********* ********************** DSV Blog: Ο Κόβιντ δεν θα μας σκοτώσει ως Ιός ... αλλά ως τρόπος Ζωής ... Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ Θα μας Αφήσουν Μόνιμες Εγκεφαλικές Βλάβες και να μου το θυμηθείτε !!!

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 23, 2020

Ο Κόβιντ δεν θα μας σκοτώσει ως Ιός ... αλλά ως τρόπος Ζωής ... Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ Θα μας Αφήσουν Μόνιμες Εγκεφαλικές Βλάβες και να μου το θυμηθείτε !!!

 


Χθες καθόμουνα έξω από την Κ... δεν χρειάζεται να κάνω διαφήμιση ... και επειδή μία με το ένα πόδι στον τάφο πήγε να πέσει της έφταιγε το ποδήλατό μου γιατί ήταν κλειδομένο στην Άκρη του πεζοδρομίου .. .ενώ στα 2 μέτρα υπήρχε 10 μέτρα περάσματος ... και ράμπα για αναπήρους και τα πάντα ...

ΌΟχιιιι ΝΑ ΜΗΝ ΚΆΝΕΙ ΈΝΑ ΒΉΜΑ ... ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΟΥ... ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΚΛΟΤΗΣΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ... ΑΙ ΠΑΡΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΟΥ ΡΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ...

Ω Μπαναίαμ... δεν υπήρχε κάποιος Χριστιανός να της πει πόσο Τρελός είμαι και όταν μου μιλάνε με Αγένεια μπορώ να σπάσω Κεφάλια ???

Άρχισα να μιλάω στον Πληθυντικό ... και ξεκίνησε χειρότερα ...

Και καταλήγει ... Αι Μπες μέσα ΡΕ !!!

Ε αυτό ήταν ... Πάω κοντά της ... ( Μόνο που δεν είχε κατουρηθεί ) και άρχισα κι εγώ τις φωνές ... και τι μου λέει ???

Ξέρεις ποιο είναι το Όνομά μου ??? Όπως ο Παπούδες οι Στρατιωτικοί ... Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ? Ο Στρατηγός Δεκαβάλας !!!

Και μετά το Ξέρεις ποιο είναι το Όνομά μου .. χωρίς να ξέρω τι της ει΄πα ο Τρτελο΄ς ???

Στ Αρχίδια μου πως λέγεσαι ... Τώρα Φωνάζω την Αστυνομία και σε Μπουζουριάζει... ενώ είχα βγάλει την ταυτότητά μου και την κουνούσα επιδεικτικά ...

Όταν λοιπόν το βούλωσε και μιλούσε στην φίλη της και μουρμουρούσε ( την άκουγα ... αλλά έκανα υπομονή ) ... όταν η Υπάληλος άνοιξε το κατάστημα ... λέεει " Να σκίσω τις ΜΕΤΟΧΕΣ μου στον Cosmote αν επιτρέπεται να μπαίνουν τέτοιοι άνθρωποι σαν πελάτες... Και τρέχω προς εκείνη και λέω .. "Το Συνεχίζεις ακόμα" ... Έπρεπε να δείτε το Θρασπυδειλο Ρυτιδιασμένο και κακογαμημένο πρόσωπό της ... Μόνο που δεν κατουρήθηκε ... Μας σταμάτησαν οι Υπάλληλοι ... και μετά από λίγο ... έφυγα ...

Το κερασάκι ???

Ενώ κανένας δεν μιλούσε γιατί από την μία Φοβήθηκαν αυτή μην ήταν καμία κυρία Δήμαρχος ( πρώην γιατί ο Μπέος δεν ... ) και από την άλλη ένα Θηρίο 120 κιλών ... Φουσκωμένο ... και γυμνασμένο ... έτοιμο να πλακωθεί και με Τανκ ... μετά το "Αι μπες μέσα ρεεε ... " ... ένας Αλμπανό άρχισε να λέει ...

Μπράβο παλεκάρι ... μελάνε και αι γυναίκες ... πήραν θάρρος ... ενώ στον άντρα πρέπει να είναι σουζα ... και αυτή τον βρι΄ζει ... Αλλά τα πρεπε να την ντώσει καμιά ξανάστροφη να την αφήσει κάτω ... Τη Μπαλακισμένη ... Ακου να βγάζει γλώσσα γυναίκα σε Άντρα ...

Χαχαχαχαχχαααα Το ύφος της κοπελίτσας που καθόταν δίπλα του και άκουγε τον ΑλμπανοΤαλιμπάν ... ΟΛΑ τα ΛΕΦΤΑ

Χαχαχαχχαχαχχααα

Κάθε μέρα που βγαίνω έξω ... Βλέπω τουλάχιστον 2 - 3 καβγάδες από τον Κόβιντ και μετά ...

Αν δεν πέσουν αίματα ... εγώ θα σκίσω ότι πτυχίο έχω ...

Ο Εγκλεισμός .. η Μάσκα ... η ζέστη που προκαλεί ... και η Ασφυξία ... κάνει τον Εγκέφαλό μας Δυστυχώς με μόνιμες Βλάβες !

Ο Κόβιντ δεν θα μας σκοτώσει ως Ιός ... αλλά ως τρόπος Ζωής ...

Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ Θα μας Αφήσουν Μόνιμες Εγκεφαλικές Βλάβες και να μου το θυμηθείτε !!! 



Δεν υπάρχουν σχόλια: