********* ********************** DSV Blog: Εγώ πουθενά δεν επιβεβαίωσα ότι είσαι Χαζή ! Εσύ το είπες για τον Εαυτό σου ! Εγώ απλά το Αποδέχτηκα ... Για να λες εσύ ρε Χαζοκαριολάκι ότι είσαι χαζή ... κάτι θα ξέρεις ! Ποιος είμαι εγώ να σε Αμφισβητήσω ???

Πέμπτη, Νοεμβρίου 16, 2023

Εγώ πουθενά δεν επιβεβαίωσα ότι είσαι Χαζή ! Εσύ το είπες για τον Εαυτό σου ! Εγώ απλά το Αποδέχτηκα ... Για να λες εσύ ρε Χαζοκαριολάκι ότι είσαι χαζή ... κάτι θα ξέρεις ! Ποιος είμαι εγώ να σε Αμφισβητήσω ???

 Βάζω λοιπόν καταγράμμα ... τα μηνύματά μας για να δούμε ΠΟΙΟΣ σε είπε Χαζή ( εσύ Μόνη σου ) ... και ποιος στο Επιβεβαίωσε και πως ? Και ποιος με είπε Ειρωνικά Πανέξυπνο και πως ? Και ποιος είναι Αγάμητος ( Ουσιαστικά ) και πως ???

ΝΑΙ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ ΑΣΧΗΜΗ ... ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΖΩΗ ... ΕΣΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΦΩΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ! 

Armpits Up !!! 

Είδατε όλη την Θεά να το κάνει ακόμα και Αξύριστες ... και νομίζετε ότι είστε και Όμορφες ... Ανεγκέφαλα Γύναια. 

( Ναι το ξέρω .. Τρομάζω τις γυναίκες ... Όχι όμως αρκετά ώστε να μην με πρίζουν ... Πάντως τις Γυναίκες ... Δεν τις τρομάζω !!! ) 





Δε κοιμασαι ποτε εσυ?

Στείλατε

Σχεδόν όχι ... Ή μάλλον ... κοιμάμαι όποτε νυστάζω .. Χωρίς Πρόγραμμα ... 


Όταν δούλευα με Ωράριο ... κοιμόμουν 11 - 12 ... Με έπαιρνε ο ύπνος κατά τις 1 - 2 γιατί πάντα ακούω τηλεόραση ... και είχα κανονικό πρόγραμμα.

Στείλατε

Αλλά η Κανονικότητα ... πολύ με κουράζει.

Στείλατε

Και πόσο μ άρεσε που μου έγραψες χωρίς .. "Καλημέρα".

Στείλατε

Δεν είσαι του Πολότικαλ Κορέκτ ... και πολύ μ Αρέσει.

Στείλατε

Φτου Φτου ... γιατί είσαι και Δίδυμος.

Στείλατε

Κοιμήθηκα πάντως από τότε που σταματήσαμε να μιλάμε ... μέχρι και τις 6.

Στείλατε

7 παρά δλδ.

Δεν απαντάει για πολύ ώρα ... Δεν ξέρω που είναι ... Και ρωτάω αν δουλεύει για να ξέρω να σταματήσω ... Μην περιμένω σαν μαλάκας που από ευγένεια θέλω να απαντήσω ... Αλλά Ευγένεια που ? Στα Τσουλάκια του Φβ με τις 1000 σέλφι ? Αλλά καλά να πάθω αφού δεν βάζω μυαλό και μόλις βλέπω όλο Φωτό Προξενήτρας ... να την κάνω προτού Αναλωθώ ... !

Είσαι στο Σχολείο ?

Αν κάνεις παύσεις ... ενημέρωσέ με σε παρακαλώ.

Στείλατε

ν

Margarita

Οριστε?

Στείλατε

ΑΝ δεν το κατάλαβες ... άστο.

Αλλά ήταν κατανοητό πιστεύω ... 

Αν μιλάμε ... και μετά ξαφνικά σταματάς ... καλό είναι να λες ... όπως χθες που θα πήγαινες τουαλέτα ... 

Τίποτα παραπάνω ... 

Εμείς π.χ. λέμε FFK.

Στείλατε

Αλλά νιώθω κάτι σαν ευερεθιστότητα ... 

Προφανώς είναι από την Κούραση και το Χθεσινό Ξενύχτι.

Στείλατε

( Μάλλον θα έγραψα και κάτι που θα σε πείραξε έστω και λίγο ... και δεν πήρα χαμπάρι )

Margarita

Ναι ειμαι κ χαζη ( Το παραδέχτηκε .. Ποιος είμαι Εγώ που θα την Αμφισβητήσω ??? )

Στείλατε

Α Οκ .. Πάσο !

Δεν γράφω τίποτα άλλο.

Προφανώς για κάποιο λόγο τα χεις πάρει και δεν θέλω να το συνεχίσω σε τέτοιο τόνο.

Αν είσαι χαζή και το λες ... κάτι θα ξέρεις... 

Εγώ πάντως δεν σε είπα έτσι.

Στείλατε

...

9:10 π.μ.

Margarita

Συγγνωμη το προβλημα ποιο ειναι?Οτι δεν καθομαι πανω απο το τηλ ν απαντω σε ο,τι γραφεις ανα πασα στιγμη κ οφειλω να δικαιολογηθω κιολας?

Margarita

Κ πρεπει να ενημερωνω κ για τις παυσεις για να μιλάμε?Αν ειναι να παραιτηθω κ απο τη δουλεια μη τυχον κ στειλεις τιποτα κ δεν προλαβω να ειμαι αμεση γιατι κανω κ 100 ωρες να γραφω η δόλια

Margarita


Ευγε εισαι κ πανεξυπνος κ επιβεβαιωσες οτι εγω ειμαι χαζη...κ ελεγα οτι εγω δεν εχω ζωη...

( Εμ δεν έχεις ρε βούρλο .. Δεν έχεις ... γιατί που να σου μείνει ώρα από την στιγμή που βγάζεις όλη την μέρα Σέλφι μήπως και Παντρευτείς ??? ΘυληκοΓκμοχ ! 

Στείλατε

Εύγε κι εσύ !

Φτάνει αυτό

Στείλατε

Έχεις Δίκιο !

Στείλατε

Απόλυτο !

Αλλά δεν άντεξα να αρκεστώ .. Δεν είμαι και τόσο Λάρτζ ???

Δεν είσαι Χαζή ... Ηλίθια Φιλολόγα είσαι που έχασα τον Χρόνο μου .. 

Χθες μου είπες πάω τουαλέτα .. τώρα όποτε θες μιλάς ... 

¨ΟΧΙ .. Φύγε και Βούλωστο το Καπάνι σου ... αλλά να Σέβεσαι τον Συνομιλητή σου Καριόλα !

Στάλθηκε πριν από 11 λ.

Έχετε μπλοκάρει τα μηνύματα

Δεν υπάρχουν σχόλια: