********* ********************** DSV Blog: Mam-Vaitsa And Dsv-Son to the Sun ... Επεισόδιο Νο 1 ... Τα Κολοκυθάκια ... !!! ( Γέλιο της Αρκούδας ... και ... )

Τρίτη, Ιανουαρίου 11, 2022

Mam-Vaitsa And Dsv-Son to the Sun ... Επεισόδιο Νο 1 ... Τα Κολοκυθάκια ... !!! ( Γέλιο της Αρκούδας ... και ... )

 

Περίληψη ... 

Η Μάνα Βάια ... πήγε μια βόλτα για να περπατήσει παραλιακά ... και ο Γιος DSV ξάπλωσε για Ηλιοθερπεία ... 

Ο Ήλιος ήταν τόσο μα τόσο Απολαυστικός που άνοιξα την φόρμα μου και χτυπούσε τον Κορμί στο Στέρνο ...

Ναι έγραφα με το Κινητό αλλά με πήρε ο Ύπνος ... Κάποια στιγμή ξύπνησα και δεν ήξερα πόση ώρα έχει περάσει ... και αναρωτήθηκα ... Ακόμα να έρθει η Μάνα μου ??? Που είναι τόση ώρα ???

Και η Συνέχεια στο Βίντεο ... Άρε τα Κολοκυθάκια τι κάνουν ... και χιλιόμετρα ολόκληρα κάνουν την Βάϊα να περπατάει !!! 

( Συγνώμη για την Προφορά μου ... αλλά όταν μιλάω με την Μάνα μου ... νομίζω ότι είμαι στον Δασόλοφο ... ΙΙΙιιιιΧχχααα !!! )

Δεν υπάρχουν σχόλια: