********* ********************** DSV Blog: Μα καλά με δουλεύεις ? 13 είμαστε ? Εσύ γιατί μου πήρες πίπα ? Εγώ να μην ??? ...

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 26, 2023

Μα καλά με δουλεύεις ? 13 είμαστε ? Εσύ γιατί μου πήρες πίπα ? Εγώ να μην ??? ...

Οταν βάζω Επιστημονικές Αναρτήσεις ... έχω λίγα Views ... Όταν βάζω Κώλους και Μ@νιά ... πάρα πολλά ... 

Ε ... σιγά μην κάτσω να ερευνώ και να κάνω Βαθυστόχαστες Αναρτήσεις με Νίτσε και Πλάτωνα και Καζαντζάκη ... 

Μία ... με το Μ@υνί στο Πιάτο ... και μάλιστα παλιομοδίτικο για να προκαλέσει περισσότερο την Περιέργεια ... 

Σιγά μην κάτσω να σκάσω ... Πρέπει να ζήσω με τα Crypto και τα Analytics ... Αφού κανείς δεν με θέλει να μου δώσει λεφτά ... και views τα παίρνω από Μόνος μου ! 


Έχω Βαρεθεί ΟΛΕΣ στα Σόσιαλ να έχουν τουλάχιστον μία φωτό Κοιλιακούς ... Δλδ το χέρι πίσω από το κεφάλι για να δείχνουν Μασχάλη ... Οκ ... Δείξτε τα Πάντα Ελεύθερα ... Ελεύθερα !!! 

Τα Πάντα όμως ε ... Και τον χειμώνα τα πόδια κάτω από το Παντελόνι ή το κατάμαυρο χοντρό Καλσόν ... Και τις Μασχάλες που έχουν 3 πόντους τρίχα ... 

Είμαι σπίτι το 1996 ... με μία ... και έχουμε τρελαθεί από την Καύλα ... Αλλά το παντελόνι Χοντρό Μάλλινο και Μακρύ ... Κάνω να κατεβάσω το Φερμουάρ ... βάζει το χέρι και μου κάνει όχι ... με το κεφάλι ... 

Μα καλά με δουλεύεις ? 13 είμαστε ? Εσύ γιατί μου πήρες πίπα ? Εγώ να μην ??? Και μου λέει όχι ... Ε την επόμενη φορά έγινε χαμός ... και ρώτησα ... Περίοδο ? Αποκλείεται λέω ... Ξέρω πότε έχει περίοδο μια γυναίκα ... 

Όχι μου λέει ... Αρκουδότριχα ... και γελάει ... Χάρηκα Πάρα πολύ που δεν είπε ... Ναι ... και ουυ και τουυ και αυτό ... και Πίπη με είπε Μπάμπη μου ... Πίπηηη !!!


















Δεν υπάρχουν σχόλια: