********* ********************** DSV Blog: Φωνάζεις να Ασχοληθώ με σένα !!! Ικετεύεις !

Πέμπτη, Αυγούστου 15, 2019

Φωνάζεις να Ασχοληθώ με σένα !!! Ικετεύεις !


( Δεν γράφω Παραπάνω Σχόλια ... Τα έχω πει εκατοντάδες φορές για τα Φέικ Χαμόγελα και την Υποκρισία ... και όπου δεις μόνο χαμόγελα και συνέχεια ... μεγάλη Καταθλιψάρα βρίσκεται από Πίσω ! )
Ευχαριστώ για την φβ-φιλία μας ... Ψάχνω να βρω μια φωτό χωρίς χαμόγελο ... αλλά μάλλον δεν υπάρχει ε ?


Καλημέρα.

Eυχαριστώ πολύ για την Φβ-Φιλίας μας ... Αν θέλετε ... σας προσκαλώ και στην Σελίδα του Προσωπικού μου Blog !!!


Σε ευχαριστώ και εγώ για το αίτημα φιλίας που μου έκανες ... καλή μέρα να έχεις Δημήτρη .!!

Σε ρώτησα κάτι ... Το είδες ?

" Ψάχνω να βρω μια φωτό χωρίς χαμόγελο ... αλλά μάλλον δεν υπάρχει ε ? "

Το πρόσεξα ..και σίγουρα δεν θα βρεις. Έχω μια παιδική φίλη που είχα 30 χρόνια να την δω χαθήκαμε με σπουδές παντριες.κλπ την βρήκα μέσο φβ ξέρεις τη μου είπε ..πως το μόνο που θυμάται από μένα είναι το γέλιο μου ..

Είναι το Καλύτερο ... Αλλά αν είναι Πάντα στο στόμα ... ε ... δεν είναι και τόσο καλό ... Όλοι οι Άνθρωποι έχουν και Ασχημες στιγμές ! Απλά μάλλον φωτογραφίζεσαι ΜΟΝΟ όταν είσαι Χαρούμενη ! Οκ

Δεν είναι έτσι .. αυτή τη στιγμή είμαι στα χειρότερα μου κι όμως αν με δεις έξω με το χαμόγελο στα χείλη είμαι.. αλλά να σου πω στο χωριό μου είχαμε τον τρελό του χωριού πάντα γελούσε μήπως πρέπει να το κοιτάξω να επισκεφτώ κανέναν γιατρό; λέω εγώ τώρα.χαχα

ΝΑΙ ! Όχι γιατί είσαι Τρελή ... Αλλά γιατί κρύβεις την Θλίψη σου στο Χαμόγελο ! Πρέπει να Εξωτερικεύομαι τα Συναισθηματά μας και όχι να τα Κρύβουμε !

Δεν αντέχω κλαίωωωωωωωω

Γιατί πως το κατάλαβες

Κλείνω συγνώμη δεν βλέπω απ' τα δάκρυα

Έχω Μάστερ και Ντοκτορά στην Ψυχολογία και στην Έκφραση του Ανθρώπου !

Είδες ... ??? Μόνο μια μικρή καρφίτσα έβαλα ... και το Μπαλόνι ΕΣΚΑΣΕ !!! Και να τα Δάκρυα ...

Έχω κάτι για σένα !

Δηλαδή;

Όχι δεν θέλω τίποτα

Άσε με σε παρακαλώ

Μπορείς να σε Αφήσω ... Ένα Κουμπί είναι !

Δεν μπορώ δεν αντέχω

Άσε σε παρακαλώ

Μπλοκ ... και σε Αφήνω για Πάντα !

Πάτα το !

Όχι δεν τι πατάω αλλά μην ασχολείσαι με μένα

Χαχαχαχαχααα .. Γιε Ράιτ !

Φωνάζεις να Ασχοληθώ με σένα !!!

Ικετεύεις !
Αλλιώς θα πατούσες το Κουμπί !







Είχε και Συνέχεια ... ώρες μετά όταν γύρισα από την Θάλασσα ...

Θα το πατήσω όταν το θέλω εγώ .
ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ... ΞΕΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΤΑΩ ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ ! Μπορώ να το κάνω και ΟΤΑΝ ΤΟ ΘΕΛΩ ΕΓΩ !!!
Κάντο τώρα
Τσου. Θα σε παιδεψω πρώτα. Μέχρι να το κάνεις εσύ.
Ακόμα ?
Τι θέλεις από μένα;
Γύρισα από μπάνιο μετά από τόσες ώρες και ακόμα ???
Θες να σε μπλοκάρω;
Αυτό Θέλω ... και το Έχω !
Αφού το θές κάντο εσύ
Όταν φτάσω στα Όριά μου θα το κάνω ... Έχω κάνει χιλιάδες ... Μην Ανησυχείς για μένα !
Από την Σαλονίκη είσαι ? Γι αυτό και τ Όνομα ?
Α ναι .. Μόλις το δα.
Να μη σε νοιάζει από πού είμαι
Χαχαχαχαχαχχαχαχχαχαχαααα
Έχεις πολύ Γέλιο.
Γειά σου δεν ασχολούμαι πλέον μαζί σου
Έτσι κάνουν όλες οι .... στον Ψυχολόγο όταν τους Ξεγυμνώνει ... Είμαι Μαθημένος ... Βρίσε ... Δεν με πειράζει.
Μην Ασχολείσε Μωρό μου !
Κάνει Τζιζ.

Και Μπλοκ ! ... Δεν της το είχα να έχει το θάρρος να το κάνει !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: