντέξω αν τελικά μετά από 15 χρόνια γραφής και δωσίματος ... μου πουν μια μέρα στο Κόβουμε γιατί έτσι Γουστάρουμε ... 


Στο Επανιδείν ! 






Δεν υπάρχουν σχόλια: