********* ********************** DSV Blog: Στήθος, χείλια μεγέθυνση επέμβαση Λίγο κέρατο για την ανανέωση Εθισμένες στην επιβεβαίωση Ιερόδουλες με παραπάνω χρέωση...

Τρίτη, Δεκεμβρίου 05, 2023

Στήθος, χείλια μεγέθυνση επέμβαση Λίγο κέρατο για την ανανέωση Εθισμένες στην επιβεβαίωση Ιερόδουλες με παραπάνω χρέωση...

Δυο Τρεις τελευταίες μέρες ... ψάχνω βίντεο γενικά που βλέπει η Νεολαία ... για να κάνω την Συνεχόμενη Έρευνά μου. Να δω τι παίζει με τα Νιάτα ... Τι σκέφτονται.  Πως κάνουν τις Σχέσεις. Πως Σεξ. Πόσο Διαβάζουν και Ενημερώνονται ... 

Ναι οκ ... κάνουν Αβίαστα και Ακομπλεξάριστα Σεξ ... και έτσι βγάζουν τις Ενδορφίνες και Ανεβάζουν τις Σεροτονίνες που είναι πολύ καλό για την Υγεία ... αλλά μήπως το χουν Παραγαμήσει με το Ανεξέλεγκτο Γαμήσι ???

Ή το ένα Άκρο ή το Άλλο ? Εμείς στην Ηλικία τους δεν υπήρχε ούτε Αγόρι που να μην ήταν Παρθένος ( Αν εξαιρέσουμε αυτούς που ΤΟΥΣ πήγαινα σε Μπουρδέλο ... ή και ελάχιστους που το κάνανε με κοπέλα ). Και τώρα ? Ακόμα και οι Κακάσχημοι και τα Νερντ ... έχουν από 5 - 10 εμπειρίες ... 

Αλλά έχουν περάσει στην Αντίπερα Όχθη. Πιέζονται για να κάνουν Φάσωμα όπως το λένε ... γιατί είναι σαν τα Χαρτάκια που είχαμε εμείς. Αν δεν κάνεις ένα Φάσωμα με Άλλον ... κάθε βδομάδα είσαι Άουτ και Φυτό. Και οι περισσότερες γίνονται σε Κλαμπς ... σε Τουαλέτες ... σε Δημόσιους Χώρους ... και πιο πολύ στα Αυτοκίνητα. Στα Σπίτια Σπάνια ... Γιατί δεν έχει κάτι το διαφορετικό ... Είναι σαν να πίνεις καφέ ... και θες διαφορετική φάση και διαφορετική θέα ... 

ΝΑΙ ... σαν τον καφέ το βλέπουν πλέον ... Εκεί που πίνουν ... ε πάνε και μετά Αβίαστα και ρίχνουν ένα Φάσωμα. Και αυτό είναι καλό από την μία .. γιατί έχουν Αποδαιμονοποιήσει το Όμορφο και Ωραίο Φυσικό ... αλλά από την άλλη ... το έχουν ξεφτιλήσει εντελώς. Μα Εντελώς. 

Έτσι λοιπόν ... ο Αλγόριθμος με έβγαλε σ αυτόν τον Παλεάς Κοπής ... που τα λέει καλά και χύμα ... 

ΝΑΙ ... η κόρη μου και ο γιός μου τα ακούει αυτά ... Εγώ με τίποτα .., Τι ? Θα ακούω αυτά που ακούνε τα 15χρονα ? 

ΝΑΙ ... αν τα άκουγες ... θα ήξερες πως σκέφτεται και τι θέλει η Νεολαία ... αλλά και το κυριότερο ... σε τι επικίνδυνη φάση έχει μπει και τι ζητάει ... και που προσανατολίζεται !

Ακου ... για να τους Ακούσεις !!! 

Κωλάρα λένε σε όλα τα Τραγούδια ... Κωλάρα σκέφτονται ( και Άντρες και Γυναίκες ) συνέχεια.





FEMINISTIS

Τραγούδι

Επισκόπηση
Στίχοι
Βίντεο

Ακρόαση
Στίχοι

Tsabi, you are trippin'

Ψάχνει έναν άντρα με μέλλον
Ψάχνω μια γυναίκα χωρίς παρελθόν
Να μην κοιτάει το συμφέρον
Και να κάνει ό, τι της λέω εγώ
Έχουμε γίνει μπουρδέλο
Η φάση με κάνει έξω φρενών
Ψάχνει έναν άντρα με μέλλον
Ψάχνω μια γυναίκα χωρίς παρελθόν
Συγγνώμη πάμε καθόλου καλά τώρα;
Ποιος κάθεται και τον ακούει αυτόν τον χοντρό;
Ποιος είναι αυτός ρε;
Bossi με φωνάζουν σεξιστή, μισογύνη, ρατσιστή
Πουτανιάρη και νταλαβερτζή επειδή μου αρέσει το μουν-
Είμαι παλαιάς κοπής
Αγαπάω τις γυναίκες αλλά ακούγομαι απρεπής
Με το ασθενές φύλο πάντα ευσεβής
Κορίτσια δεν συστήθηκα, Φεμινιστής
Για να κερατώσει η δικιά σου είχε λόγο
Εγώ κεράτωσα απλά γιατί είχε κώλο
Μόλις την έφαγα την έκανα unfollow
Είμαι ο ευατός μου δεν παίζω κάποιο ρόλο
Με κάνει tag, με κάνει story
Της αρέσουν μάγκες, αλλά και φλώροι
Μην την πιέζετε κάντε πίσω όλοι
Θα πάρει μόνο πίπα λέει, γιατί έχει αγόρι
Σπάσαν τα μπαρόμετρα
Σε γαμάω αλλά δεν σε πιάνω γκόμενα
Είσαι σαν ταξί έχεις πολλά χιλιόμετρα
Έχεις ζήσει την ζωή σου γενικότερα
Μα θα βρεθεί ένας μαλάκας και για 'σένα
Να σου περάσει δαχτυλίδι και ένα στέμμα
Πόσα περάσανε πριν από 'σένα χέρια;
Αν δεν έχεις θέμα εσύ στα αρχίδια μου εμένα
Νομίζεις χαίρομαι που γίναμε έτσι;
Με ποια θα κάνω σπίτι, με ποια σχέση;
Ποια θα καθαρίσει, ποια θα μαγειρέψει;
Και 'γω με αυτά που κάνω ποια θα με αντέξει;
Ψάχνει έναν άντρα με μέλλον
Ψάχνω μια γυναίκα χωρίς παρελθόν
Να μην κοιτάει το συμφέρον
Και να κάνει ό, τι της λέω εγώ
Έχουμε γίνει μπουρδέλο
Η φάση με κάνει έξω φρενών
Ψάχνει έναν άντρα με μέλλον
Ψάχνω μια γυναίκα χωρίς παρελθόν
Στήθος, χείλια μεγέθυνση επέμβαση
Λίγο κέρατο για την ανανέωση
Εθισμένες στην επιβεβαίωση
Ιερόδουλες με παραπάνω χρέωση
Πόσα χιλιάρικα μου φύγανε για ένα ραντεβού;
Ενώ στο σπίτι φέρνω με εκατό ευρώ ταναπού
Δεν σε εμπιστεύομαι συγγνώμη μπουμπού
Με πόσες έχω βγει ενώ ήταν αλλουνού
Παντρεμένες, αρραβωνιασμένες
Με μία που ήταν έγκυος, πολλές που ήταν μητέρες
Τσιμπούκια μες το club τέρμα κοκαρισμένες
Φαίνονται καλά μα δεν είναι ευτυχισμένες
Νομίζεις χαίρομαι που γίναμε έτσι;
Με ποια θα κάνω σπίτι, με ποια σχέση;
Ποια θα καθαρίσει, ποια θα μαγειρέψει;
Και 'γω με αυτά που κάνω ποια θα με αντέξει;
Ψάχνει έναν άντρα με μέλλον
Ψάχνω μια γυναίκα χωρίς παρελθόν
Να μην κοιτάει το συμφέρον
Και να κάνει ό, τι της λέω εγώ
Έχουμε γίνει μπουρδέλο
Η φάση με κάνει έξω φρενών
Ψάχνει έναν άντρα με μέλλον
Ψάχνω μια γυναίκα χωρίς παρελθόν
Πηγή: Musixmatch
Τραγουδοποιοί: Tsabi

Δεν υπάρχουν σχόλια: