********* ********************** DSV Blog: Η Ματωμένη μου Καρδιά ... και τα Λατρεμένα μου Πλημμυράκια ...

Κυριακή, Νοεμβρίου 26, 2023

Η Ματωμένη μου Καρδιά ... και τα Λατρεμένα μου Πλημμυράκια ...

 


Δείτε το Βίντεο για να καταλάβετε ΠΟΣΟ πολύ τρομαγμένη είναι η Ψυχούλα τους ... Πόσο Στρες έχουν περάσει και περνάνε ... Πόσο Φοβισμένα με κοιτάνε ... παρόλο που τους δίνω Λαχταριστές Λιχουδιές ... Πόσο τρομάζουν στο Τέλος από τις φωνές των Παιδιών ... και παρατάνε αμέσως την Τροφή και Φεύγουν ... 

Πόσο έχουν πονέσει και αυτά μαζί μας ? Δεν έρχονται να τα πιάσω ... Ούτε καν να τα Χαιδέψω ... και με πονάει πολύ. Χρόνια τώρα είχα μια γάτα που Κάθε Βράδυ ... ερχόταν και κοιμόμασταν Αγκαλιά με Χάδια και Αγάπες ... Και τώρα δεν έχω κανένα. Μόνο μία Άσπρη μου έρχεται στην Αυλή ... και αυτή για να φάει μόνο και Ξαναφεύγει.

Αν μου γεννήσει κάποια ... θα την αφήσω ... και μετά τα μικρά είναι ήσυχα και θα συνηθίσουν ... Έτσι θα χω κι εγώ ένα Παρεάκι που μου λείπει πάρα πολύ.

Πέθανε λένε ... με τις γάτες της ... Εγώ ΟΥΤΕ γάτα δεν έχω και είμαι Ολομόναχος... 

Τώρα καταλαβαίνω γιατί ο Χριστιανόπουλος είχε 8. 


Δεν υπάρχουν σχόλια: