********* ********************** DSV Blog: Συνομιλία με τον Συνεργάτη μου Ιλέγκαντελ ( παρατσούκλι από το 90 που ήμουνα στο 1ο έτος της Σχολής και αυτός στο 2ο και Βοηθός - Καθηγητής μας ) ... Από τότε γίναμε κολλητοί... Περνούσαμε πολλές ώρες κάθε μέρα ... Ερχόταν στο σπίτι μου ... βγαίναμε συνέχεια ... Όλη μέρα στην Σχολή ... Δλδ τι να πω το Καλύτερο παιδί που γνώρισα και βέβαια το Καλύτερο Μυαλό στην Πληροφορική !

Πέμπτη, Μαΐου 11, 2023

Συνομιλία με τον Συνεργάτη μου Ιλέγκαντελ ( παρατσούκλι από το 90 που ήμουνα στο 1ο έτος της Σχολής και αυτός στο 2ο και Βοηθός - Καθηγητής μας ) ... Από τότε γίναμε κολλητοί... Περνούσαμε πολλές ώρες κάθε μέρα ... Ερχόταν στο σπίτι μου ... βγαίναμε συνέχεια ... Όλη μέρα στην Σχολή ... Δλδ τι να πω το Καλύτερο παιδί που γνώρισα και βέβαια το Καλύτερο Μυαλό στην Πληροφορική !


Γιατί βάζω την Συνομιλία μας ? Γιατί έχουμε Εκλογές ... και στο μήνυμά μου που του εξηγώ γιατί αρρωσταίνω ... βγαίνει ΟΛΗ η Αλήθεια Χρόνων. Δοκίμασα το 2009 να ξαναπάω στην Αθήνα με Δανεικά 1000 ευρώ ... και αν δεν είχα τον Γιάννη να μου δώσει ΔΩΡΕΑΝ Ιντερνετ από Στικάκι που είχε ως Δ/ντης Μηχανοργάνωσης στην εταιρεία που δούλευε τότε ... δεν θα μπορούσα να στείλω ΟΥΤΕ βιογραφικό. 

3 ευρώ την ώρα έδινα στο Ιντερνετ Καφέ ... πριν τον Συναντήσω και με Σώσει με το Στικάκι !

Τ ι του Κόστισε να μου το δώσει ? Τίποτα γιατί το είχε καβάτζα για τα Ταξίδια του. Ποιος άλλος θα το κανε ? Σχεδόν Κανένας γιατί Κανένας δεν θέλει να Βοηθήσει ... Κανένας ... Ενώ ο Γιάννης σου έδινε Πάντα και το βρακί του που λέμε !!!

Και με την Ευκαιρία θέλω να του πω ένα Μεγάλο Ευχαριστώ ... και ελπίζω στο Άμμεσο μέλλον της Συνεργασίας μας να του το Ανταποδώσω !!! 

---- Μηνύματα ... --- 

Ιλέγκαντελ ... 

Ευχαριστώ 

Θα τα δω και από εβδομάδα θα τα οργανώσω.

Ελπίζω να πέρασε το κρύωμα

Πάρε και  βιταμίνη και φαγητό καλό για το στομάχι


DSV .... Στείλατε

Γιάννη ... Περιμένω τα 1000 ευρώ του Βάουτσερ ... και δεν κουνάω το αμάξι γιατί δεν έχω πληρώσει Ασφάλεια 57 ευρώ ... Χρωστάω 80 + 50 + 40 σε 3 φίλους ... δεν έχω απορρυπαντικό να πλύνω και να καθαρίσω το σπίτι ... και τρώω αυτά που πήρα από το Κοινωνικό Παντοπωλείο... Δλδ τις τελευταίες 15 μέρες ... Πατάτες Βραστές ... Φακές ... Φασόλια βραστά ... κουλούρια και φέτες του τοστ για λίγο ψωμί ... και τις περισσότερες μέρες Ρύζι ΣΚΕΤΟ και Μακαρόνια με 75 ωλεπτά χωρίς καν τυρί και κέτσαπ ... 

Και αναρωτιόμαστε γιατί αρρωσταίνω ???

Βιταμίνες ??? Χαχαχααα .. έχω το τελειωμένο κουτί στο γραφείο για να μην ξεχάσω να τις πάρω μόλις πληρωθώ ... Ντρέπομαι να πάω στο Φαρμακείο γιατί πριν λίγες μέρες έδωσα ένα 20άρικο που τους χρωστούσα.

Γι αυτό ... Να Προσέξουμε ΠΟΙΟΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ Μαλάκα θα Ψηφίσουμε ! 

Μόλις πήρα το ΚΕΚ και περιμένω να μου πούνε ... ¨Εμαθα οι γνωστοί των Βουλευτών της ΝΔ τα έχουν πάρει εδώ και ένα Μήνα !Εγώ είμαι ακόμα βαμμένος Πράσινος από τον Πασόκα Πατέρα. Κατάλαβες γιατί θέλω να ξεκουμπιστώ και να πάω ΟΣΟ πιο μακριά γίνεται. Σκέφτομαι να πάω και Αλάσκα ... Την Λάτρεψα από το Insomnia !  ( Την Θυμήθηκα και θα την δω τώρα ... Πατσίνο - Robie Williams )  Γαμάτη Ταινία !

Αρα ... που να βρω την βιταμίνη ρε Γιάννη να πάρω ? Και να σου πω και κάτι που δεν ξέρεις ... Έτσι ζω από όταν ήρθα στην Αθήνα ... Ευτυχώς βρήκα εσένα και με στήριξες γιατί δεν είχα ΟΥΤΕ ίντερνετ να μπω ! Γι αυτό ΠΟΤΕ δεν σε ξέχασα και Πάντα είχα στο Μυαλό μου να Ξαναβρεθούμε !

Μακάρι να μας κάτσει και να το κάνουμε για χρόνια πολλά !






Σπουδάσαμε στην Control Data ... 1989 - 1993 ... γίναμε Βοηθοί Καθηγητές ... πήραμε Υποτροφία για την Control Data της Αμερικής για να σπουδάσουμε από το 2ο έτος και μετά ( αλλά ποιος να πάει με 10 - 20000 χιλιάδες Ευρώ τον Μήνα ? Ακόμα και να δούλευες ... πως να σπούδαζες ? Προς τιμή του Πατέρα μου ΜΑΣ πρότεινε ( γιατί και ο Αδερφός μου τα ίδια ... να πάμε ... αλλά επειδή δεν θα έτρωγε για να μας σπουδάσει και θα πολούσε τα Πάντα για τα Παιδιά του ... και βέβαια ΔΕΝ πήγαμε και πήγαμε Στρατό ! 

Ότι φαίνονται στις φωτό ... τα πιάσαμε με τα Χέρια μας ... Είχαμε την Τύχη να είμαστε στην Νο1 εταιρεία Πληροφορικής που από το 75 είχε φτιάξει Touch Screen και όταν τις βλέπαμε ... είχαμε πάθει Ζημιά ... Μετά όταν βγήκανε τα κινητά και τα I-pad με TS... τα νομίζαμε Δεδομένα και δεν μας κάνανε καμία Εντύπωση !!!

ΕΧΩ ΣΥΓΚΙΝΗΘΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΤΟ !

ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΆ ΡΕ ΙΛΕΓΚΑΝΤΕΛ ... ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΑ ΘΥΜΗΣΕΣ ... 

ΤΑ ΜΟΝΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΠΕΡΑΣΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΥΤΥΧΙΑ !!! 













Δεν υπάρχουν σχόλια: