********* ********************** DSV Blog: Μη Μπέξεις με καμμένους - Ψεκασμένους !!! Απλά είναι Αμόρφωτοι και Ανεγκέφαλοι ... δεν μπορούν να καταλάβουν την Τεχνολογία ... και απλά ότι τους Σερβίρουν το Πιστεύουν ... Η Γιαγιά μου είχε καλύτερη Κρίση !

Πέμπτη, Οκτωβρίου 05, 2023

Μη Μπέξεις με καμμένους - Ψεκασμένους !!! Απλά είναι Αμόρφωτοι και Ανεγκέφαλοι ... δεν μπορούν να καταλάβουν την Τεχνολογία ... και απλά ότι τους Σερβίρουν το Πιστεύουν ... Η Γιαγιά μου είχε καλύτερη Κρίση !


Χαχαχαχα με πήρε κάποιος για να Αγοράσει το Αυτοκίνητο και μόλις του πα στείλε μου E-mail μου είπε ότι τα Email είναι Λάθος και Σατανικά και ταυτότητες ... και ότι εγώ είμαι ΛΑΘΟΣ ... και δεν πρέπει να πιστεύω σε τέτοια ...

Χαχχαχαχχαχχαα Ακόμα δεν έχει καταλάβει για πότε του το κλεισα ... Christo P. κάποιος τέτοιος ψεκασμένος σου κλεψε το προφίλ γιατί αυτοί δεν έχουν ... επειδή παρακολουθούνται ...

Είχα κι εγώ έναν τέτοιο Παπάρα γνωστό που μου λεγε ότι η γη είναι επίπεδη ... και ευτυχώς τον σούταρα ... 

Μη Μπέξεις με καμμένους - Ψεκασμένους !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: