********* ********************** DSV Blog: Ευχαριστώ Πάρα Πάρα Πάρα πολύ τον Φίλο μου και Συμμαθητή ... που με έκανε και Γέλασα τόσο πολύ που μου φυγε όλο το Βάρος των τελευταίων 2 μηνών που Υποφέρω ...

Σάββατο, Νοεμβρίου 11, 2023

Ευχαριστώ Πάρα Πάρα Πάρα πολύ τον Φίλο μου και Συμμαθητή ... που με έκανε και Γέλασα τόσο πολύ που μου φυγε όλο το Βάρος των τελευταίων 2 μηνών που Υποφέρω ...

Μαντόνα ... Η Παιδική μας Φαντασίωση !!! 


Και είναι και ο Μοναδικός που όταν του πω για καφέ ... κανονίζει αμέσως ... και άμεσα να πάμε να πιούμε ... Και παρόλο που δεν είχα λεφτά και ήθελα να το αναβάλω ... τα έβαλε όλα αυτός ΚΑΙ κέρασε και Πάστα Φούρνου στην Μινέρβα ...

Είχε την Φαινή Ιδέα να πιούμε εκεί καφέ και μας έφερε όλες τις Αναμνήσεις από το Γυμνάσιο ... την Πενταήμερη ... την ΙΛ... και ΟΛΟΥΣ τους Καθηγητές και Καθηγήτριες ΟΛΩΝ των Ετών ... Του έλεγα ... "Σταμάτα" όταν έπινα νερό ... γιατί θα πνιγόμουν ...

Και Έχει και Οικογένεια και 2 παιδιά με Υποχρεώσεις ... Επάγγεμα Καριέρας με Πολλές δουλειές και ΥΘποχρεώσεις ... αλλά ΠΑΝΤΑ βρίσκει Χρόνο ! Και θυμάμαι όταν πέθανε η Μάνα μου ... όχι μόνο βρήκε Χρόνο ... αλλά είχαμε βρεθεί σε 10 μέρες 4 φορές και πολλή ώρα την κάθε φορά ... Και ευτυχώς ... με ξεάγχωσε ... Μου πες να μην μασήσω όταν με παίρνουν τηλέφωνα οι εισπρακτικές ... και να λέω ... δεν έχω ... Είμαι άνεργος και παίρνω 312 ευρώ ... Πως να σας τα δώσω ???

Και σήμερα ένιωσα πάλι 12 χρόνων ... Από 8 χρόνων στο Δημοτικό είμαστε μαζί. Καλοκαίρια ΟΛΑ ... Μπάνια στο Μαμιδάκι ... Μπάσκετ ... Μπάλα ... τα Πάντα.

Όσοι είναι Πραγματικοί Φίλοι Μπορούν ...

Σ Ευχαριστώ Στέλιο ... για το πολύ Όμορφο πρωινό με καφέ και φούρνου στην Εφηβική μας Μινέρβα ! Να σαι Πάντα καλά !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: