********* ********************** DSV Blog: No Mobile - Home Phone - Internet from tommorow until the last day of the Month ...

Δευτέρα, Νοεμβρίου 13, 2023

No Mobile - Home Phone - Internet from tommorow until the last day of the Month ...

 





Για Οικονομικότερο πακέτο ... όπως κάνουν και όλοι ... έβαλα όλα μαζί τα πάκέτα σε ένα ... Αυτό μου πρόσφερε καλύτερη τιμή ... αλλά μια φορά αν δεν έχω να πληρώσω το ένα μου τα κόβουν όλα και δεν έχω τίποτα ... Κάτι να πάθω στο σπίτι .. ούτε το 166 δεν θα μπορώ να καλέσω.

Τι θα πάθω όμως ? Κακό Σκυλί Ψώφο δεν έχει !!! Αλλά λες να μην μπορώ να πάρω τηλέφωνο και να ψοφήσω σερνάμενος στο Πάτωμα επειδή θα έχω χτυπήσει π.χ. Αυτό Φοβόμουν στις Πλημμύρες ... Αλλά ακόμα και με γαστρορραγία ... κατάφερα να επιβιώσω ... μέχρι να έρθει το Ρεύμα ... Δλδ 2 μέρες ... 

Τώρα 15 μέρες και ... πως ?

Ε οκ ... Κάθε πρωί θα πηγαίνω στην πλατειούλα στην Αλάσκα ... και εκεί έχει Wi-fi ... και θα μπαίνω ... Θα βλέπω Μέιλς ... Κλήσεις ... και την πορεία του Blog Μου που είναι το ΜΟΝΟ που με ανησυχεί... Γιατί τώρα που είναι στην Αρχή και έχει σταθερά Ανοδική πορεία ... μην πέσει ... 

Αλλά τι να κάνω ? Δεν βάζω μυαλό ... Δίνω τα Πάντα ... ακόμα και λεφτά που ξέρω ότι θα μου λείψουν και ΝΑ ( Καλά να Πάθω ο Ανεγκέφαλος Μαλάκας που ΔΕΝ αλλάζει με τίποτα ) ... και μένω με 30 σεντ στο χέρι. Αυτός που δάνεισα ΠΕΡΥΣΙ τέτοιο καιρό ... για να μην μείνει το Αμάξι του μέσα Χριστουγεννιάτικα ... και δεν μπορεί να πάει στο Χωριό ... 60 ευρώ από τα 80 που είχα ... μου έχει πει 20 φορές ... να στα φέρνω την άλλη βδομάδα ... και φτάσαμε μέσα Νοεμβρίου ... και ακόμα ... Μάλιστα Χθες μου έδωσε τελική Ημερομηνία ... και νταξ ... σιγά μην φάνηκε. Αφού τον έχω Σιχαθεί τόσο πολύ που του έδωσα την Δ/νση του Σπιτιού μου ( 100 φορές έχει περάσει και το ξέρει απ Έξω ) ... για να τα ρίξει κάτω από την Πόρτα και ούτε να μιλήσουμε ( γιατί έχω βαρεθεί να μου τάζει υποσχέσεις και να ΜΗΝ ) ... Και βέβαια πήγα στην Πόρτα ... και Τίποτα !

Οκ ... θα μείνω χωρίς τηλέφωνα και Ιντερνετ ρε Καριόλη ... αλλά κι εσύ δεν θα την δεις καλά. Το Κάρμα πάντα Ξεπληρώνει ( Ήδη Έμαθα ότι ΠΑΛΙ έμεινε Άνεργος ... Εμ ... πως να μην μείνει και ποιος να τον Κρατήσει έτσι που ξηγιέται ) !

Τέλος Πάντων ... Όσοι με ψάχνετε και δεν θα με βρίσκετε ... επειδή ΟΛΟΙ ξέρετε και θα πάτε στο Blog μου να με βρείτε .. να ξέρετε τι έγινε και ... πάλι τον Δεκέμβριο θα τα Ξαναπούμε ! 

Φιλιά και Ραντεβού στα Γουναράδικα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: