********* ********************** DSV Blog: Θα το γνωρίζετε βέβαια ότι στις φωτό σας διακρίνονται οι τεράστιες καυλωμένες σας ρώγες ... και ειναι πολύ Ερεθιστικές ε ? ...

Τετάρτη, Ιανουαρίου 12, 2022

Θα το γνωρίζετε βέβαια ότι στις φωτό σας διακρίνονται οι τεράστιες καυλωμένες σας ρώγες ... και ειναι πολύ Ερεθιστικές ε ? ...

Στην παρακάτω κυρία ... την πιο συντηριτική από όλες τις άλλες ( 60άρα καλοδιατηρημένη ) ... μόλις είδα τις επί τούτου φωτό ( για να δείξω τις Βυζάρες μου και καλά φορώντας ένα πουλόβερ από πάνω για να μην λένε ότι είμαι και τσούλα.... ) και όπως συνήθως Εξοργύστικα από την Υποκρισία της έγραψα στο Ινμποξ ... 

" Θα το γνωρίζετε βέβαια ότι στις φωτό σας διακρίνονται οι τεράστιες καυλωμένες σας ρώγες ... και ειναι πολύ Ερεθιστικές ε ?

Δεν νομίζω να μην τις είδατε ... πριν τις κοινοποιήσετε ... !

Είπα να προλάβω να σας το πω ... πριν προλάβετε κι εσεις να με Μπλοκάρετε. "

Γιατί ? Έχω Άδικο ? Δεν είδε τι φαινόταν στις φωτό που έβαζε ? 

Και τι ? Την εξέθεσα ? Την έκανα Ρεζίλι ? Γι αυτό της έστειλα στο Ινμποξ που μόνο εγώ και εκείνη μπορούσε να τα δει...

Αλλά να σας πω ένα Μυστικό ... ??? Οι Περισσότερες που το Παίζουν Fb-Παρθένες ... ενώ φαίνονται να θίγονται με κάτι μηνύματα σαν το δικό μου ... στην πραγματικότητα .. ανοίγουν οι Κάνουλες ... και έχουμε χειμμάρους ... 

Βέβαια οι περισσότερες ΠΡΙΝ σε μπλοκάρουν .. ρίχνουν και ένα Βρισίδι ... Αυτή δεν το θελε ... μάλλον ίσως να ήξερε την συνέχεια ... ή Ντράπηκε τόσο πολύ που την Ανακάλυψαν Στεγνά ... που ούτε πρόλαβε να πει Κιχ !!!

Εεε Μπάστα με την Κοροιδία και την Υποκρισία ... στο ΦΒ.

Χικ !!! 







Δεν υπάρχουν σχόλια: