********* ********************** DSV Blog: To Adsense μου... Έκλεισε έναν Μήνα ... Ευχαριστώ ΌΣΟΥΣ με Στήριξαν και είδαν τις Διαφημίσεις μου !!!

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 01, 2023

To Adsense μου... Έκλεισε έναν Μήνα ... Ευχαριστώ ΌΣΟΥΣ με Στήριξαν και είδαν τις Διαφημίσεις μου !!!


Θα μπορούσε να είναι και Ειρωνικό το Ευχαριστώ που έγραψα για όσους με στήριξαν και μπήκαν στις διαφημίσεις .. γιατί τα έσοδα που είχα από Κλικς Τρίτων - Επισκεπτών στις Διαφημίσεις ήταν από Χάλια μέχρι Ανύπαρκτα ... 

Αυτό όμως γίνεται επειδή σχεδόν κανείς δεν ξέρει ότι αν πατήσει την Διαφήμιση και περάσουν μερικά Δευτερόλεπτα και ΒΓΕΙ ... τότε το Κέρδος μου είναι 0,000 ευρώ. Για να έχω το Πολυπόθητο κέρδος του 0,003 ευρώ ... τότε πρέπει κάποιος να μπει ... να κάνει Μπράουζινγκ ... Δλδ Σκρολ και πάτημα επιλογών ... και να περάσει τουλάχιστον 30 με 60 δευτερόλεπτα ... και τότε ίσως η Google με λυπηθεί ... και μου δώσει αυτό το 0,003 !

Θα πει κάποιος ... ρε φίλε ... με 0,003 σεντ σε ένα λεπτό ... πόσα θα βγάλεις ??? Κι όμως ... αν το Μπλογκ πάει Ανοδικά ... σιγά σιγά ... ίσως κάποιο καιρό να έχω ένα μικρό βοήθημα για να μπορώ να καλύπτω τα έξοδα που Βάζω στο Μπλογκ ( Δλδ Κάμερες ... Πληκτρολόγια ... και τεχνολογικά μέσα ... ) και να μου μείνουν και κάποια στην Τσέπη για τον Καφέ... 

Και αν πάει έτσι ... και μετά μου βάζουν ΠΙΟ Ακριβές αναρτήσεις ... και και και .. τότε το Μπλογκ θα πάει καλά ... 

Οπότε ... όσοι μπορείτε .. μπείτε σε όσες περισσότερες διαφημίσεις μπορείτε ... και αφήστε το όσο Πιο Πολύ μπορείτε ... για να με στηρίξετε ... 

Αν δεν μπορείτε .. δεν πειράζει ... Ο Καθένας δεν έχει τον χρόνο που χρειάζεται ... και οι Περισσότεροι ... σιγά μην το κάνουν ... Γιατί να το κάνουν ??? Κανείς δεν βοηθάει ... 

Εγώ όμως που βλέπω τα στοιχεία και από που γίνονται τα περισσότερα κλικς θα δώσω και πολλά δώρα ... και θα δίνω και πράγματα με μεγάλη Έκπτωση ... 

Ευχαριστώ πολύ ... 

DSV

Υ.Γ. Ααα Κάντε και κανα Λάικ ... και κανα Σχόλιο ... γιατί όπως λέει και ο Ζαραλίκος ... του Αρέσουν του Αλγόριθμου κάτι τέτοια !!! 



Δεν υπάρχουν σχόλια: