********* ********************** DSV Blog: Άγνωστο Επαγγελματία πλέον. Όχι τον γιο του γείτονα που σε δουλεύει και έρχεται μετά από 10 μέρες ενώ εσύ έχεις πλυμηρρίσει !!! Ε Όχι !!!

Παρασκευή, Ιουλίου 22, 2022

Άγνωστο Επαγγελματία πλέον. Όχι τον γιο του γείτονα που σε δουλεύει και έρχεται μετά από 10 μέρες ενώ εσύ έχεις πλυμηρρίσει !!! Ε Όχι !!!

 

Μηνάς Μαγγίτης ... συστήθηκε η Υδραυλικάρα στο Σόι σου ... για να φτιάξει την διαρροή. Εμένα Μαντάμ ... δεν με νοιάζει ... το 50άρικο να πάρω ... και ας γίνει ότι θέλει ... Ε οκ ... απλά παλιά ασχολιόταν με κάτι μικροκλοπές ... απατεωνιές ... αλλά πολύ παλιά. Μετά έγινε επαγγελματίας. Εμ τι θα ήτανε ??? Έξυπνος μορφωμένος με παιδεία ??? Έχετε δει ποτέ "Επαγγελματία" σε τέτοια επαγγέλματα που να έχει ευγένεια, παιδεία ... και να είναι καλοί Άνθρωποι ? Κι εγώ ... αλλά Σπανιότατα !!! 

Δυστυχώς ... καλοί οι Υδραυλικοί ... οι Ηλεκτρολόγοι ... οι Ψυκτικοί και σεβαστά και ακριβοπληρωμένα τα επαγγέλματά τους ... αλλά 1 στους 100 σου τυχαίνει καλός επαγγελματίας και καλός Άνθρωπος .. Προσωπικά εγώ μετά από πολλές γνωριμίες από Υδραυλικούς που με κλέβανε ... και μάλιστα ένας πήρε την παλιά βρύση την γυάλισε και την ξαναέβαλε για καινούρια ... δεν τον ξαναπήρα.

Τα τελευταία 10 χρόνια είχα τον 25χρονο τότε ανιψιό ενός συμαθητή μου. Τα πρώτα χρόνια δεν αργούσε πολύ ... Μου λεγε Τετάρτη ... και μπορεί να ερχόταν Παρασκευή αλλά οκ... Τα τελευταία 3 χρόνια με έχει αφήσει και 10 μέρες χωρίς νερό λέγοντάς μου ότι να θα έρθω στις 11 και να εξαφανίζεται και να κλείνει το κντ. Ιδίως τις τελευταίες 2 φορές μου είπε σε ένα Τέταρτο και ερχόταν την Άλλη Τετάρτη και όχι ο ίδιος ( γιατί ντρεπόταν βέβαια ) ... και έστελνε τα τσουτσέκια του. 

Έκανα υπομονή μέχρι σήμερα που με φλομώσανε στα ψέμματα ... αλλά η τεχνολογία που είναι χάπατα όλα .. τους πρόδωσε ... Στις 3 είπανε θα έρθουνε ... περίμενα μέχρι 3:30 ... και ήρθανε 4 παρά 2ο λέγοντάς μου "Που ήσουνα ... Πέρασα στις 3:20 και σε πήρα 12 τηλέφωνα" ... κοιτάμε τα τηλέφωνά μας και βέβαια δεν λένε ψέμματα στην ώρα ... και δείχνει κλήση 15:36. Αν ήξερα ότι θα περάσουν έστω και 4 ... θα καθόμουν ... αλλά δεν μπήκε καν στον κόπο να με πάρει τηλέφωνο να μου πεις ότι θα αργήσει αλλά θα ρθει ... και εγώ έφυγα γιατί είχα δουλειά ... και περίμενα ότι θα με στήσει πάλι όπως τις προηγούμενες φορές που έλεγε στις 11 ... και δεν ερχόταν ποτέ ... και δεν έπαιρνε και ένα τηλέφωνο να απολογηθεί ... 

Και μόλις μου πε το τσουτσέκι του με περισσό Θράσος ... ε εντάξει θα παίζουμε με τα δευτερόλεπτα ... ενώ είχε Αργήσει 36 λεπτά ... ε τότε δεν άντεξα και τους πέταξα έξω. Θα βρω άλλον ... Ψεύτες και Κωλοεπαγγελατίες δεν θέλω πλέον. Τέρμα τα Ψέμματα το δούλεμα και η Τοξικότητα ... Αντε μην βάλω και το Όνομα ( γιατί δεν κωλώνω ) ... και του κάνω και ζημιά !!! 

Σέβομαι κάθε Επάγγελμα ... αλλά να σε δουεύουνε τώρα τα Αι Κιου Ραδικιού ... ε πάει πολύ. Να είσαι Υδραυλικός αλλά να είσαι και καλός επαγγελματίας και να είσαι και άνθρωπος. Όχι σαν το Λαμόγιο τον ξάδερφό μου που ο άλλος ήταν μέσα στα λύμματα στο σπίτι και αυτός έβλεπε ταινία μαζί μου ... και όταν χτυπούσε το κουδούνι έτρεχε στο μπάνιο .. και κρυβόταν. 

"Δεν είναι εδώ ο Βαγγέλης" ... έλεγε το Αρχιλαμόγιο η γυναίκα του. Μα πως απαντούσε το θύμα .. Τώρα τον είδα να βγαίνει στην αυλή και να ξαναμπαίνει μέσα!!! Τώρα μόλις ... Ε να ήρθε ... αλλά ξαναάφυγε από την πίσω πόρτα και και και ... και όλοι μετά τον βρίζανε και τον στέλνανε κανονικά ... μέχρι που έφτασε να Χάσει ΟΛΗ την πελατεία του και να αναγκαστεί να πάει να δουλέψει Βοηθός σε εταιρεία Υδραυλικών ... Ο Ψεύτης και το Λαμόγιο ... κάποια στιγμή το Πληρώνει ... 

Ας μείνω και άλλες 2 μέρες χωρίς νερό καλοκαιριάτικα ... αλλά δεν μπορώ να καθήσουν να με δουλεύουν τα ανεγκέφαλα υδραυλικάκια ... που είχαν μέσο όρο στο σχολείο 7 στα 20 ... Έλεος. Δεν αντέχω την Ψευτιά και το δούλεμα. Απλά έκανα υπομονή τόσα χρόνια επειδή ήταν γνωστός ο Πατέρας τους και ο Θείος τους ... Δεν σκεφτόμουνα ο Μαλάκας τον Θειο του και ότι θα του μοιάζει ??? Από που θα βγει το παιδί και τι θα μάθει ???

Άγνωστο Επαγγελματία πλέον ... Σαν τον Ηλεκτρολόγο τον τελευταίο ... που ήρθε παρά δέκα ... και μου ζήτησε και λιγότερα λεφτά από αυτά που του έδωσα. "Τι ... 30 ευρώ για τόσο λίγη δουλειά"???. Δεν πληρώνεται ο χρόνος του είπα ... αλλά η δουλειά ... ο άνθρωπος και η εμπειρία. Εσύ για να φτάξεις αυτό σε 15 λεπτά ... πέρασαν τόσα χρόνια. Αν το έφτιαχνα μόνος μου από το YouTube θα έκανα 2 μέρες και θα το έφτιαχνα και ψιλοχάλια. Ευχαριστώ μου απαντάει ... να σαι καλά.

Πάντα δίνω παραπάνω από ότι μου λένε ... αλλά όχι να με δουλεύουνε τα Ραδίκια ... 

Ε Όχι !!! ρε Μαστοράτζες ...




Δεν υπάρχουν σχόλια: