********* ********************** DSV Blog: Ποιος Θανάσης ... Εγώ έχω ζήσει Ιδίως τον τελευταίο καιρό ... Ποιος DSV ??? Ποιος Μαλάκας - Ηλίθιος - Βλάκας DSV. Δεν ξαναχαρίζω ούτε την Μύγα στην Μυγοπαγίδα μου ... Αχάριστοι και Ανεδέστατοι και Απάνθρωποι. Δίνεις 1000 και αν ζητήσεις 1 ... σου δίνουν μια Αχαριστία... ΟΛΚΗΣ ... και ΟΛΙΚΗΣ Προδοσίας.

Πέμπτη, Νοεμβρίου 09, 2023

Ποιος Θανάσης ... Εγώ έχω ζήσει Ιδίως τον τελευταίο καιρό ... Ποιος DSV ??? Ποιος Μαλάκας - Ηλίθιος - Βλάκας DSV. Δεν ξαναχαρίζω ούτε την Μύγα στην Μυγοπαγίδα μου ... Αχάριστοι και Ανεδέστατοι και Απάνθρωποι. Δίνεις 1000 και αν ζητήσεις 1 ... σου δίνουν μια Αχαριστία... ΟΛΚΗΣ ... και ΟΛΙΚΗΣ Προδοσίας.


Δεν υπάρχει περίπτωση από εδώ και πέρα να Χαρίσω ΤΙΠΟΤΑ ... 

Πέρυσι τα Χριστούγεννα έδωσα από τα 80 ευρώ που είχα πάνω μου ... τα 60 για να βγάλει κάποιος γνωστός το αυτοκίνητο από το συνεργείο και να μην κάνει Χριστούγεννα χωρίς ρόδα ... 

Αυτός ακόμα να μου τα δώσει ... και είπε 11 του μηνός θα μου τα δώσει ... Σιγά ... Δεν πιστεύω τίποτα. 10 φορές αλλάζει απλά ημερομηνίες. Του ζήτησα να μου προετίνει κάποια κοπέλα να μου καθαρίσει το σπίτι και μου είπες θα σου στείλω την Αλβανίδα που έχουμε τόσα χρόνια και είναι Εγγύηση ... 

Εγγύηση ?????? 

Ήρθε η Αλβανίδα να μου καθαρίσει το σπίτι ... είδε τα Κρύσταλλα ... έδωσα πάρα πολλά και αντί να με ευχαριστήσει μου πήρε ΚΑΙ πιο πολλά λεφτά ( Αντί για 25 .. 30 ευρώ )  ... με κατάκλεψε και μου πήρε όλα τα Κρύσταλλα και τα Ενθύμια των Γονιών μου ... Ζημιά 1000 ευρώ τουλάχιστον ...

Μετά ήρθε η Γειτόνισσά ... μου ζήτησε τα πλεκτά της Μάνας μου ... επί πληρωμής... Έδωσα 4 μαύρες τεράστιες σακούλες γεμάτες ... ΔΩΡΕΑΝ ... λέγοντας ότι ΑΝ βρει το Αριστούργημα της Γιαγιάς μου να μου το επιστρέψει γιατί έχει συναισθηματική Αξία ...  και ΑΝ κάτι δεν το θέλει ας μου το γυρίσει να το δώσω και αλλού. Περάσανε 5 μήνες και τίποτα ... Και μόλις ρώτησα αν βρήκε της Γιαγιάς μου το κέντημα και αν της περισσέψανε κάποια για να δώσω σε μία κυρία που ήθελε ... μόνο που δεν με Έβρισε και είπε ότι θα μου τα γυρίσει ΟΛΑ σε Μια Σακούλα. Σε Μία ? Τέσσερις έδωσα ... πως θα χωρέσουν σε Μία ? Ζημιά ? Τεράστια ... γιατί έθιξαν το Φιλότιμό μου και την Δοτικότητά μου ... Ας είναι ! Καλύτερα να τα δώσει ΟΛΑ αν δεν εκτιμάει την χειρονομία. 

Μετά ήρθαν οι Γύφτοι ( Ρομά τους έλεγα ... αλλά Κωλόγυφτοι είναι ... )  ... έδωσα ένα Βανάκι πράγματα ... μου κλέψανε το Ράμπο Μαχαίρι και το Πλύμπριζο με το UPS που είχα για το Μπλακ Άουτ ... Ζημιά 150 ευρώ τουλάχιστον. Μου είπανε ότι θα μου φέρουν κουβάδες και ομπρέλες ... και ούτε καν περάσανε ... Και όταν περάσανε από την γειτονιά ... έκαναν 2 γωνίες στροφή ... αλλά έλα που τους πέτυχα και κάνανε ότι κάτι ψάχνανε στο αυτοκίνητο για να μην με δουν ... ! Τα Καθίκια... 

Μετά ήρθαν οι Βούλγαροι ... Πήραν σε 2 μέρες 2 καρότσια από Σούπερ Μάρκετ πράγματα και 20 ευρώ ... και όλα τα κοσμήματα της Μάνας μου. Ναι Φο μπιζού σχεδόν όλα ... Αλλά γέμιζαν έναν τεράστιο Σάκο ... 30 κιλά το λιγότερο ... Με το κιλό να τα πουλούσαν ... ένα σωρό λεφτά θα έβγαζαν ... Και το Μέγιστο ... ΜΟΥ ζήτησε και 100 ευρώ ( για να κάνει στο Μέλλον εργασίες στο σπίτι ) για να φτιάξει το αυτοκίνητο να πάει στον Βουλγαρία. Καλά το δικό μου αυτοκίνητο μέσα στις λάσπες δεν το έβλεπαν και ότι δεν είχα 30 ευρώ να φτάξω το δικό μου ? ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΚΕΦΑΛΟΙ ( όπως έλεγε η γιαγιά μου ) μπορεί να είναι ρε γμτ ?

Δλδ αν έπαιρνα από τον Καθένα Ένα Ευρώ κάθε 10 αξίας ... θα είχα ένα σωρό λεφτά και δεν θα πεινούσα τόσο καιρό τώρα επειδή έπαθα ζημιές από τις καταστροφές.

Τώρα Όποιος θέλει ... θα τα Σκάει ... Γιατί η Αχαριστία δεν Σκάει ... Δεν Σκάει ... 

Όλες οι Φούσκες δεν σκάνε ... και αν σκάσουνε ... σε γεμίζουν Βρωμιές και Υγρασία.

ΕΛΕΟΣ. !!! 

Υ.Γ. Η Πληρωμή μου είναι που τους βγάζω στα Μανταλάκια ... στο Blog μου...

My Blog ... Αξία Ανεκτίμητη !!! 





Δεν υπάρχουν σχόλια: