********* ********************** DSV Blog: Να εξηγηθώ προτού πάρω το Σκαλπ κάποιου ... ΣΚΑΣΜΟΣ ... πριν γυρίσω κανα Λαρύγγι ... ! Πριν πάρω κανα Σκαλπ με κανα Τομαχοκ ...

Πέμπτη, Οκτωβρίου 05, 2023

Να εξηγηθώ προτού πάρω το Σκαλπ κάποιου ... ΣΚΑΣΜΟΣ ... πριν γυρίσω κανα Λαρύγγι ... ! Πριν πάρω κανα Σκαλπ με κανα Τομαχοκ ...






 Λοιπόν .,.

Να εξηγηθώ προτού πάρω το Σκαλπ κάποιου ... 

Είμαι από τις 5 του Σεπ. Άυπνος σχεδόν ... Κάθε μέρα από τα νερά έχω Υποθερμία ... Είμαι Εξαντλημένος και έχω κάθε Πικραμένο να μου λέει να μην ρίχνω το ΒΡΩΜΙΚΟ νερό .. γιατί άλλοι δεν έχουν να πιούνε και επειδή ΕΙΠΑΝ ... ( Ότι να ναι ... ο Γέρος ακούει ... και η Γριά η Κουφή ) ότι από Οκτώβριο θα ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ... κανονικά το Νερό ! 

ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ... ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ... 

ΑΡΑ .. Αφήστε με στην Ησυχία μου ... Μην με Συμβουλεύετε ΤΙ θα κάνω και ΠΩΣ στο σπίτι μου γιατί θα σας πάρει ο ΓαμοΔιάολος ... Τα Ψεύτικα τάχα μου από Ενδιαφέρον και Παπαριές ... στην άκρη ... Δεν θα ρισκάρω πάλι να Εξαντληθώ τόσο ώστε να μην Αρρωστήσω.

ΣΚΑΣΜΟΣ λοιπόν ... πριν γυρίσω κανα Λαρύγγι ... ! Πριν πάρω κανα Σκαλπ με την Φαλσέτα ... 

Ποια Φαλσέτα ... Τόμαχοκ θα βλάλω ...







Δεν υπάρχουν σχόλια: