********* ********************** DSV Blog: Με έπιασε πολύ Νοσταλγία με τις Μηχανές... !!!

Τετάρτη, Ιουνίου 23, 2021

Με έπιασε πολύ Νοσταλγία με τις Μηχανές... !!!

 


Ξέρω ... οι περισσότεροι φίλοι και γνωστοί ( τι περισσότεροι ... σαν να έχω 20 ... Ε .. οι 5 - 6 που έχω ... Γνωστούς έχω τόσους .. Φίλους ... ας μην το γράψω ... )  θα λένε, τι τον έπιασε τον Βαλατσό και κάνει τόσες αναρτήσεις μετά από τόσο καιρό που δεν έκανε Καμία.

Υπάρχει εξήγηση και είναι Μία. Είμαι ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟΣ από τις Αναρτήσεις τα Λάικς και τα Σχόλια ... για έναν Μήνα ... Οπότε επειδή δεν μπορώ να Ποστάρω στο φβ ... ότι θέλω να το πω το κάνω από το Blog.

Η Φωτό γιατί ? Με έπιασε πολύ Νοσταλγία με τις Μηχανές... Μου λείπουν πολύ ... αφού έχω αρχίσει να σκέφτομαι πολύ πολύ σοβαρά ... να ξαναφτιάξω την Μηχανή μου και να την Ξανακαβαλήσω ... 



Ε .. 50 είμαι ακόμα ... και κρατάω καλά ... Μπορώ τουλάχιστον για μια 20ετία ... αν δεν πάθω κάτι σοβαρό με την Υγεία μου να ξανακάνω τα ταξίδια που έκανα. Οκ Βόλος Αθήνα ήταν το μεγαλύτερο ... αλλά γυρνούσα όλο το Πήλιο Κάθε Χρόνο ... και Λαμίες ... Ωρωπούς ... και γενικά την Αττική ... την είχα για Πλάκα ... Δεν θυμάμαι πόσες φορές είχα πάει με παρέα στο Σούνιο ... Λαύριο ... Νέα Μάκρη ... Μαραθώνα ... Βουτζά ... Παλήνη ... ε καλά Πάρνηθα πολλές φορές ... και γενικά όλα τα Όρη και τα Βουνά της Αττικής !!!

Πραγματικά .. Μου λείπει πάρα πολύ.

Μάλλον επειδή με τον Κορωνοιό .. δεν "Καβαλάω" Γενικά ... χαχαχχαχαχαα

Αχ σε καλό μου .. γέλασα πάλι κι έχω και τον Άντρα μου στο Νοσοκομείο !!! 

Τα λέμε !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: