********* ********************** DSV Blog: ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΒΟΛΙΩΤΙΣΑ ΚΑΡΙΟΛΑ ΠΟΥ ΖΗΛΕΥΩ ... ΝΑ ΓΙΑΤΙ !!!

Δευτέρα, Νοεμβρίου 27, 2023

ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΒΟΛΙΩΤΙΣΑ ΚΑΡΙΟΛΑ ΠΟΥ ΖΗΛΕΥΩ ... ΝΑ ΓΙΑΤΙ !!!

 

 ... και τώρα μετά την Καταστροφή ... Θέλω κι Εγώ τα Πάντα. Ότι Πάρουν οι άλλοι τα Θέλω κι εγώ και ας μην τα δικαιούμαι ... ΝΑΙ ... κι Εγω ... Κι Εγώ ... ΚΙ ΕΓΩΩΩ !!! 

( Αν δεν γίνει Εμφύλιος και να τρώει τις Σάρκες ο Ένας του Άλλου εδώ στον ΚωλοΒόλο ... εγώ τον Κόβω. Δεν έχουν αρχίσει ακόμα οι συνέπειες της Καταστρoφής. Θα γίνει χοντρό Μαχαίρωμα. World War Three )


Σήμερα είχα καθαρά ένα επεισόδιο ... Η Δικιά σου η Κατσίκα πως Θρέφεται και μεγαλώνει ... Γιατί δεν σου ψοφάει ? Εγώ γιατί να μην έχω και εσύ να έχεις ???


Μιλάμε για μεγάλη Κακία ο Βόλος ... Η Καταστροφή θα φέρει τέτοια Κακία στην Επιφάνεια ... αλλά θα αργήσει λίγο ... όπως και τα πτώματα στον Βυθό ... θα βγούνε σε λίγο στην Επιφάνεια ... και τότε θα φανεί η Πραγματική Καταστροφή !!! Ακόμα είμαστε στην παραζάλη που βρίσκεται ο Μποξέρ μετά από Νοκ Άουτ... Σε λίγο θα κρυώσει το Χτύπημα και θα αρχίσει ο Μεγάλος Πόνος ... Πολύ ΠΟΝΟΣ !!! 


Γιατί καταστράφηκα εγώ ? Να Σαπίσεις κι Εσύ ... κι ας φρόντιζες για χρόνια ολόκληρα να οχυρώνεις το σπίτι σου ... με τεράστιες Θυσίες. Γιατί το σπίτι σου είναι Στέρεο ? Οι Άλλοι είναι Άστεγοι ... Να μην έχεις κι εσύ Σπίτι... 


Γιατί εσύ έχεις καινούριο στρώμα ... κι ας κοιμόσουνα πάνω σε σάπιο και σπασμένο για χρόνια ... Όοοοχχιιιι ... να σαπίσεις να μην κοιμάσαι ... Εγώ γιατί δεν έχω καινούριο στρώμα ... Και Ψυγείο ??? Πως πήρες το Ψυγείο ? Το Ψυγείο το πήρα με Δανεικά ... Ναι αλλά εγώ δεν έχω Ψυγείο ... Θέλω κι εγώ Ψυγείο ... Εσύ γιατί να έχεις κι εγώ να μην έχω ?


Εγώ Δανείστηκα για να αγοράσω... ενώ θα μπορούσα κι εγώ να απαιτώ Τσάμπα όπως Εσύ.... Θέλω κι εγώ αλλά Τσάμπα από το Κράτος ... Δεν με νοιάζει .. Εσύ γιατί να έχεις κι Εγώ Όχι !!!  ... Εσύ γιατί να έχεις κι εγώ να μην ??? Και σπίτι ??? γιατί να έχεις ? 

Γιατί στερήθηκα όλα τα παιδικά μου χρόνια και μέχρι τώρα για να το συντηρώ γερό και στέρεο ... και έτσι άντεξε ... Δεν με νοιάζει ... ο αδερφός της Κατίνας είναι άστεγος και δεν του Άρεσε στην Στέγη όπου Φιλοξενούταν με την Οικογένειά του ... και ψάχνει σπίτι ... 


Βγες εσύ να μπει Αυτός !!! Από το Σπίτι μου ρε ? Από το Σπίτι μου ??? Ναι ... Να γκρεμιστεί το Σπίτι σου ... Γιατί να έχεις Εσύ και να μην έχω Εγώ !!! 


Έλα να το πάρεις ρε Καριόλα ... Για Έλα ... 

Μα εσύ δεν δούλεψες όπως εγώ ... και κάθε μέρα ήσουν για Μπέκρωμα και τα πινες σε τσίπουρα ... Δεν δούλευες γιατί τεμπέλιαζες και δεν κρατούσες αποταμίευση ... Έκανες γούστα και έξοδα πολύ παραπάνω από αυτά που έβγαζες ... ενώ εγώ έχω να πάω σε Ταβέρνα 20 χρόνια τώρα ... 


ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ .. ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΣΑΜΠΑ ΣΠΙΤΙ... ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΙΔΙΟ !!!

ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ !!!


ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΒΟΛΙΩΤΙΣΑ ΚΑΡΙΟΛΑ ΠΟΥ ΖΗΛΕΥΩ ... 

ΝΑ ΓΙΑΤΙ !!! 




Δεν υπάρχουν σχόλια: