********* ********************** DSV Blog: You Have ... extend me some Fuckin Courtecy ! A little Fuckin Respect !!!

Κυριακή, Δεκεμβρίου 12, 2021

You Have ... extend me some Fuckin Courtecy ! A little Fuckin Respect !!!


Όταν κάποιος μου απευθύνει τον Λόγο ... αμέσως θα του απαντήσω ... και αν δεν του Απαντήσω κανονικά θα πω " Θα τα πούμε μετα" ή δεν προλαβαίνω φεύγω τα λέμε" ή ή ή ... πάντως ΔΕΝ θα τον Φτύσω !!!

Γιατί ΑΝ δεις το μνμ ... και δεν του απαντήσεις είναι σαν να σε παίρνει στο τηλέφωνο ... να σου λέει "Έλα τι κάνεις" κι εσύ να μην μιλάς και να το κλείνεις ... Τέλος πάντων ... Είναι Κώδικες Κομπιουτεράδηκες αυτοί και δεν τους καταλαβαίνουν όλα και ειδικά τα Βούρλα ... Γιατί το κάθε ΚουτσοΜαράκι που μπήκε στο φβ ... επειδή ποστάρει τσουλίστικες φωτό για να πηδήξει κανα Γκόμενο ... νομίζει ότι έχει καταλάβει τι είναι το Φβ ... Κούνια που να σε ...

Οπότε ΑΝ δεν ξέρεις ένα Μέσο .. Μην το χρησιμοποιείς ή Χρησιμοποίησέ το Τζέντλι ... ή με Τακτ .. η με Ευγένεια ... Δεν Αντέχω την Αγένεια ...

Τις προάλες μου πιασε κάποια ( ε λίγο .... Ακαλάαα ) ... την κουβέντα στο φβ .... κι εγώ τις απαντούσα σε όλες τις ερωτήσεις ... Οκ θα μπορούσα αν δεν μπορούσα άλλο να της πω .. θα τα πούμε όταν βρεθούμε εκεί ... αλλά παρόλα αυτά ... απαντούσα ΚΑΝΟΝΙΚΑ σε όλα της τα μηνύματα ...

Όταν της ζήτησα μια φορά να μου βγάλει μια φωτό με το Ηλιοβασίλεμα ... μάλλον επειδή δεν κατάλαβε ... κοίταξε αλλού και έκανε προς τα κει ... Ξαναφώναξα μπας και δεν με άκουσε ... και πάλι αυτή τον Αλέκο ... Όταν λοιπόν την Μπλόκαρα μετά στο φβ ... με κοιτούσε σαν Βόιδι στην Θάλασσα ... γιατί ΔΕΝ είχε καταλάβει ότι ΔΕΝ ανέχομαι έστω και την Παρείστικη Αγένεια ... και ότι για κάποιο λόγο ΑΛΛΟ την Μπλόκαρα ... Που να αντιληφθεί ότι για μένα η ΑΓΕΝΕΙΑ είναι στα τοπ των καταστάσεων που ΔΕΝ Αντέχω.

Τον Αγενή ιδίως αν είναι άντρας ... μπορεί και να πιαστώ στα χέρια και να τον βάλω να φάει χώμα ΑΝ δεν φάω εγώ πρώτα. Γίνομαι Μενόμενος Ταύρος .. ιδίως αν δεν Σεβαστεί την Μάνα μου που έχω δίπλα ή κάποια μεγάλη Κυρία ... ή Κάποιον Αδύναμο άλλον και Εκσπερματώσει ΠΑΝΤΟΥ όλη του την Αγένεια ... Τότε μπορεί και να τον Σαπίσω ... Τόσο πολύ ... Έχουμε γεμήσει από Αγενέστατους Κακούς Ανθρώπους που ότι κάνουν το κάνουν μόνο για το Τομάρι τους ...

Άκου να μου πει η άλλη ... αν είμαι με παρέα ... ή αν δεν είναι Ανάγκη δεν απαντάω ... Ε ενοοείται ότι ο άλλος αν σου λέει Κουτσομπολίστικες Παπαριές ναι να μην Απαντήσεις ... Αλλά ένα Οκ .. θα τα πούμε μετά είμαι έξω .. ε γ@μημένη Ντίβα ... μπορείς να το στείλεις ... Εδώ έχεις ξεσκιστεί να βγάζεις όλη την ώρα σέλφι ... και να στέλνεις στις φιλενάδες σου μηνύματα για τον γκόμενο απέναντι που παίζει παιχνίδι ... δεν μπορείς όταν ανάβεις το τσιγάρο π.χ. και παίρνεις την πρώτη τζούρα να μου στείλεις έστω ένα Ιμότζι και να μην με φτύσεις ??? Ε θα σε φτύσω κι εγώ μετά ... και με χειρότερο τρόπο ... γιατί θα τα πάρω στο Κρανίο ... αλλά ΕΣΥ το ξεκίνησες .. Εγώ ήμουνα ΤΖΕΝΤΛΙ μαζί σου !!! Σου φερόμουν ΝΑΙΣΛΙ !!!

Θέλω λοιπόν κι εγώ ... μάλλον Απαιτώ Κάρτενσι !!! Εντ Φακιν Ντίγκνιτυ !!!

Εντ Νάισλι ... Εντ Φάκιν Χιουμανιτυ !!!! Ας δώσουμε λίγο σημασία στον Συνάνθρωπο ... Δεν κάνει κακό να κουνήσουμε το βρωμοπόδαρό μας για να γράψουμε ένα Οκ ... σε ένα Κντ .. ΕΣΤΩ και μετά από Ώρες .., ή ΜΕΡΕΣ ... Όχι να το δεις .. και επειδή δεν θες να διακόψεις με την φιλενάδα σου το χαχανητό ... με γράφεις κανονικότατα και περιμένω απάντηση για να δούμε πότε θα κανονίσουμε να κάνουμε την Δουλειά σου .. Εξυπηρέτηση σου κάνω ... μην με Γ@μάς και μ έχεις στο Περίμενε ... ΜΗΝ Εκμεταλλεύεσαι την Ανθρωπιά μου για να μην ενοχλήσεις την Βαρεμένη Νιρβάνα σου !
Φιουφφ ... Αχ αν δεν είχα το Μπλογκ μου ... που θα ξέσπαγα ... ( Ευτυχώς πήρα και Σάκο του Μποξ ... και μένει να τον Στήσω στον Τοίχο !!! )

Δεν υπάρχουν σχόλια: