********* ********************** DSV Blog: Είσαι Μαλάκας ... γιατί είσαι Καρκίνος !!! Επειδή είμαι Παθούσα από Καρκίνο που ήταν Μαλάκας. Άντε μετά να τα βρούμε οι Άντρες με τις Γυναίκες ... αφού μεγαλώσατε με την Λίτσα και την Άση ... και τον Χορταρέα !

Τρίτη, Νοεμβρίου 28, 2023

Είσαι Μαλάκας ... γιατί είσαι Καρκίνος !!! Επειδή είμαι Παθούσα από Καρκίνο που ήταν Μαλάκας. Άντε μετά να τα βρούμε οι Άντρες με τις Γυναίκες ... αφού μεγαλώσατε με την Λίτσα και την Άση ... και τον Χορταρέα !


Ενώ πριν τα έχουμε πει στον τοίχο και πάμε να βγάλουμε προσωπικές στιγμές και δεδομένα το συνεχίζω στο Ινμποξ. Πάντα έτσι κάνω γιατί δεν καταλαβαίνουν ... Γράφουν ακόμα και λεπτομέρειες και σε κάνουν Ρόμπα ... 

Και επειδή δεν την ξέρω ... το συνεχίζω σε στυλ αστείο με δόση Ειλικρίνειας ... γιατί η Ειλικρίνεια από μένα είναι Αυτοκόλλητη. 

Και Δείτε ... Με αυτό το χαλαρό τρόπο επικοινωνίας ... πως μου μιλάει ΚΑΙ άσχημα ... και με κόβει απότομα ... επειδή ο Πρώην ήταν Καρκίνος ... και την Πλήγωσε ...

Ε δεν πρέπει να λεγα ... Τσούζειιιι ??? Πονάει Ακόμα το Κωλαράκι σου ??? Το Μουνάκι σου ??? Στάζει ακόμα και έχει ατελείωτο Κνησμό ???

Έλεος ρε Καριόλες .. Έλεος ... Θα μας πετάξετε στον καιάδα στο τέλος τέλος ... Θα μας τρελάνετε ... Κάντε λίγο γυμναστική και αφήστε τα Αντικαταθληπτικά ... επειδή το ΣΕΞ το έχετε κόψει και Δαιμονοποιήσει... 

Και δεν χρειάζεται το Μι Του ... Μπορείτε και να μας Γαμήσετε με Χίλιους Δύο Τρόπους ... χωρίς να δείχνετε το Μίσος σας για Εμάς.

Meduses ... 



4:59 μ.μ.
DSV
Να μαντψω κάτι ? Είσαι Σκορπιός ε ??? Λένε ότι με εμάς τους Καρκίνους ταιριάζουν απόλυτα   ότι είναι Σούπερ Σεξουαλικό Ζώδιο     αλλά έχω μια ξαδέρφη Σκορπίνα   που η λέξη Σκορπίνα   τα λέει Όλα DSV
 
DSV
Απλά δεν έχω κακή γνώμη για τους Σκοριούς.
 
DSV
Δεν τους έχω γνωρίσει από κοντά και δεν ξέρω.
 
Sofia
Α όλη μσς η ζωή
 
Sofia
Μία λέξη
 
Sofia
Ηδονή
 
Sofia
Τίποτα άλλο
 
Sofia
Σκορπιός όχι καθαρός τόσο
 
Sofia
20/11
 
Sofia
Δε έχεις γνωρίσει Σκορπιό
 
Sofia
Δύο λέξεις
 
Sofia
Ηδονή
 
Sofia

Κ υλικά αγαθά
 
DSV
Δεν ξέρω Ημερομηνίες .. ούτε πολυασχολούμε   απλά ξέρω π.χ. τους Διδύμους και όλο μου τυχαίνουν.
 
DSV
Φτου φτου φτου.
 
Sofia
Κι εμένα
 
Sofia

Όλο δίδυμοι
 
DSV
Καλά να πάθουμε.
 
Sofia
Τι σς καναν
 
Sofia

Οι δίδυμοι
 
DSV
Η Μάνα μου ήταν και αρκετές σχέσεις μου.
 
Sofia
Οι δηδιμοι θέλουν
 
Sofia
Εξυπνάδα
 
Sofia

Για νά χειριστείς
 
DSV
Τι μας κάνανε ? Διδυμίλα τι άλλο  
 
DSV
Μια έτσι μια γιουβέτσι/
 
Sofia
Είναι πάρα πολύ καλοί
 
Sofia

Άνθρωποι
 
DSV
Όλοι καλοί είμαστε στο βάθος.
 
DSV
Και το Ηδονή είναι δικό μας.
 
DSV
Απλώς οι σκοπιοί λένε είναι θερμοί   !
 
Sofia
Καρκίνοι??
 
Sofia
Όλο κλαψα
 
Sofia

Δέκα χρόνια
 
DSV
Αλλά Σκορπιοί.
 
DSV
Με Κεντρί.
 
Sofia
Ήμουν με καρκίνο
 
Sofia

Απά ΠΑ ΠΑ ΠΑ ΠΑ ΠΑ ΠΑ ΠΑ
 
DSV
Παπαδιά.
 
Sofia
Όχι θερμοί
 
Sofia
Η προσωπικότητα
 
Sofia

Προσωποποίηση
 
DSV
Στο κρεβάτι όμως ε ??? Δεν ξεκολάτε DSV
 
Sofia
Τού έρωτα
 
Sofia
Είναι
 
Sofia
Με τίποτα
 
Sofia

Θέλει γεράνο
 
DSV
Χμμμ οκ .. Μία ξέρω καλά   και δεν είναι έτσι όπως τα λες.
 
DSV
αλλά οκ.
 
Sofia
Τό κρύβει
 
Sofia

Το χειρίζεται
 
DSV
Δεν ξεκολλάτε λέω όταν έχετε εραστή Καρκίνο.
 
DSV
Αυτό λέω.
 
Sofia
ΑλλοιμονοDSV
 
Sofia
Δε μ αρέσει
 
Sofia
Καρκίνος
 
Sofia
Εραστής
 
Sofia
Γκρίνια
 
Sofia

Ασύλληπτη
 
DSV
Θα σου λεγα τώρα   αλλά έχει χάρη που δεν σε ξέρω.
 
Sofia

Μη μου λες
 
DSV
Μου το λες και κατάμουτρα.
 
DSV
Ακόμα δεν με γν΄ρισες.
 
Sofia

Αφού το έζησα
 
DSV
Ε και ?
 
Sofia
Δε λέω για σένα
 
Sofia

Άρχισες?
 
DSV
Έτσι λένε όλες αλλά δεν ξεκολάνε.
 
Sofia

     
 
DSV
Δεν λες για μένα αλλά λες ΚΑΙ γι αμένα.
 
DSV
Ναι άρχισα.
 
Sofia

Καλή επιτυχία
 
DSV
Όταν ακούω αφού.,
 
Sofia

Με άλλο Σκορπιό
 
DSV
Δεν είχα λέμε Σκορπιό Έβερ.
 
DSV
Αλλά μία που ξέρω   Παναίαμ.
 
Sofia

Θά βρεις
 
DSV
Κρυψίνους τρελή.
 
DSV
Θα βρω στ 53 ?
 
Sofia

Όχι θα βγάλουμε ντελαλη
 
DSV
Εδώ δεν βείσκω μύγα θηλυκή ια βρε ΚΑΙ σκορπιό ???
 
DSV
Το χω παρατήσει.
 
DSV
Να είστε Ειλικιρινείς.
 
DSV
Δεν χρειάζεται να βγάλετε ντελάλι.
 
DSV
Απλά να μιλάτε.
 
DSV
Ήδη καλά τα πήγαμε ε??? Αν δεν ήταν η Οθόνη θα είχαμε πλακωθεί  
 
DSV
Αααχαχαχχαχαα
 
DSV
Και μου λες να βρω.
 
DSV
Αααχαχαχχαχα
 
Sofia
Είμαι παθουσα Με ζώδιο καρκίνο
 
Sofia

Κ δε πλησιάζω γιατί βλέπω ότι αυτές οι χαζομάρες κάπου έχουν δίκιο
 
DSV
ΟΛΕΣ είναι .. .Όσες γνώρισαν τον Απόλυτο Έρωτα.
 
DSV
Απλά δεν μας ξεπερνάτε ποτέ και βγάζετε Χολή.
 
DSV
Ποιος Χαζομάρες ?
 
Sofia
Δε μιλάω τέλος είπα είμαι παθουσα μιλήσαμε σε απάντησα ευχαριστώ πολύ
 
Sofia

Νά είσαι καλά

 
DSV
Καλά δεν σε άρπαξα από το τσουλούφι ? Είδες τι Καριόλες Σκορπιοί είστε ? Θα μιλήσω κι εγώ Σοβαρά.
Στάλθηκε
 
Έχετε μπλοκάρει τα μηνύματα και τις κλήσεις από το λογαριασμό Facebook του χρήστη 🦂 
Δεν μπορείτε να στέλνετε μηνύματα ή να καλείτε τον χρήστη σε αυτή τη συνομιλία και δεν θα λαμβάνετε μήνυματα και κλήσεις από αυτόν.

Κάντε Κλικ πάνω στην Εικόνα για να κάνετε Εγγραφή στο Κανάλι μου



Είναι Σημαντικό για η Εγγραφή σε ένα Κανάλι για να μπορεί να Στηριχθεί ...




DSV BLOG

Παρακαλώ γράψτε ένα Σχόλιο ή μία Παρατήρηση για την Ανάρτηση ή και Γενικά για το Blog 






Δεν υπάρχουν σχόλια: