********* ********************** DSV Blog: Δεν καταλαβαίνω από βαθμούς Συγγένειας ... και Φιλίας ... και ότιδήποτε. Αν κάνει κάποιος Σφάλμα ... κάνω ότι μπορώ για να το Ξεπληρώσει.

Δευτέρα, Ιουνίου 21, 2021

Δεν καταλαβαίνω από βαθμούς Συγγένειας ... και Φιλίας ... και ότιδήποτε. Αν κάνει κάποιος Σφάλμα ... κάνω ότι μπορώ για να το Ξεπληρώσει.

 



Δεν θα φανερώσω την ταυτότητα της κοπέλας στην φωτό ... αλλά έστω και Ένας ... μπορεί να μου πει σε ποιαν ανήκει και φαίνεται έστω και ένα χαρακτηριστικό .. τότε θα κατεβάσω όλο το Blog μου.

Αυτή την φωτό την κατέβασα στον Υπολογιστή μου όπως κάνω σε χιλιάδες φωτό ... και ιδίως όσες είναι καλλιτεχνικές ... Και ανεβάζοντας φωτό ... προφανώς είχα ξεχάσει ποια είναι στην φωτό ( αλλά και να θυμόμουν ... πάλι θα την Ανέβαζα ) ... και την Ανέβασα ως μια πολύ ωραία Καλλιτεχνική φωτό ... Ούτως ή άλλως δεν φαίνεται πρόσωπο ... και δεν φαίνεται κανένα χαρακτηριστικό που να προδίδει την ταυτότητα της Κοπέλας ... 

Η κοπέλα όμως αυτή ... και ενώ νόμιζα ότι με ξέρει πολύ καλά ... ( αλλά προφανώς θα έχει ξεχάσει ποιος είμαι ... γιατί τα τελευταία χρόνια δεν έχει πάρει ΚΑΝ ούτε ένα τηλέφωνο ... ενώ εγώ για χρόνια ... την είχα σαν κόρη μου ... ) θα έχει ξεχάσει πως σκέφτομαι και ενεργώ.

Και επειδή εκεί μακριά που είναι ... σε τέτοια μέρη που είναι ... γίνεται Μεγάλη Πλύση Εγκεφάλου και Προπαγάνδα ... μάλλον άλλαξε συμπεριφορά και τρόπο αντιμετώπισης ... και μου έστειλε ένα μνμ ... λες και μιλάει στον Πάππα ... και όχι στον Λατρεμένο DSV που με έλεγε όλα αυτά τα χρόνια από τα 3 της που άρχισε να μιλάει.

Αλλά τελικά η ιδεολογική ποιότητα του μικρού χωριού που έμενε μέχρι και τα 17 της ... που έβγαλε το Μεγαλύτερο νούμερο η Χρυσή Αυγή και ο Βελόπουλος ... δεν φεύγει εύκολα ... Και όταν βέβαια ... σπουδάζεις στον Ελληνικό Στρατό ... μαζί με την Χωριατίλα της ΧΑ και του Κεραλυφάτου ... που εκτός από Απαράδεκτα Καλλιέργειας ... γίνεται ένα Κράμα που μπορεί να έχει γίνει και πολύ Επικίνδυνο ... !!!

Δεν πειράζει .. Ας τα δωσα όλα ότι είχα και δεν είχα τόσα χρόνια ... και δεν μου επεστράφει ούτε ένα τηλεφώνημα ούτε ένα χέρι βοήθειας από όλη την Οικογένειά της ... Όπως της είπα σε ένα μνμ και της ίδιας ... Χαμένα πήγανε οι Βενζίνες ... και τα τόσα Μαθήματα που της έκανα και ήταν Αστέρι στους Υπολογιστές ... και έλεγε ότι θα γίνει Έξπερτ Υοπλογιστών ... 

Βέβαια ... όταν απομακρύνθηκα αναγκαστικά από κοντά της ... σε λίγα χρόνια ... ο Ταλιμπάν Πατέρας της ... την έκανε Στρατόκαυλη και Πολίτικαλ Κορέκτ ... και Πατρίς Θρησκεία Οικογένεια. Χούντα κανονική !!!

Μακριά από μένα ... κάθε είδους τέτοιου Φασισμού.

Στο δικό μου Μπλοκ και Προφίλ θα βάζω ΟΤΙ γουστάρω ... και ΟΤΙ θέλω ... 

Δεν θα μου πει κανένας να την κατεβάσω ... 

Κατάλαβες Πλωτάρχη Ντιντιντάμπουρα ???

Έτσι !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: