********* ********************** DSV Blog: Φίλε - Καθηγητή - Μέντορα ... ΠΟΛΥ χάρηκα που τα ξαναείπαμε έστω και τόσο Λίγο !!!

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 25, 2020

Φίλε - Καθηγητή - Μέντορα ... ΠΟΛΥ χάρηκα που τα ξαναείπαμε έστω και τόσο Λίγο !!!




Σε μερικούς σας έχω πει για τον Φίλο πρώτα απ όλα και Καθηγητή Κ.Λ. που είναι Senior παρακάτω δεν λέω ... γιατί αυτός έχει δουλέψει και στην Σκότλαντ Γιαρντ ... και τώρα δουλεύει σε μία Εταιρεία στο Λονδίνο ... 

Μιλάμε ΓΙΑ το ΜΥΑΛΟ ( Φτου Φτου μην τον Ματιάσω και είμαι και Σαββατογεννημένος ) ... Έχει κάνει τα Πάντα .. Έχει γυρίσει όλο τον Κόσμο ... και στα νιάτα του πήγε στην Τζέντα για να αγοράσει την Μηχανή που είχε καύλα τότε A. T. ... 

Μόνο Ελβετία δεν δούλεψε που ήθελα να μου πει τι παίζετε αλλά μου είπε τα Καλύτερα ... 

Αυτός ο Καθηγητής λοιπόν ήταν σαν και μένα Βοηθός ... αλλά δεν έκανε πολύ Βοηθός ... Είδαν τι είναι και τον Κάνανε Καθηγητή πολύ πριν τα 30 του... Ο Μικρότερος Καθηγητής του CDI ... Και μην λέτε .. νταξ μωρέ .. ... Τότε ο Καθηγητής έπαιρνε την ώρα σημερινά λεφτά κάπου 50 ευρώ και παραπάνω... Αφού οι Βοηθοί πέρναμε 10 ... την ώρα.

Όταν λοιπόν το 90κάτι φύγαμε από την σχολή ... εγώ πήγα Στρατό .. εκεί χάθηκα με τον Κώστα ... αλλά κατά καιρούς πάντα τα λέγαμε ... 

Έτσι και τώρα τον Πρώτο που σκέφτηκα ήταν αυτός και ο Καταλληλότερος να με Συμβουλέψει ... αλλά μόνο που δεν μαράζωσε η καρδιά μου έτσι όπως μου μιλούσε ... 

Ο Κόβιντ και το Μπρέξιτ .. τον "Αναγκάζει" να δουλεύει και ΣΚ .. και από το Πρωί μέχρι τα ξημερώματα .. οπότε η πρώτη του φράση είναι "ΜΗΝ έρθεις Λονδίνο" ...

Προσωπικά το Λονδίνο το σιχαίνομαι ... αλλά αν υπήρχε μία περίπτωση να δουλέψω δίπλα του και να είναι ο Μάνατζέρ μου ... πήγαινα και τζάμπα ... Με συμπαθούσε πολύ και αυτός από τότε και μάλιστα επειδή ήμασταν πολύ κοντά ηλικιακά .. βγαίναμε και για πίτσα και για Σφαλιαράτα ( όσοι ξέρουν .. ξέρουν ) ... αλλά εμείς .. ιδίως οι καλοί μαθητές ... τον πηγαίναμε με τις μπαντες γιατί μας έλεγε κόλπα Advanced και όσοι είχαμε καύλα ... κάναμε Παπάδες.

Βέβαια να πω την Αλήθεια είναι σε τέτοιο επίπεδο .. που πλέον δεν τον παρακολουθώ .. Το έχει φτάσει ταβάνι ... σε επίπεδο τι να πω ... ΝΑΣΑ και ΣΕΡΝ ... και κάνει τέτοιες Έρευνες και γράφει τέτοια Επιστημονικά Άρθρα ... που με το ζόρι καταλαβαίνω τι είναι... Πρέπει να διαβάσω πολύ για να τα αντιληφθώ επιστημονικά ... 


καλημέρα φίλε τα πράγματα είναι δυσκολα ( έτσι ξεκίνησε ... )

μολις κλείσαμε ένα κύκλο με 1000 απολυσεις εδω στην εταιρεία 


1000 .. Φαντάζεστε τι Έρχετε ... ???

Μία Εταιρεία 1000 απολύσεις ... Τι μας έρχεται δεν λέγεται ... 


Ευτυχώς παρά την κούρασή του πρόλαβε και μου είπε για την Ελβετία ... και ότι είναι καλά αν πάω .. γιατί με ξέρει και από Χαρακτήρα και ξέρει ότι με την δουλειά εγώ διασκεδάζω, και με τις μηχανές με ταξίδια και με την Φύση. Τα ίδια και αυτός .. όταν προλάβαινε ... Είχε ταξιδέψει πολύ με την μηχανή από ότι μάθαινα ... 

Δεν πρόλαβα να τον ρωτήσω για το Ahlen ... που και εκεί έχω κουβέντες με κάποια εταιρεία ... αλλά θα του στείλω την Ανάρτηση αυτή ... και μπορεί να μου πει 2 - 3 κουβέντες αν ξέρει από ΓερμανοΑυστρία ... 

Χάρηκα που τον Ξανβρήκα ... Στεναχωρήθηκα που τον Άκουσα Κουρασμένο ... Την προηγούμενη φορά μου μιλούσε από το Τζάκι του σπιτιού του με τον Σκύλο του και τα παιδιά του ( ή την κόρη του... Δεν ξέρω αν είχε και το 2ο ) ... και ήταν χαμογελαστός.

Κώστα .. Είσαι ακόμα πολύ νέος και ξέρω ότι θα Αντέξεις... Θα κουραστείς Υπερβολικά αλλά θα αντέξεις και θα ξαναγυρίσεις στην Οικογένειά σου και έχετε πολύ καιρό να περάσετε μαζί. Απλά ο Γαμημένος Κόβιντ μας γάμησε Όλους ... Ακόμα και εμένα που τώρα θα ήμουν στην Ιρλανδία μαζί με τους Φίλους μου ... και θα ζούσαμε στο Πανέμορφο Κορκ ... Αλλά Που ? Πάγωσαν όλα μέχρι 31/12/2020 ... και είμαι σίγουρος .. ότι θα πάρει και άλλη παράταση ... Ο φίλος μου από τον Μάρτιο του 20 .. δεν έχει πάει ακόμα στην εταιρεία του.

Θα περάσει όμως ρε Φίλε - Καθηγητή - Μέντορα. και είμαι σίγουρος ότι θα τα ξαναπούμε και από Κοντά.


ΠΟΛΥ χάρηκα που τα ξαναείπαμε έστω και τόσο Λίγο !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: