********* ********************** DSV Blog: Καλή Ανάγνωση ... από Αρχές Δεκεμβρίου ... για να προλάβετε τουλάχιστον να ΜΗΝ είναι Μαύρα αυτά τα Χριστούγεννα ... γιατί στον Βόλο ιδίως υπάρχει πολλή Μαύριλα ... μέσα στην Σκόνη και στις Λάσπες. Προσοχή !!!

Κυριακή, Δεκεμβρίου 03, 2023

Καλή Ανάγνωση ... από Αρχές Δεκεμβρίου ... για να προλάβετε τουλάχιστον να ΜΗΝ είναι Μαύρα αυτά τα Χριστούγεννα ... γιατί στον Βόλο ιδίως υπάρχει πολλή Μαύριλα ... μέσα στην Σκόνη και στις Λάσπες. Προσοχή !!!


Δεν ξέρω πόσοι από εσάς που διαβάζετε το Blog μου ... αν γνωρίζετε ότι πάνω πάνω Αριστερά που έχει ένα λευκό πλαίσιο ... αν πάτε και γράψετε ένα Λήμμα ... θα σας βγάλει ΟΛΕΣ τις σχετικές Αναρτήσεις ?

Έτσι έκανα κι εγώ πριν λίγο και έβαλα Κατάθλιψη ... Το Θέμα θα παίζει Χοντρά αυτές τις μέρες και Ιδίως όσο πάμε προς τα Χριστούγεννα ... και δεν σας το Κρύβω και δεν το Έκρυβα ποτέ ... και ΔΕΝ θα το κρύψω ποτέ από εδώ και πέρα ( έκανα Υπόσχεση στον Εαυτό μου ) ... και μένα αρχίζει ( δλδ εδώ και πολύ Καιρό ... από Νοέμβριο ... δεν είναι τυχαίο το November Rain του Axl ... Τα τελευταία 25 χρόνια ... οι 9 στις 10 Καταθλίψεις μου ... άρχιζαν να εμφανίζονται δειλά δειλά ... μετά τον Οκτ ... τον Νοέμβριο να πιάνουν καλά καλά ... και τον Δεκέμβριο και Μάλιστα στς Γ@μημένες "Χαρούμενες Μέρες", Χριστούγεννα με Φώτα ... να κορυφώνεται ... και να είμαι με νερό κάτω από τα παπλώματα... και να βλέπω συνέχεια τηλεόραση ... και μάλιστα μερικές μέρες να μην Αντέχω ούτε αυτή...

Δεν θα ξεχάσω την Γ@μημένη ΠΡΩΤΗ ΕΦΙΑΛΤΙΚΗ Πρωτοχρονιά του Τσάκα ... ! Ποτέ ... Ήταν ΚΑΙ από τις χειρότερές μου αλλά ΚΑΙ η Πρώτη Χριστουγεννιάτικη ... που ΔΕΝ ταξίδεψα ούτε στον Βόλο ... για να δω τους γονείς μου και πιο πολύ τον Καρκινοπαθή Πατέρα μου ... και τον Ανησυχήσω. Με πήρε Εκείνος να μου πει Καλή Χρονιά και γιατί δεν πήγα. Εεε του είπα ... είχα πολύ δουλειά ( Ίσχυε ... αλλά Αν ήθελα ... ΟΛΑ τα προλάβαινα ) ... και δεν μπορούσα να πάω. Με κατάλαβε ... 100% ... αλλά δεν επέμενε ... Βλέπετε το αρχές της γ@μημένης 10ετίας του 2000 η Κατάθλιψη ήταν Μεγάλο Ταμπού ... Μόνο εγώ και ελάχιστοι γνωρίζαμε ότι είχε μπει καλά ΚΑΙ στην Ελλάδα ... και ότι το 2020 θα γινόταν η Νο 1 ασθένεια ... και η Νο 1 Ασθένεια με τους περισσότερους Θανάτους ... 

Και να ... 2023 και είμαστε η 2η Χώρα Παγκοσμίως με την Μεγαλύτερη Κατάθλιψη ... Τα Αντικαταθλιπτικά είναι πιο συχνά από τις καραμέλες και τις τσίχλες στα Σκουπίδια ... Και όλοι στον Δρόμο είναι για το Δαφνί ... αλλά ποιοι είναι τόσο Φιλοσοφημένοι ... ή πιοι έχουν τα Γκατς του Σταμάτη για να πάνε από Μόνοι τους στον Γιατρό ? Ούτε ΚΑΝ το πιστεύουν ... Να μωρέ ... ένα κρύωμα είναι και με έχει κατεβάσει και κοιμάμαι όλη την μέρα ... Γιε Ράιτ ! 

Έτσι λοιπόν κι εγώ .. επειδή είμαι Χάλια ... και Κοιμάμαι Όλη την μέρα και όχι τώρα ... αλλά από τον Νοέμβριο και ιδίως μετά τα περαστικά της Πλημμύρας ( έτσι μου λεγε ένας Σρινκ. Παλεύεις Παλεύεις ... και ΧΩΡΙΣ Ασπίδα ... ΜΟΝΟ με το Σπαθί  σου ... και όταν Καταβάλεσαι εντελώς και δεν έχεις ούτε την παραμικρή Ενέργεια ... καταπέφτεις στο Κρεβάτι και δεν κουνιέσαι ... σαν να λες "Ααα τώρα Αφήστε με ... Θέλω Ξεκούραση ... Δεν μπορώ να πάω ούτε Βήμα ). 

Ιδίως σήμερα .. πραγματικά είμαι ΟΛΗ την μέρα στο Κρεβάτι. Ευτυχώς το πρωί έγινε η Συνηθισμένη και Προγραμματισμένη Συνεύρεση με έναν φίλο μου ... και κάπως με ξύπνησε ... για λίγο ... αν και τότε δεν ήμουν καλά ... και αυτός χειρότερα ... Γαμημένο 3μηνο ... προς τον βαρύ Χειμώνα ! 

'Ετσι λοιπόν όπως κι έλεγα .. πήγα στο πάνω μέρος του Μπλογκ ... στο Κουτάκι ... και έβαλα το Λήμα Κατάθλιψη ... γιατί ήθελα να βρω μία Συγκεκριμένη ... πολύ Μαύρη ... και πολύ Σκληρά γραμμένη .. γιατί ο ΓαμωΤοΚερατόΤουΠέτρος... έτσι μόνο μπορούσε να αντιμετωπίσει την Αυτοκτονία της Κατερίνας ... Μόνο γράφοντας τόσο Σκληρά και Κυνικά. 

Είδα λοιπόν ότι μου βγαλε ... κι εγώ δεν ξέρω πόσες Αναρτήσεις ... Αμέτρητες ... ΝΑΙ .. γιατί η Κατάθλιψη για μένα ( και η Αποχή από το ΣΕΞ ... που Βγάζει από την Κατάθλιψη ) είναι το πιο Κύριο Θέμα των Ημερών μας μιας που Αφορά το Πολυτιμότερο Αγαθό της Υγείας.

Βάζω λοιπόν ... 2 Λινκ ... Ένα του Κορτώ που θέλει Προσοχή ... και ένα με ΟΛΑ τα Ποστ με θέμα της Κατάθλιψης ... 

Όπως και να είσαστε .. διαβάστε τα ... Διαβάστε τα για να ξέρετε πως να αντιμετωπίζετε ΚΑΙ αυτούς που δεν πετάνε ( Υποκριτικά όπως οι Υπόλοιποι ) μες την Τρελή Χαρά... ΚΑΙ Ιδίως στον Βόλο ... όποιος είναι μες την Τρελή Χαρά ... ή Ηλίθιος είναι η Καραμαλάκας Γαιδούρι ... που δεν τον πιάνει τίποτα παρά μόνο η Σταρχιδοσύνη του ... ! Αλλά ας μετράει μέρες ... γιατί έτσι όπως είναι Στρατηγικά στημένα τα πράγματα ... στο Εγγύς Μέλλον ... θα του πάρει το Σκαλπ ... ο Θεούλης ... Κανέναν δεν θα Αφήσει ! 

Λοιπόν ... το 1ο Λινκ ... 


και το 2ο Λινκ ... 


Καλή Ανάγνωση ... από Αρχές Δεκεμβρίου ... για να προλάβετε τουλάχιστον να ΜΗΝ είναι Μαύρα αυτά τα Χριστούγεννα ... γιατί στον Βόλο ιδίως υπάρχει πολλή Μαύριλα ... μέσα στην Σκόνη και στις Λάσπες. 

Προσοχή !!! 







Δεν υπάρχουν σχόλια: