********* ********************** DSV Blog: Δείτε Λοιπόν το Άβαταρ ... που θα μου παίξει Πουτανιά ... κι ενώ ξέρει ότι είμαι Χάκερ !

Παρασκευή, Αυγούστου 16, 2019

Δείτε Λοιπόν το Άβαταρ ... που θα μου παίξει Πουτανιά ... κι ενώ ξέρει ότι είμαι Χάκερ !






Magnolia ViolaMagnolia ViolaMagnolia Viola

Η Μανόλια Βιόλα ... Ποια είναι ? Γοργόνα ? Έχει καμία Προσωπική Φωτό ή είναι Άβαταρ ?


Σε διαγράφω ...

Αν δω ότι Δεν είσαι Ρομπότ ... τότε μπορεί.

Την έχω πατήσει με Άβαταρ.

τι είναι το άβαταρ βρε δημήτρη?

οχι δε ξέρω με τι την έχεις πατήσει εσύ ακροιβώς αλλά και επειδή και γω την έχω πατήσει με διάφορα άλλα στο παρελθόν

έξω δεν έχω όνομα ούτε φωτογραφία.

καλό σου απόγευμα & καλή συνέχεια σου εύχομαι & Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού

& αν θες βάλε μου αρέσει στη καινούργια μου σελίδα.

μου χαν γίνει και μενα διάφορα κουλά σκηνικά εδώ μέσα και γενικά δε ξέρω πολύ κακία και ζήλεια ώρες-ώρες και στιγμές από κόσμο διάφορο

και κυρίως να σου πω την αλήθεια πολύ κακία και ζήλια από άτομα που μπορεί να ξέρεις μια ζωή που λέει ο λόγος και να τους θεωρείς και φίλους σου οπότε

αστο καλύτερα είναι ολόκληρη συζήτηση.

πάντως ούτε ρομπότ είμαι ούτε ξέρω γι αυτό που λες το άβαταρ που την είχες πατήσει εσύ εγώ με άλλα την είχα πατήσει εδώ μέσα αν είναι σου λέω σε κάποια στιγμή.

πάντως θα χαρώ αν δε με σβήσεις και αν ρίξεις μια ματιά στη σελίδα μου με τα έργα τέχνης μου.

ΆΒΑΤΑΡ είναι το Ψεύτικο Προφίλ .. .Ή μάλλον το Αληθινό που κρύβει την Ταυτότητα ο Ιδιοκτήτς ... Ξέρεις πόσε γυναίκες ιδίως ... μετά από μπλοκ μπήκαν με Άβαταρ προφίλ τάχα μου να την πατήσω και να τις Αποδεχτώ ... Πληροφορικάριος είμαι .... Μπορεί να μου ξεφύγει μία - δύο στις 100 ... Αλλά δεν θα δώσω σημασία ... Αν το ψάξω κανονικά και Πληροφοριακά μέσω IP και διάφορα χακερικά που ξέρω .. Βρίσκω και ποιος είναι από Πίσω ... κατάλαβες τώρα ?

Λόγω της Ιδιότητάς μου ... δεν παίζω με Άβαταρ.

ok dimitri exeis kai sy ta dikaia sou alla kai mena mou synebhkan diafora kai den hthela na fainetai h fwtografia mou giati diaforoi ekleban th profile picture mou

Είδες ?

sthn arxh kai gw de ta hxera kai toso na ta xeirizomai ta diafora kai htan oi fwtografies mou fatsa karta kai tis eblepe olo to panellhnio kai oxi mono

Εμένα κα ινα θέλουν δεν μπορούν !

Όχι γκρικλις.

με κουράζουν αφόρητα.

opote eipa kai gw telos mia oudeterh fwtografia kai onoma to agaphmeno mou dentro pou einai

h magnolia

kai viola pou einai to agaphmeno mou xrwma

kai telos.

Δεν θα απαντάω από εδώ και πέρα σε γκρικλις.
KAI ME MPLOKARE ...  KAI ME MPLOKARE ... ENW THS FER8HKA APSOGA ...

E THN GAMHSE LOIPON ... ! OLOI UA MA80UY TO ABATAR !

AXRHSTO PLEON TO PROFIL ...

EINAI KAI HLI8IA ... MOY PAIZEI POYTANIA ENW MOY EXEI DVSEI HDH THN SELIDA THS ME THN FATSA THS KAI TO PRAGMATIKO THS ONOMA ...

POSO HLI8IES MPOREI NA GINOYN OI ANASFALEIS GYNAIKES ... DEN LEGETAI !

LOUSOU LOIPON THN POYTANIA SOY !

Δεν υπάρχουν σχόλια: