********* ********************** DSV Blog: Έπεσα ... ελπίζω για τελευταία φορά ... θύμα Αλβανικού Αρπακτικού ... αλλά Θύμωσα... Τόσο που θα το Ξεπουπουλιάσω.

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 26, 2022

Έπεσα ... ελπίζω για τελευταία φορά ... θύμα Αλβανικού Αρπακτικού ... αλλά Θύμωσα... Τόσο που θα το Ξεπουπουλιάσω.

 

Και το τόνισα στον Αντρέα ... Αντρέα .. ξέρεις καμιά καλή κατά πρώτον κοπέλα και μετά καθαρή για να έρθει για μερικές ώρες στο σπίτι ? Ξέρω είναι 24 του μηνός και όλες καίγονται. 

Έχω μου λέει ... αλλά μία Αλβανίδα ... αλλά την έχουμε 30 χρόνια και και και ... 

Οκ λέω ... και την πήρα ... 

Δεν θέλω να τα πολυλογώ ... γιατί θα πάμε στα Δικαστήρια τελικά γιατί μου φαγε περιουσία και πράγματα Συναισθηματικής Αξίας από την Μάνα μου ... και δεν ξέρω τι άλλο την ώρα που τάχα καθάριζε. Ελπίζω να μην έβαλε χέρι και στα κοσμήματα ... αν και είχα κλείσει την πόρτα του δωματίου που υπήρχαν ... Αλλά την βρήκα μέσα να ψάχνει... Ελπίζω να την πρόλαβα.

Έχω δώσει .. κι εγώ και η Μάνα μου και ο Πατέρας μου τόσα χρήματα ... τόση δουλειά ... ρούχα ... τα πάντα σε Αλβανούς και τους έχουμε Καραστηρίξει από το 90 μέχρι και σήμερα ... 

Αλλά δεν έτυχε ΟΥΤΕ μία φορά που να μην μου την φέρουνε τελικά ... Από λίγο ... όχι για Αστυνοία και Δικαστήρια ... έως και το Χθεσινό που είναι για τον Άρειο Πάγο. Αλλά ... εδώ την έχω ... Θα έρθει η Σήμανση και τα Δακτυλικά της είναι Παντού ... Παντού ... Αλλά δεν βάζω μυαλό ... Σκέφτομαι ... έλα μωρέ δεν είπναι όλοι ΣκατοΦάρα ... μην γίνεσαι Ρατσιστής !!!

Μέχρι μπροστά μου ενώ της έλεγα μην ανοίγεις εκεί ... άνοιγε τα προσωπικά μου συρτάρια με εσώρουχά μου μέσα ... μην τυχόν και της λέω ψέμματα ... 

Αλλά χθες που τελικά είδα τι μου έχει πάρει ... άντε τώρα πιάσε τον Τρελλό τον Βαλατσό... 

Ξεπουπούλιασμα θα γίνει ... αλλά είμαστε κι εμείς Αρπακτικά όταν πρέπει !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: