********* ********************** DSV Blog: Το Καλοκαίρι αυτό ήταν μία Επαλήθευση του "What? Yeah Right !!!"

Τρίτη, Αυγούστου 13, 2019

Το Καλοκαίρι αυτό ήταν μία Επαλήθευση του "What? Yeah Right !!!"



Λοιπόν ... σας το λέω Ειλικρινά ...

Περνάω το Καλύτερο Καλοκαίρι των τελευταίων αρκετών χρόνων ... αλλά δεν φτάνει γιατί τόσα χρόνια πέρασα χάλια και ιδίως αυτή η χρονιά ήταν η Πιο Πιο Πιο Χάλια απ Όλες ... μέχρι που Κινδύνεψα να Πεθάνω ... και όχι μία φορά ...

Ακόμα και τώρα υπάρχει Κίνδυνος ... αλλά τι να κάνουμε ??? Αν πάθω κανα Εγκεφαλικό ... μέσα στην Ζωή είναι ...

Αλλά το λέω γιατί τα νεύρα μου είναι χαλαρά ... αλλά έχουν βαλθεί πολλοί ... Φίλοι - Συγγενείς και Συγκάτηκοι ... και Διάφοροι ... να μου τα Κάνουν τσατάλια ... και οι Αντοχές μου πλέον λόγω του Βεβαρημένου Ιστορικού είναι στα Όριά τους ...

Είμαι Έτοιμος να τα κάνω Π@υτάνα Όλα όπως λέει και κάποιος τραγουδιστής ... και έχω ξεκινήσει ...






 

Μία Πρώην Κολλητή ... Τέλος Οριστικό ( ποτέ μη λες ποτέ ... αλλά εδώ σχεδόν αγγίζει το 100% ... Ήδη 10 χρόνια δεν μιλούσαμε .. .Ξαναμιλήσαμε και δεν κρατήσαμε ούτε έναν Μήνα )

Έτοιμος ...

Ουέ ...

Υ.Γ. Ειδοποιάω ... Καραβάγκοι .. .για να μην μου λέτε μετά ότι δεν Ξέρατε !!!

Τι λέει η Εκόνα που έβαλα ????

ΓΙΕ ΡΑΙΤ !!!



Και δεν λέω για την Συγκεκριμένη Κατάσταση ... Μιλάω για Όλους Σχεδόν που Συναντάω ... Καλά Άσε από Οδήγηση ... Δεν αφήνουν να περάσεις ... σχεδόν Κανένας ... Και όταν τυς δίνω το Οκ να περάσουν αυτοί ... μόνο οι μισοί μου λένε Θενκς. Οι άλλοι οι Χωριαταρέοι ... στο Μ@υνί τους !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: