• Βασιλης Παπανικολαου
    Όταν ΣΕ ακολουθούν αλλα Δεν κάνουν λάικ ποτέ απλός γιατί θέλουν νά βλεπουν τί κάνεις Και τί δειχνεις.τι τούς κάνεις αυτούς;;
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 3 ώρ.
    • Δεσποινα Καρυαδη
      Βασιλης Παπανικολαου 🤔🤔🤔δημοσιοποιεις μονο οσα θες να βλεπουν. Τα υπολοιπα τα χεις μονο για φιλους. Οι ακόλουθοι μονο δημοσια ποστ βλεπουν.
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 2 ώρ.
    • Dimitris S. Valatsos
      Βασιλης Παπανικολαου Πέστα ρε Μεγάλε .. .Πέστα !!!
      1
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 54 λ.
    • Dimitris S. Valatsos
      Όποια .. έγραψε αυτή την ( Ασχολίαστη ... ) θα γίνει Φαρέτρα Επικίνδυνη σε όποια Άσχετη νομίζει ότι σε ένα Ευχαριστώ και Καλή Χρονιά ότι κρύβεται Πέσιμο ... θα της Γυρίσει Μπούμερανγκ ...
      Προσωπικά πάντα λέω Ευχαριστώ .και τώρα καλή χρονιά .. και όποια δεν μου αντέυχεται Delete και Block ...
      Με όλες τις Φοβικές Απροσάρμοστες που νομίζουν επειδή έχουν κάτι που σέρνει καράβια ... ότι, όταν λέμε μια λέξη θέλουμε και να πηδήξουμε ...
      Δλδ στις Άσχημες αλλά Ευγενικές γιατί μιλάμε και παραπάνω κιόλας ?
      Ελεος ... ( Μήπως και το Ευχαριστώ είναι Προοίμιο της Γυναικοκτονίας ??? )
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 1 λ.