********* ********************** DSV Blog: Η θεία μου, ενώ τρώει κέρατο, από τον θείο μου που πηδιέται με την κολλητή μου, μας τα έχει κάνει τούμπανο με τον Πετυχημένο Γάμο της και μου την λέει Συνέχεια για τον Χωρισμό μου. Της το λέω τώρα για να γίνουμε Τριμπούρδελο ???

Δευτέρα, Αυγούστου 08, 2022

Η θεία μου, ενώ τρώει κέρατο, από τον θείο μου που πηδιέται με την κολλητή μου, μας τα έχει κάνει τούμπανο με τον Πετυχημένο Γάμο της και μου την λέει Συνέχεια για τον Χωρισμό μου. Της το λέω τώρα για να γίνουμε Τριμπούρδελο ???

 


Το χω πει και σε άλλες αναρτήσεις ότι η Μουτίδου μ' αρέσει γιατί λέει Αλήθειες ... με ΓυναικοΑντρικό μυαλό χωρίς Συγκαλήψεις ... και χωρίς να τις χαρίζει ούτε σε Άντρες αλλά ούτε σε Γυναίκες ... 

Ο τίτλος ναι ... είναι μια αλήθεια που αποκαλύπτει μια κοπέλα και δείχνει πόσο σάπια είναι η Κοινωνία μας ... και πόσο ζει στο Ψέμα και στο χώσιμο κάτω απ το Χαλί. Η Θεία νομίζει ότι είναι η Γαμάω με τον Τέλειο γάμο της ... και την λέει στους άλλους ενώ ο θείος την έχει κάνει Τάρανδο ... 

Σε αυτό το στυλ θα γράψω κι εγώ ( όσο πιο γρήγορα μπορώ ) ένα βιβλίο που το χω καιρό μέσα στο κεφάλι μου και πρέπει να το βγάλω αλλά δεν με αφήνουν οι καταστάσεις. Ελπίζω μέχρι τα Χριστούγεννα ή λίγο μετά να το έχω γράψει ... ο Τίτλος ( για να τον κατοχυρώσω ) ... "Η Σιωπή ... των Ανατολικών Αρίστων". Ναι η σιωπή ... το Σώπα ... κάτω από το χαλί ... μην μας ακούσουν και σσσστττ ... και και και ... που τα έχω Σιχαθεί ζώντας σε μια γειτονιά που λαλιά δεν ακούγεται ενώ γίνονται Ηθικά Εγκλήματα ... Αλλά στο βιβλίο θα τους κάνω τέτοια ρόμπα ... που ... 


Δεν υπάρχουν σχόλια: