********* ********************** DSV Blog: Άρη Σαββάκη να ξέρεις ... Έχεις ακόμα την Απόλυτη Στήριξή μου και Υποστήριξή μου ... για ΌΣΟ παραμένεις Άνθρωπος .

Σάββατο, Οκτωβρίου 07, 2023

Άρη Σαββάκη να ξέρεις ... Έχεις ακόμα την Απόλυτη Στήριξή μου και Υποστήριξή μου ... για ΌΣΟ παραμένεις Άνθρωπος .

Επειδή έχει Χιούμορ και ΔΕΝ μασάει ... και πρώτα ο Ίδιος Αυτοσαρκάζεται ... βάζω την εξής φωτό για να μειώσω κάπως τον Διθύραμβο ! 

Ναι .. τον Χάρηκα ...Αληθινός ... με ΑΛΗΘΙΝΗ γλώσσα ( Μαλάκες ... Σκατόψυχοι ... και και και ... όπως συνήθως μιλάει ) αλλά οκ .. Συγκινημένος και Τρακαρισμένος ... από την ΚΟΥΡΑΣΗ ... Προσωπικά φοβάμαι μην πάθει κάτι ... και τι κάνουμε μετά ? Και οι Γίγαντες έχουν Όρια Δήμαρχε !!! 


Προσωπικά και ΠΑΛΙ δεν θα τον Ψηφίσω 
( εκτός αν την τελευταία στιγμή ... πάω με κάποιον φίλο ή ή ή ... ανάλογα με τα κέφια ... ΑΛΛΑ ... θέλω να δώσω το στίγμα μου ... Μας αφήσατε κ. Μπέο στην Μοίρα μας και μας τελειώσανε ΟΛΑ τα λεφτά και δεν έχουμε ούτε τα Ναύλα μας για να Ψηφίσουμε !!! )  ... 

Αλλά ... Άλλο τι Ψηφίζω ... Άλλο τι Βλέπω ... και Άλλο τι Στηρίζω ...

ΔΕΝ θα τον ψηφίσω γιατί για ΑΚΟΜΑ μία φορά δεν έχω μεταφορικό μέσο να πάω ... και ούτε καν 5 ευρώ να πάρω ταξί ... 

Κάθε μα Κάθε Οκτώβριο .. ξεμένω Εντελώς ... Το χει ο Γαμημένος Μήνας που έρχεται μετά τον ΠΙΟ Γαμημένο μήνα του Χρόνου ... Τον Γαμημένο Σεπτέμβριο που ΟΛΑ φεύγουν ... Ακόμα και οι Καβάτζες ... Και έτσι έχω να ψηφίσω Δημοτικές ... μπορεί και 30 χρόνια ... ΔΕΝ πάω επίτηδες για να Θίξω το Θέμα !!! 

Καλά εγώ είμαι βαριά Αναπηρία και δεν έχω ούτε 5 ευρώ ... Όλοι οι Άλλοι πηγαίνουν ... Ακόμα και η Μάνα μου που ήθελε μέχρι να πεθάνει να είναι 100% Υπεύθυνη Πολίτης και να ψηφίζει ... πήγαινε με γνωστό και κανα 2 φορές μου ξέφυγε και ψήφισε ΚΚΕ. Ας είναι ... Έτσι για τον Αδρακτά τον φίλο του Πατέρα μου !!! 

Ας γίνει το Πάθημα Μάθημα ... και ας αλλάξουμε αυτό το Χαράτσι που ΜΟΛΙΣ γυρνάμε από την Ραστώνη ... αμέσως στο Γαμήσι του Σεπτεπμβρίου ...

Ας αρχίζει η Σχολική χρονιά τον Οκτ ... Δεν θα πάθουμε και τίποτα ... Ας πληρώνεται ο ΕΝΦΙΑ τον Οκτ ... και όλα που Βαρύνουν τόσο πολύ το Νυκοκυριό ... 

Δείτε Φάτσες Υποψηφίων ... και θα ... ( Ξερ... ) 

Αλλά το θέμα δεν είναι τι θα ψηφίσω εγώ ... αλλά ο Βολιώτης ... Ο Μαλάκας Βολιώτης που τον Είδα όταν Ανέβηκαν Όλα τα Κοματόσκυλα πάνω και άρχισαν να χειροκροτάνε ... Αλλά ποιος δεν έχει Παπάρες υποψηφίους ? Και όπως έλεγε και ο Μέγας Μπουτάρης ... σε κάθε Ψηφοδέλτιο θα δεις όλη την Κοινωνία της Πόλης ... Και Γκάγστερ ... και Λαμόγια ... και Μεγαλοσταυρίτες και Καθάρματα ... αλλά και ... έστω Ελάχιστους Καλούς. ΝΑΙ .. γιατί οι Καλοί είναι και ήταν πάντα το 5% της Μειοψηφίας ! 

Και ένας από το 5% είναι ο Άρης Σαββάκης! Ο Παιδικός μου Φίλος ... και Συμμαθητής ... και στις Σπουδές στην Αθήνα παρέα ... και Πληροφορικάριος όπως εγώ ... και και και ... Αυτό το παίδί ( γιατί έτσι θέλω να τον θυμάμαι και να τον λέω ) ... έχει πραγματικά τα Πάντα. Τέτοια καλά παιδιά ... ΣΠΑΝΙΖΟΥΝ !!! 


Ναι ... εκεί και Πρώτος Πρώτος από ότι είδα ήταν και ο Φίλος μου Αρης Σαββάκης ... αλλά ο Άρης είναι άλλη Πάστα ... Άλλη Καρδιά ... Άλλη Ψυχή ... Ίσως η Μόνη ή από τις Ελάχιστες εξαιρέσεις του Πολιτικού Βίου ... ΑΝ και ο Αντιδήμαρχος δεν είναι Πολιτικός αλλά Κλητήρας του Λαού !!!

Άρη να ξέρεις ... Έχεις ακόμα την Απόλυτη Στήριξή μου και Υποστήριξή μου ... για ΌΣΟ παραμένεις Άνθρωπος πρώτα και Υπηρέτης του Βόλου !!! 


Δεν υπάρχουν σχόλια: