********* ********************** DSV Blog: Τι να θέλουν ... Να Γ@μηθούν θέλουν Δημητράκκκ ... μου είπε σήμερα ο κ. Τάσος στην Θάλασσα ... πρώην Διοικ. Ασφάλειας ... !!! ( Δεν το είπα εγώ ... )

Τρίτη, Ιουλίου 19, 2022

Τι να θέλουν ... Να Γ@μηθούν θέλουν Δημητράκκκ ... μου είπε σήμερα ο κ. Τάσος στην Θάλασσα ... πρώην Διοικ. Ασφάλειας ... !!! ( Δεν το είπα εγώ ... )

 




Δεν θα ξεχάσω ποτέ την μέρα που ήμουνα με την Μάνα μου μέσα στην Θάλασσα ... και μία Ανέβηκε στα σκαλοπάτια και γύρισε τον Κώλο προς την θάλασσα για να Μαυρίσει ... Όλοι κοιτούσαν εκεί... Αφού αυτό ήθελε ... τι ? ... να μαυρίσει ο Κώλος της ήθελε ??? Γιε Ράιτ ... 

Και μετά από λίγο ... ένα παιδάκι επιτακτικά ... έφερε μία πετσέτα και πήγε και κάλυψε τον Κώλο της μάνας του ... γιατί ντρεπόταν ... και φώναζε. Αυτή μετά από λίγο την ξανάβγαλε και δεν πέρασαν 10 δευτερόλεπτα και ακούμε ένα Μαμάαααα ... βάλε την πετσέτα ... Η "μαμά" δεν άκουγε ... ήθελε να δείξει και άλλο τον κώλο της στους γέρους ... και τούρλα ... 

Πάει το παιδάκι εκεί ... την παίρνει από το χέρι και την καθίζει στο παγκάκι ... και φώναξε ... αν ξανασηκωθείς και πας εκεί θα το πω στον Μπαμπά ... Η "μάνα" του, του είπε να μην φωνάζει και του υποσχέθηκε ότι δεν θα σηκωθεί από το παγκάκι ... Και βλέπαμε όλοι το παιδάκι κάθε 10 δευτερόλεπτα να κοιτάζει από την θάλασσα πίσω στην "μάνα" του μήπως και σηκωθεί πάλι και τον ξαναρεζιλέψει ... Όλοι το λυπηθήκαμε αυτό το παιδάκι ... και Μισήσαμε βέβαια την "μάνα" του εκτός μερικών ΚαυλοΚωλόγερων που χασκογελούσαν και πέρνανε εργασία για το σπίτι ... 

Να Παντρευτείς Δημητράκκκ ... Να βρεις μια καλή κοπέλα και να μην πουλήσεις το σπίτι και να παντρευτείς. Μα πάλι μεγάλο είναι το σπίτι κυρ Τάσο για 2 άτομα ... Δεν είσαι μεγάλος ακόμα ( χθες έκλεισα τα 52 ο Κωλόγερος ) ... ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΟΠΕΛΑ... και μπορεί να κάνεις παιδιά. Ή μπορεί να έχει ήδη παιδιά η Κοπέλα ... 

Ωωωω τι είπες τώρα κυρ Τάσο ... Έχεις κάνει σχέση με κάποια που έχει παιδιά ? Ε όχι μου λέει .. εγώ Παντρεύτηκα μικρός ... Εμ γι αυτό λες αυτά που λες ... Μπορεί να είσαι σοφός ... να έχεις γνωρίσει χιλιάδες κόσμο και εγκληματίες και ναρκωμανείς και όλων των ειδών ... αλλά σε αυτόν τον τομέα έχεις μαύρα μεσάνυχτα ... Δεν Υπάρχουν λέμε κοπέλες για σχέση σήμερα ... και εννοώ Ελεύθερες. Τις καλές τις έχουν καπαρώσει ... Υπάρχουν μου λέει ... Πες 3 του λέω ... να δω !!! Σκέφτεται ... ξανασκέφτεται ... ξαναματασκέφτεται ... μουγγός ο κυρ Τάσος ... Εμ είδες του λέω ... Κάτσε ρε μου λέει ... θα σου πω ... Την ξέρς την κυρά Ρινιώ ? Όχι του λέω ... Ε αυτή έχει μια κοπέλα Ανύπαντρη ... να την διπλαρώσεις να την γνωρίσεις ... Πέθανα στα γέλια ... Σιγά μην πάω και σε εκδρομές των ΚΑΠΗ μήπως και βρω καμιά εγγόνα ή κόρη ... Άσε μας κυρ Τάσο ... Σιγά μην βάλω και αγγελία με Πληρωμή ... Αααα Δημητράκκκ ... αν δεν κάνς έτσ πως θα Παντρευτείς ???... Δεν θέλω να Παντρευτώ λέμε ... στο έχω πει 100 φορές δεν θέλω ... Ε εντάξ να βρεις μία Σύντροφο !... Τώρα μάλιστα του λέω ... Αυτό Ναι ...!

Αλλά δεν βρίσκονται κυρ Τάσο ... Είναι πολύ δύσκολο. Σαν να τραβάς το χέλι μέσα από τσουβάλι που έχει άλλα 99 φίδια ... Πολύ δύσκολο σήμερα ... Όλες θέλουν να βγάλουν τους κώλους τους στο Fb  και στο Istagram ... μπας και λιγουρευτείς και πας και τις παρακαλέσεις ... Με κοιτάει παράξενα ... Τι κυρ Τάσο ? Ψέμματα λέω ? Αυτές τι θέλουν ? Ένα καλό παιδί για να κάνουν μία όμορφη σχέση ???

Και το λέει τελικά με απόγνωση ... 

"Να Γ@μηθούν θέλουν Δημητράκκκ ... τι να θέλουν ??? Να Γ@μηθούν !!!  Άλλο τι λένε και αν το παραδέχονται αν τις ρωτήσεις ... Όλες το παίζουν παρθένες και ταχα μου δεν ψάχνονται... Τον κοιτάω Συγκαταβατικά ... κουνάει το κεφάλι ... και μετά σταματήσαμε να μιλάμε για 5 λεπτά. Σκεφτόμασταν και οι 2 ... από το μετερίζι του ο καθένας ... την Κατάντια μας ! 

Αααα και όσες θέλετε να με πείτε Σεξιστή ... Πατριάρχη ... Μισογύνη ... και τα άλλα που σκέφτεστε για μένα ... πείτε τα .. μην τα καταπίνετε ... 

Αλλά ο Κυρ Τάσος το είπε ... ΟΧΙ ΕΓΩ !!! 

Το ξαναλέω να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: