********* ********************** DSV Blog: Ρε Γ@μημένοι ... Σκατόψυχα ... Ζηλόφθονα .... και Κακεντρεχή ανθρωπάρια .. σταματήστε τις ταμπέλες και κοιτάτε λίγο παραμέσα στον Άνθρωπο. ( Αφιερωμένο στην Βέτα ... )

Κυριακή, Ιουλίου 17, 2022

Ρε Γ@μημένοι ... Σκατόψυχα ... Ζηλόφθονα .... και Κακεντρεχή ανθρωπάρια .. σταματήστε τις ταμπέλες και κοιτάτε λίγο παραμέσα στον Άνθρωπο. ( Αφιερωμένο στην Βέτα ... )

 


Έχω περάσει πολύ δύσκολα στην ζωή μου ... αλλά τουλάχιστον έχω κερδίσει αυτό που λένε Συμπονετικός ... που Στέκομαι πάντα στα Δύσκολα ... και Νοιάζομαι ... ΝΑΙ ... αυτό μου το χουν αναγνωρίσει και οι Χειρότεροι Εχθροί μου και ας μην το Παραδέχονται. Το βλέπω στα Μάτια τους ...

Διάλεξα αυτή την φωτό ... Θυμάμαι ήταν 1989 ... Πρώτο έτος Σπουδών στην Κάννιγγος ... και έχουμε πάει στην Μάρνης για να πάρουμε το 608 που περνούσε μπροστά από το διαμέρισμά μας ... Δροσοπούλου 252 και Λάμπρου γωνία. Το λεγε συνέχεια η Ιουλία για να μην το ξεχάσει και έμεινε. 

Έτσι όπως καθόμασταν στην στάση μια γιαγιούλα σιγά σιγά πάει να περάσει απέναντι ... Έτοιμος να την βοηθήσω ... βλέπω να τα καταφέρνει και μόνη της ... έχει διασχίσει ήδη τα μισά του δρόμου και σιγά σιγά συνεχίζει ... Εγώ δεν ξεκόλλησα τα μάτια μου από πάνω της για να τρέξω αν τυχόν γίνει κάτι ... Το ύφος μου ανήσυχο ... Σαν να πρόσεχα μωρό όταν περπατάει στην Άκρη της Θάλασσας μην και πέσει και πνιγεί. 

Η Γιαγιά όλο και πλησίαζε στο πεζοδρόμιο αλλά εγώ έκεί ... Και ακούω μια φωνή ... ΞΕΚΟΛΛΑΑΑΑ !!! ... από τον Αδερφό μου. Ξεκόλα ρε Μαλάκα μου λέει ... θα περάσει η Γιαγιά .. μην ανησυχείς ... Αν ανησυχείς έτσι για τον κάθε πικραμένο άσε ... θα πας από Άγχος ... Και δεν είχε Άδικο ... από αυτό έχω "Πάει" ήδη ... αλλά το Παλεύω. Ο Αδερφός μου ... ούτε καν που κοίταξε ... απλά έβλεπε εμένα πως κοιτούσα και γύρισε το κεφάλι να δει ... 

Έπεσα εχθές σε ένα βίντεο με την Βέτα ... Αυτή του "Μη Γυρίσεις" που οι Κατσιμοιχαίοι δεν έβαλαν καν το όνομα της ως Στιχουργός του τραγουδιού. Η Βέτα από μικρή και λόγω του ταλέντου της αλλά και του μεγάλου όγκου της είχε πάντα προτάσεις δουλειάς και δούλευε ασταμάτητα. Μέχρις που έλειψε για 10 χρόνια ... Δεν δούλεψε ... Εξαφανίστηκε και όλοι λέγανε που είναι η Βέτα 

Η Βέτα είχε Κατάθλιψη βαριάς μορφής και θα λέγαμε Ανηδονία, και Παντελής Έλλειψη του Συναισθήματος. Δεν μιλούσε καθόλου ... δεν καταλάβαινε ... και όλοι λέγανε ... ααα αυτή πρέπει να πάει Κληνική. Δεν πεθαίνει αλλά είναι σαν Ζόμπι. Και μόλις την πάνε στην Ψυχιατρική Κλινική ... με τις εξετάσεις εξακριβώνουν ότι έχει έναν τεράστιο Όγκο στον εγκέφαλο και επηρρεάζει απόλυτα τον Νευρώνα του Συναισθήματος. Γι αυτό η Βέτα ήταν Ζόμπι ... 

Τα κατάφερε .., Με πολλά χειρουργία και την στήριξη των δικών της τελικά τον έβγαλε όλο ... και έζησε ... Σερνόταν αλλά έζησε ... Και βγήκε να τα πει στην Εκπομπή του Αρναούτογλου. Φαίνεται ξεκάθαρα η Ταλαιπωρία της ... αλλά και ότι είναι Υγιής ... Βέβαια δεν πέρασαν πολλά χρόνια και η 
Βέτα μας Άφησε. 

Το Πάλαιψε όμως ... Την Στηρίξανε ... Η Τζέση Παπουτσή την Στήριξε Παντού σε Όλα ... αλλά δεν την έβλεπε από κοντά γιατί έλεγε ότι θα βάλει τα κλάμματα μετά θα τα μπίξει η Βέτα και μετά όλη την μέρα θα αγκαλιάζονται και θα κλαίνε. Τώρα θα τα λένε μαζί πάνω και θα γελάνε μιας και η Τζέση έφυγε και αυτή νωρίς.

Όλο αυτό μου ήρθε και το κατέθεσα γιατί κάτι αντίστοιχο ( αλλιώς όμως πολύ διαφορετικά ) συναίβεηκε και σε μένα. Και για ένα μεγάλο διαστημα ( περίπου 2 χρόνων ) δεν είχα δουλειά. Ώρε τι Τεμπέλη με ανεβάζανε ... τι Οκνυρό .. τι Γαιδούρι που ζω από τα χρήματα της Σύνταξης που μας είχε αφήσει ο Πατέρας μου ( ε είχα κι εγώ κάποια από πριν ) ... και τι δεν άκουσα. Κρυφά βέβαια ... 

Τα λέγανε στην Μάνα μου και ιδίως αυτή η Σκατοκαριόλα η Σκατόψυχη από απέναντι που έχω γράψει και σε άλλες αναρτήσεις. Βρήκα δουλειά σε ένα εργοστάσιο ... Χαμάλης αλλά πήγα ... Αλλά μετά από 1,5 μήνα είχα λυποθυμικές τάσεις ... και κανα 2 φορές στο Τσακ την γλύτωσα. Με πηράξανε τα χημικά που βράζανε λίγο δίπλα από εκεί που ήταν το πόστο μου ... Και έκανε Κόνφλικτ με ένα φάρμακο που έπαιρνα τότε ... και αναγκάστηκα και Έφυγα.

Ο Τεμπελχανάς .. ούτε 2 μήνες δεν άντεξε ... Ε βέβαια .. βαριά η καλογερική και και και ... και ένα σωρό χολή ΝΑΙ ΝΑΙ ... απ την Απέναντι Καριόλα ... αλλά σιγοντάρανε και μερικοί άλλοι Σκατόψυχοι. 

Πως σκάει το Σκηνικό και πάω σε μια Σχολή που έκανε ECDL αφήνω βιογραφικό και με παίρνουν αμέσως ... Και επειδή αυτή η σχολή ήταν η Καλύτερη στην Θεσσαλία σχεδόν όλοι από εκεί παίρνανε το πτυχίο. Και σε λίγο καιρό τυχαίνει και έχω μαθητή τον Ανιψιό μιας γειτόνισας που έμενε δίπλα από την Κ. ( ¨Οχι του Σιδηρόπουλου )... και μετά σε μία συμμαθήτριά μου από το Λύκειο Φιλόλογο ... που μένει μεσοτοιχία μας ... Ε εντάξει τους ευχαριστώ αλλά όχι μόνο καλά λόγια είπανε παντού αλλά ότι είμαι Καθηγητάρα Πανέξυπνος και πολύ Μεταδοτικός ... !!! 

Και αλλαγή 180 μοιρών ... Να μου μιλάνε όλοι και να με χαιρετάνε και αυτοί που δεν με χαιρετουσανε ούτε όταν ήμουν μικρός. Να μου μιλάνε στον Πληθυντικό και να λένε ο Δημήτρης ο Καθηγητής ( Σιγά τον Καθηγητή ... ECDL έκανα Όχι όπως η φίλη μου που έχει και Διδακτορικό στην Μοριακή Βιολογία και είναι Καθηγήτρια ) ... Αλλά έγινα γι αυτούς ένας από τους ΑΡΙΣΤΟΥΣ που ανοίκανε. Αριστος για μένα είναι η χειρότερη βρισιά ... και έλεγα συνέχεια στους μαθητές μου ... Δεν θα με συστήνετε ρε ως Καθηγητή... ως αυτός που σας κάνει ECDL... Δεν θέλω να μου κολλήσουν το Καθηγητή. Ποιος είμαι ? Ο Παμιαχαήλ ???

Σίγουρα έτσι θα σκέφτηκαν για την 
Βέτα ... Πολλοί θα έλεγαν ... εμ τι .. σιγά το ταλέντο ... επειδή είχε τον Ψάλτη γνωστό και την είχε σε όλες τις ταινίες ... έγινε όνομα ... Τώρα ??? Που είναι ??? Στα ΑΖΉΤΗΤΑ. Και που να ξέρουν ότι είχε Όγκο στον Εγκέφαλο σαν μπάλα του Μπέιζμπολ.

Ρε Γ@μημένοι... Σκατόψυχα ... Ζηλόφθονα .... και Κακεντρεχή ανθρωπάρια .. σταματήστε τις ταμπέλες και κοιτάτε λίγο παραμέσα στον Άνθρωπο. Είναι δυνατόν ένας Άνθρωπος που πριν γι αυτόν λέγατε τα καλύτερα ... ξαφνικά να γίνει ο Χειρότερος Τεμπέλης ??? Κάτι θα έγινε ... και μάλιστα ΜΑΛΛΟΝ Κακό ... Ε ψάξτε το και Βοηθήστε ρε Τομάρια μπας και σωθεί κάποιος ανήμπορος. Είναι που είναι η Ζωή μας μια Ζωντανή Κόλαση ... μην ρίχνετε κι εσείς Οινόπνευμα στις Πληγές... Θα αρπάξει χειρότερα η φωτιά στα Καζάνια της Κολάσεως που σας Περιμένει !!!

ΤΟΜΑΡΙΑ !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: