********* ********************** DSV Blog: Επειδή μια Κακεντρεχή Τσ@υλάρα μου κανε Μήνυση για Παραβίαση Προσωπικών δεδομένων δίνοντας στον Εισαγγελέα Άκουσον Άκουσον και φωτό της ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΗΣ Μάνας μου ... θα μασήσω ???

Δευτέρα, Ιουλίου 18, 2022

Επειδή μια Κακεντρεχή Τσ@υλάρα μου κανε Μήνυση για Παραβίαση Προσωπικών δεδομένων δίνοντας στον Εισαγγελέα Άκουσον Άκουσον και φωτό της ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΗΣ Μάνας μου ... θα μασήσω ???


Τόσο καιρό δεν έχω πει τίποτα ... αλλά είδα το Βίντεο της Σοφίας ... και πως αντιμετωπίζει την Μήνυση που της έκανε ένας για τι λέτε ??? ... Για Υποκίνηση Δημόσιας ΒΙΑΣ ... 

Τι λέτε ρε Κανίβαλοι που δεν θα τολμάμε να βήχουμε και θα θίγεστε και θα κάνετε και Μηνύσεις με το Παραμικρό ... Είδατε τώρα το ΜΙ Του ... και αρχίσατε τις Αυθαιρεσίες και τις Καταχρήσεις ... Ε βέβαια ... μία χειροβομβίδα στα χέρια ενός Έμπειρου και Έξυπνου ανθρώπου δεν έχει κίνδυνο να εκραγεί ..,. Ενώ σε Έναν Ηλίθιο Κομπλεξικό Βλάκα ??? ... τι ??? Θα καθόσουνα δίπλα του αν κρατούσε χειροβομβίδα ??? Εγώ με καμία Παναγία ... 

Έχω παρακάτω το βίντεο να το δείτε ... και να δείτε ( το συστήνω ) το βίντεο της Μουτίδου για τους Gay και αν προκαλεί ή όχι Υποκίνηση Δημόσιας Βίας ... 

Έτσι έπεσα κι εγώ Θύμα ( μόλις 4 μέρες μετά τον Θάνατο της Μητέρας μου ) μιας Ηλίθιας Τσουλάρας που έχει βγάλει όλα τα Βυζιά έξω ... τον Κώλο της και όλο φωτογραφίζεται όχι μόνο Προκλητικά ... αλλά το Ξεπερνάει ... ΧΥΔΑΙΟΤΑΤΑ !!!

Επειδή γράφει κάτι Μαλακίες σε ένα Σάιτ ... το παίζει Δημοσιογράφος και μοιράζει Μηνύσεις ! Και το αστείο είναι ότι Ούτε που την Ξέρω... Είναι γνωστή Ψωνάρα και Τσ@υλάρα του Fb ... αλλά ούτε είχαμε ποτέ καμία επαφή ... Ξέρω βέβαια ΠΟΙΕΣ την υποκίνησαν και Έστεισαν όλο το Έγκλημα που θα τους μπει στον Κώλ@ για τα καλά. Έγραψα μία απάντηση στον Εισαγγελέα που την περνάω γενεές 14. Ακόμα εκρεμεί η Υπόθεση και δεν μπορώ να την βγάλω φόρα παρτίδα ... αλλά μόλις τελειώσει ... θα βγάλω ΚΑΙ την Επιστολή ... και την Τσ@υλάρα ... και τα άλλα Θρασύδειλα γύναια που κρύφτηκαν πίσω από κάποια μουρλή ... και νόμιζαν έτσι ότι θα σωπάσω ...

Θα δείτε πόσο Ηχυρή θα ναι η Σιωπή μου ... Σε έναν δύο μήνες .. θα έχει τελειώσει η Υπόθεση ... 

Και μετά Κρυφτείτε ... Όλες οι IP και όλο το στημένο Έγκλημα θα βγει στην φόρα με όλες τις ΚΡΥΦΕΣ και ΧΥΔΑΙΕΣ φωτό σας και αναρτήσεις σας ... 

Απλά περιμένετε ... Νομίζετε επειδή ξέρετε να πατάτε το Έντερ ότι θα τα βάλετε με έναν που ασχολείται με το Ιντερνετ και τα Κοινωνικά Δίκτυα πριν καν ακούσετε τον Όρο ... 

Περιμένετε ... Έρχομαι !!!  

Δεν υπάρχουν σχόλια: