********* ********************** DSV Blog: Έχω ενημερώσει και κοινούς γνωστούς Για αυτή σας την πράξη. Και τη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος .

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 15, 2021

Έχω ενημερώσει και κοινούς γνωστούς Για αυτή σας την πράξη. Και τη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος .




 Έλενα 


3 κοινοί φίλοι, μεταξύ των οποίων οι Panagiota Dimakakoy και Dimitris Pappas


Τόπος διαμονής: Δομοκός

Δούλεψε στην εταιρεία Special Olympics


Τρ 9:16 μ.μ.

Έλενα

Καλησπέρα σας

Enter

Έλενα

Γιατί κοινοποιήσετε φωτογραφίες μου χωρίς να σας γνωρίζω και να με ρωτήσετε?

Έλενα

Σβήστε άμεσα τις φωτογραφίες μου



Εγώ λέω να τις Σβήσεις Εσύ ... Πως σου φαίνεται ???

Αν δεν τις είχες εσύ εγώ πως θα τις κοινοποιούσα ???

Θέλει πολύ Μυαλό ???


Έλενα

Καλημερα

Δεν σας έδωσε κανένας το δικαιωμα

Το τι έχω εγώ στο προφίλ μου

Αφορά εμένα

Είναι παραβίαση προσωπικών δεδομένων

Χωρίς άδεια


Βρε Άι παραπέρα πρωινιάτικα ... με τις Παπαριές σας ...


Δεν γνωριζόμαστε ξαν


Να με πας στον Εισαγγελέα.


Φυσικά


Και μην με ενοχλείς γιατί θα το κάνω εγώ.


Δεν σαςενοχλω


Έχω ενημερώσει και κοινούς γνωστούς

Για αυτή σας την πράξη


Τώρα με ενοχλείς ...

Κάνω  Μάθημα.


Και τη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος *


Βρε στην Δίωξη σολύλευα ..

εσύ θα μου πεις.

ΤΕΛΟΣ !!!!!!!!!!!!!


Κατεβάστε τις φωτογραφίες μου

Αμεσα


Π΄ξγαινέ με να τα πο΄'υμε εκεί.\

Μαλακισμένο !!!


* Όταν μου λένε τέτοια Ψέμματα τότε Στηλώνω και γίνομαι Χειρότερα !!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: