********* ********************** DSV Blog: Αυτά σε όσους έχουν Καράβια ... Εμείς δεν έχουμε για να τα Σύρετε με το Αραχνιασμένο σας !!!

Πέμπτη, Ιουλίου 21, 2022

Αυτά σε όσους έχουν Καράβια ... Εμείς δεν έχουμε για να τα Σύρετε με το Αραχνιασμένο σας !!!

 


Μοναδικό: Τσακώσαμε παρουσιάστρια να κάνει sex πάνω σε κότερο

Τι έχουν πάθει όλες οι τηλεοπτικές τσούπρες τον τελέυταίο καιρό; Κάνουν σέξ όπου βρούν. Και καλά κάνουν. Αλλά είναι και το αυχενικό κορίτσια το νού σας. Μάλλον θα φταίει η υγρασια και η ζέστη που παρά το γεγονός ότι μπήκαμε στο Φθινόπωρο εντούτοις μας ταλαιπωρεί όλους. Και κάπως έτσι η σημερινή μας πρωταγωνίστρια αποφάσισε να πάρει τον καλό της και να κάνουν ισσομετρικές γέφυρες σε γέφυρα σκάφους. Το παιχνίδι εδώ είναι πολύ χοντρό όπως και χοντρό ήταν το πακέτο που πήρε ο παπαράτσι καθώς υποχρεώθηκε να νοικιάσει σκάφος για να τους απαθανατίσει. Και κατάφερε…

…με τηλεφακό να έχει αυτό το αποτέλεσμα. Στην αρχή το κορίτσι φορούσε μαγιό κανονικά. Έτριψε ωσάν γυαλόχαρτο τον τοίχο του συντρόφου της και όταν όλα ήταν έτοιμα δεν άλλαξε και πολλά…απλώς έλυσε το κορδόνι του κάτω μαγιό…Σε λίγο η αποκάλυψη…Σε λίγο…Μπορείτε να την αναγωρίσετε; Ελάτε τώρα…Σας έχω συνηθίσει σε τέτοια…Βάλτε λίγο την φαντασία σας…λίγο

Πηγή : https://blogs.gossip-tv.gr/nassos/paraskinio/monadiko-tsakosame-parousiastria-na-kanei-sex-pano-se-kotero/

Αλλά θα σας το χαλάσω ... Εγώ απλά έψαχνα μία φωτό για να δείξω κολλητά την γυναίκα δίπλα από έναν άντρα και έπεσα σ αυτή και είπα να Ιντριγκάρω λίγο ... Όλοι τσιμπάνε με τέτοιες φωτό. Οκ εγώ δεν κάνω βρωμοκόλπα για περισσότερα κλικς ... και ξέρω τρόπους πολλούς ... αλλά θέλω να είναι κανονικά τα Views και οι Users !

Σήμερα πήγα βέβαια για το μεσημεριανοαποπγευματινό μου μπάνιο όπως κάνω εδώ και 10 μέρες ... και άφησα στην άκρη ενός παγκακίου που ήταν στην Σκιά ( δεν μπορώ με τίποτα τον Ήλιο ) τον σάκο μου ( έναν πλάτης μικρό ) ... μήπως και θέλει να κάτσει κάποιος στο μισό και πέρα. Τώρα με τον κωρονοιό ιδίως ... 2 σε ένα παγκάκι και είναι πολλοί ... 

Μόλις βγήκα ... μια Ομορφοαυθυποβαλώμενη ... που χθες μας έλεγε ότι είχε κωρονοιό και ήταν σε καραντίνα ... καθόταν κολλητά στον σάκο μου που από πάνω είχα το T-Shirt για να αερίζεται ... και ακουμπούσε το δεξί κωλομέρι της στην μπλούζα μου. Βέβαια αυτή η ψωνάρα θα νομίζει ότι εγώ δεν θα ξαναπλύνω το μπλουζάκι μου αφού το τόσο θεσπέσιο κωλομέρι της ( κατά εκείνη πάντα ε ... Ψιλοπεσμένο είναι ) ... ακούμπησε πάνω του. Συγκρατώ τα νεύρα μου και της λέω ... "Αν κολλήσω Κωρονοιό .. θα σου κάνω αγωγή και θα σου ζητήσω 100.000 ευρώ στο λέω ... ) και με ένα μηδίαμα της Σνομπ Όμορφης ... μου λέει "Αφού είμαι Αρνητική ρε..." . Έτοιμος ήμουν να πω ... Ναι το ξέρω ... Φαίνεται ο Αρνητικός και ο Θετικός Άνθρωπος αλλά είπα ... Συγκρατήσου DSV... 

Και γυρνάει η άλλη χαζοξανθιά που χαχανίζει συνέχεια και νομίζει ότι είναι η σούπερ ουάου ( ξέροντας ότι είναι χοντρούλα με κοιλιά και όχι καμιά γκόμενα όμορφη ... αλλά από αυτές τις Μέτριες με αυτοπεποίθηση ) ... "ε Καλό είναι να μην βάζουμε τα πράγματά μας τόσο κολλητά" ... Γυρνάω και πάλι συγκρατημένος της λέω ... "Εγώ ήρθα από τις 4 και τα έβαλα τα πραγματά μου εκεί. Εσείς ήρθατε μετά και τα βρήκατε εκεί. Ποτέ δεν τα βάζω κόντά και μάλιστα κολλητά" ... Ααααα μου κάνει ... Αααξξξ πήγα να της πω ... αλλά οκ ... Πήγα έκανα το Ντουζ μου ... άλλαξα ... και όλη αυτή την ώρα δεν είχαν μαζευτεί ... Η Χαζο-όμορφη ... πήγε να κάνει μπάνιο ... αλλά τον καφέ τον άφησε ακριβώς δίπλα ... Η Ξανθο-μέτρια ... μιλούσε στο τηλέφωνο όπως κάνει πάντα με τις ώρες και χαχάνιζε σαν αυτό το σπαστικό χαζόγελο μιας ηθοποιού ... που τραγούδησε ο Σωσίας της στην Γιουροβίσιον.

Σαν να σου λέει ... "Μαλάκα σήκω φύγε ... Εμείς καταλάβαμε το παγκάκι ( επειδή νομίζουμε ότι είμαστε γκομενάρες και εσύ σαν Ιπότης πρέπει να μας περιποιηθείς και να πας στο διάλο δεν με νοιάζει αν έχει αλλού ήλιο ... αλλά να πας αλλού ) και δεν ξεκουνάμε τον Βρωμοκωλό μας. Δεν χωράς εσύ ... αλλά δεν μας νοιάζει. Πήρα τον σάκο βέβαια και έκατσα 4 μέτρα μακρύτερα στο πεζούλι ... γιατί εκεί είχε μόνο ίσκιο ... Κανένας δεν είπε τίποτα ... Σε κανέναν δεν ένοιαξε και με γράψαν στα τέτοια τους ... Σιγά τώρα ... Χάλασαν αυτοί τον καφέ τους και την παρέα τους ? Όχι ... Ε αυτό έχει Σημασία ...!!!

Ναι ρε Καραπ@υτανάκια ... στα τέτοια σας ... αλλά άλλαξτε ρόλους και σκεφτείτε ... ΑΝ το έκανα εγώ αυτό σε σένα τι θα έκανες ? Δεν θα σκεφτόσουν " Α ο Σκατομαλάκας Κάφρος κάθισε κολλητά στον Σάκο μου" ... Ο Άξεστος ... θα θέλει και να κάνει και καμάκι και μας διπλάρωσε". Πες αλήθεια ρε ... Αυτό δεν θα σκεφτόσουν ??? Και τι θα έκανες ? δεν θα μου λεγες ... σήκω γιατί εδώ καθόμουν εγώ ??? Εσύ γιατί δεν σηκώθηκες ρε Καρι@λάκι γιατί ???

Αυτές είναι οι Αντροκτονίες. Έτσι μας Σκοτώνετε ... Λίγο Λίγο και βασανιστικά ... Επειδή έχετε Μ@ουνί και νομίζετε ότι μας κρατάτε με αλυσίδα από την Μύτη ... 

Αυτά σε όσους έχουν Καράβια ... Εμείς δεν έχουμε για να τα Σύρετε με το Αραχνιασμένο σας !!! 

 











Δεν υπάρχουν σχόλια: