********* ********************** DSV Blog: Μπανιστηρτζίδες των Σόσιαλ... !!!

Τετάρτη, Οκτωβρίου 19, 2022

Μπανιστηρτζίδες των Σόσιαλ... !!!

 


Μπανιστηρτζίδες των Σόσιαλ. Γνωστή Κατηγορία "Φίλων" ή μη ( όσοι έχουν Δημόσιο το Προφίλ τους ) που είναι μέσα στα Σόσιαλ με τις ώρες ... παρακολουθούν τα πάντα και τους πάντες σαν να βλέπουν Τσόντα, και αυτοί δεν γράφουν τίποτα για να μην Εκτεθούν. Και την ώρα που διαβάζουν τα γραφόμενά σου ... πολλές φορές θέλουν να σε πνίξουν και σε βρίζουν όλη την ώρα για αυτά που εσύ ΤΟΛΜΑΣ και τα γράφεις.

Και γιατί εσύ τότε ... Ναι δεν ξέρω ... αλλά αυτό δεν ... είναι μερικές από τις εκφράσεις που τους ξεφεύγουν και Φανερώνουν ( γιατί δεν είναι και πολύ έξυπνοι ... γι αυτό και είναι Ματάκηδες ) ... ότι σε Παρακολουθούν και μάλιστα Ενδελεχώς σε ότι κίνηση και να κάνεις. Βέβαια μπροστά σου δείχνουν ότι δεν έχουν θέμα και πρόβλημα ... απλά φαίνονται ξεκάθαρα από τις εκφράσεις τους ( Όταν κάνουν συνέχεια τον Κινέζο) ... και από τις λέξεις που τους Ξεφεύγουν ... Π.χ. κάποια μου είπε κάτι λέγοντας για τον Χριστιανόπουλο ... που είχα γράψει μόλις την προηγούμενη μέρα σε ανάρτηση. Και μόλις κατάλαβε τι έκανε ... μαζεύτηκε .. κοκκίνησε ... και άλλαξε κουβέντα.

Άρε Κλειδαρότρυπες γαμώ το Κερατό σας ... Δεν ξέρετε και να κρύβεστε. Όταν κάποτε μου είπε ο Αδερφός μου ότι διαβάζει Κάθε Μέρα το Μπλογκ μου ... ήταν απλά μια επιβεβαίωση. Ήξερα ότι το διαβάζει όπως το διαβάζουν και πάρα πολλοί γνωστοί που δεν μου το έχουν πει. 

Αλλά τι είμαι ? Κανας βλάκας που δεν καταλαβαίνω ? Ξέρω ποιοι το διαβάζουν και στέλνω και τα αντίστοιχα μηνύματα μέσα από τις Αναρτήσεις μου. Και μη φοβάστε ... Δεν θα σταματήσουν να με διαβάζουν. Οι Μουλωχτοί Μπανιστηρτζήδες έχουν τέτοια ηδονή για κλειδαρότρυπα ... που ακόμα μπορούν να πληρώσουν σε ένα Ιντερνετ καφέ ... για να διαβάσουν κρύβοντας τάχα μου την IP τους και παραμένοντας Ινγκόγκνιτο ... 

Αχχχ βρε Μουλοχτούλια ... φαίνεστε ρε ... απλά κάνουμε ότι δεν σας βλέπουμε !

Δεν υπάρχουν σχόλια: