********* ********************** DSV Blog: Όσοι Θέλετε ... πατήστε ένα Λάικ. Εσείς που με γράφετε στ Αρχίδια σας ... τους δονητές σας ... και στον ... !!!

Σάββατο, Ιανουαρίου 15, 2022

Όσοι Θέλετε ... πατήστε ένα Λάικ. Εσείς που με γράφετε στ Αρχίδια σας ... τους δονητές σας ... και στον ... !!!


Παράκληση ...

Όσοι με ξέρετε από εδώ μέσα ... ως φβ-φίλο και τέτοια ... θα γνωρίζετε ότι εγώ έχω μόνον ΕΝΑΝ λόγο ύπαρξης στο ΦΒ και κανέναν Άλλον ...

Γι αυτόν τον Λόγο έκανα και Φβ ... Για το Blog μου...





Γι αυτό και κάθε λίγες μέρες στέλνω προσκλησεις στους Νέους μου Φβ-Φίλους...Τα Αποτελέσματα δεν είναι μόνο Απογοητευτικά ... αλλά Άθλια και θα έλεγα ότι Αντιμετοπίζομαι πολύ Απαξιωτικά ...Για να κρατήσω ΜΟΝΟ τους σωστούς και καλούς φίλους που έχω ...



Όσοι Θέλετε ... πατήστε ένα Λάικ ... μπας και πιάσει τα 1000 άτομα ... μετά από τόσα χρόνια ... ή .. όσοι δεν θέλετε ... πάρτε ΜΟΝΟΙ σας τον Πούλο ... και πάτε Αλλού γιατί δεν θέλω Τσιγγούνηδες Παπάρες Φίλους που τους πέφτει βαρύ το ΕΝΑ ΚΛΙΚ !!!


Κλικ Εδώ για να μπείτε στην Σελίδα ... --> https://www.facebook.com/DSVSVAL


Εσείς που με γράφετε στ Αρχίδια σας ... τους δονητές σας ... και στον ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: