Θα μπορούσα να σχολιάσω και να κάνω το κείμενο Τριμπούρδελο γιατί μιλάνε ΜΟΝΟ όσοι θέλουν να εξαφανίσουν τον Μπέο ... Δεν θα το κάνω για να μην Αλλοιώσω τον λόγο του συγγραφέα ... Γιατί το Μπλογκ μου βάζει ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ !11
Ε τώρα ... θα πάρει 70% !!!
Και λίγο λέω !!!
Dimitris Tsirkas: Περί Μπέου...
Ο Μπέος εκλέγεται δήμαρχος από το 2014. Το 2019, μάλιστα, επανεκλέχθηκε πανηγυρικά από τον πρώτο γύρο, με 57,5%. Ο Μπέος είναι γνωστός ΜΑΦΙΟΖΟΣ τραμπούκος, της μαφίας του ποδοσφαίρου – έχει κάνει και φυλακή για τα στημένα.
Οι Βολιώτες λοιπόν ξέρουν πολύ καλά ποιον ψηφίζουν. Και δεν τον ψηφίζουν επειδή τους τρομοκράτησε, δεν υπάρχει αστυνομικό κράτος στον Βόλο όπου οπλισμένοι μπράβοι του δημάρχου εκβιάζουν τους πολίτες.
Το 2014 τον ψήφισαν γιατί έχωνε λεφτά στην τοπική ομάδα, το 2019 γιατί έκανε έργα, κυρίως βιτρίνας, σαν τις επιφανειακές ασφαλτοστρώσεις που τις σάρωσε η πλημμύρα, και τους έφερνε ΦΙΡΜΕΣ τραγουδιστές τα Χριστούγεννα.
Η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ των Βολιωτών επικροτεί την ηθική, τους τρόπους, την αισθητική του Μπέου. Για να τον εκλέγουν ξανά και ξανά, εκφράζουν και τους ίδιους.
Υπάρχουν, ασφαλώς και άλλοι μαφιόζοι εκλεγμένοι σε δημόσια αξιώματα, η διαφορά τους, όμως, από τον Μπέο είναι ότι δεν πολιτεύονται ως μαφιόζοι, κρατάνε τα προσχήματα που απαιτεί η θέση τους.
Τα προσχήματα εδώ έχουν τεράστια σημασία. Όσο υποκριτικά και αν είναι, θέτουν όρια, υποχρεώνουν τους ανθρώπους να συμπεριφέρονται με συγκεκριμένο τρόπο και αν δεν το κάνουν αντιφάσκουν και εκτίθενται.
Όταν αφαιρούνται τα προσχήματα αλλάζει άρδην και η δημόσια συμπεριφορά, γίνεται ανεξέλεγκτη, όπως ακριβώς στην περίπτωση του Μπέου.
Ο Μπέος δεν είναι απλώς ένας χυδαίος τραμπούκος που κατάφερε να εκλεγεί δήμαρχος. ΑΣΚΕΙ και την δημαρχία ως χυδαίος τραμπούκος.
Αυτό συνιστά μια ποιοτική κλιμάκωση στην εξαχρείωση και τον εκτσογλανισμό του δημόσιου βίου, την οποία επιβραβεύει η πλειοψηφία των Βολιοτών.
Καμία σοβαρή αντίδραση στον Μπέο δεν θα υπάρξει αν δεν συγκρουστεί (και) με αυτή την ηθική και αισθητική διάσταση που είναι βαθιά πολιτικές. Αν δεν τις αναδείξει και δεν τις καταδικάσει ως αυτόνομα και μείζονα προβλήματα όλων όσων εκπροσωπεί ο Μπέος.
Πολύ απλά: Ψφίζεις Μπέο; Είσαι σαν τον Μπέο!!
Αυτό δεν είναι ηθικολογία, είναι πολιτική διαπίστωση, απαραίτητη για εκείνους και εκείνες που θέλουν να συγκρουστούν με το άθλιο καθεστώς του Μπέου στον Βόλο. Απέναντί τους δεν έχουν μόνο έναν τραμπούκο, όσο ισχυρός και αν είναι αυτός. Έχουν ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας που ανέχεται ή και επικροτεί όλα όσα εκπροσωπεί ο τραμπούκος.
Η εθελοδουλεία δεν είναι ατομικό ελάττωμα, έχει κοινωνικό και ψυχολογικό υπόβαθρο.
Καμία όμως απελευθερωτική προοπτική δεν δημιουργήθηκε ποτέ χαϊδεύοντας την εθελοδουλεία και την εξαχρείωση. Μόνο με αδιαπραγμάτευτη σύγκρουση μαζί τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου