********* ********************** DSV Blog: Ελληναρική Δημοσιουπαυπαληλική ΩχΑδερφιστική "Αστυνομία" !!!

Κυριακή, Αυγούστου 11, 2019

Ελληναρική Δημοσιουπαυπαληλική ΩχΑδερφιστική "Αστυνομία" !!!

Σήμερα για Εκκατομυριοστή φορά κατάλαβα ένα Πράγμα πολύ Καλά ...

Ότι όταν πας να κάνεις το Καλό ... Μπλέκεις ... Και εννοώ ότι Μπλέκεις και με Αυτούς που θα έπρεπε να σε Παροτρείνουν να το κάνεις ...

Σήμερα έκανα αναφορά σε κάποιον Αστυνομικό με περιπολικό που ήταν με αναμένο τον φάρο και επέβλεπε την μεγάλη κίνηση ... ότι κάποιος ... Νύχτα είχε τα φώτα Κλειστά ... και ενώ πήγα πολλές φορές να τον ενημερώσω ... Σταμάτησα για να του μιλήσω αυτός κοιτούσε αλλού ... Λίγο μετά κόντεψε τρακάρει μια μοροσυκλέτα με 2 Αναβάτες ... και 2 παιδάκια με ποδήλατα με αναμένα τα φανάρια τους ...

Οι Αναβάτες τον σταμάτησαν στο περιπολικό και κόντεψαν να σκοτωθούνε στο Ξύλο ... Σταματάω κι εγώ να αναφέρω το τι είδα ... και άκουσα ότι μιλάμε για το ΙΔΙΟ αυτοκίνητο ... Δλδ 3 Άτομα του λέγαμε του Αστυνομικού τα ΙΔΙΑ πράγματα και τι είπε ???

Δεν Ήμουνα μπροστά να το δω ... οπότε δεν μπορώ να κάνω τίποτα ... Και τον ρωτάω ... Αλκοτέστ θα του κάνετε ? Θα του κάνω μου απαντάει ... Βλέπω ότι ο Οδηγός είναι 70 φεύγα .. είχε ακουστικό στο αυτί ... και του λέω ... Κύριε Αστυνομικέ φοράει και Ακουστικό ... Μήπως δεν ακούει καλά ο Άνθρωπος .... και τι μου λέει ???

Και εγώ τι είμαι ? Γιατρός για να τον Εξετάσω ???

Και του λέω προσπαθώντας να καταλαγιάσω την Έξαρσή μου ... "Προσπαθώ να βοηθήσω το Έργο σας για το Καλό όλων των Ανθρώπων ... και θα βρω και τον Μπελά μου ???" Και μου Απαντάει ... "Εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτα επειδή φοράει το Ακουστικό!!!" .... Αν τον ρωτούσε αν έχει πρόβλημα με την Ακοή του ... και του απαντούσε ο Παππούς ... Εεεεε ???? Τι λες κύριε Αστυνομικέ ??? ... ήθελε μεγάλο IQ για να το κάνει ???

Δλδ τι κάνουν οι Αστυνομικοί ??? Μόνο 5 - 5 να καπνίζουν τσιγάρο ... ενώ θα μπορούσαν 2 - 2 να ποιάσουν περισσότερα σημεία του Βόλου και να κάνουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ... όχι Δημοσιουπαληλική Υπηρεσία για το Βόλεμα !!!

ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ Κ....ΤΣΟΥ(Σ) ( υπάρχουν και Σωστοί και κάνουν τέλεια την Δουλειά τους ... Ευτυχώς ) ... ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ...ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΣΟΥ ??????

ΑΝ ΣΚΟΤΩΘΟΥΝ 5 - 10 ΠΑΡΑΠΑΝΩ ... ΣΤΑ ΑΡΧ..ΔΙΑ ΤΟΥΣ ???!!!

ΡΗΤΟΡΙΚΟΤΑΤΟ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ !

Δεν υπάρχουν σχόλια: