********* ********************** DSV Blog: Adams ... !!!

Τρίτη, Αυγούστου 18, 2020

Adams ... !!!


Όταν έκλεινε ο Φούρνος της γειτονιάς μου (1).. πήγαινα στην παρακάτω γειτονειά (2) και έπαιρνα ψωμί ...

Όταν άνοιξε όμως φούρνο (3) ο κολλητός μου ... πήγα εκεί και όταν Έκλεινε αυτός πήγαινα στο πρώην της γειτονιάς ... (1) ...

Σήμερα πήγα στον (2) ... και της είπα ότι έχουμε χαθεί γιατί άνοιξε ο Κολλητός μου φούρνο και παίρνω από εκεί ... Και μου λέει με ένα Κατινίστικο ύφος ... "Εμείς είμαστε το Νο 1 ... δεν παρακαλάμε ... και μπορείτε να πηγαίνετε σε Όποιο θέλετε ... και Γουστάρετε "

Φάνηκε να της κακοφαίνετε που χάθηκα ... Αλλά της εξήγησα .. .Άνοιξε ο Κολλητός ... και κάθε μέρα πίνω καφέ εκεί ... να πάρω από αλλού ψωμί ??? Αφού τον πληρώνω με τον Μήνα ... και έχουμε ανοιχτό λογαριασμό ...

Τέλος πάντων ...

Πριν λίγο καιρό ... έκλεισε ο Φούρνος που έπερνα τόσα χρόνια ψωμί ... (1) .. όχι για Οικονομικούς λόγους .. αλλά βγήκε στην Σύνταξη ... Και όταν της είπα ότι έκλεισε μου ξαναλέει με το γνωστό ξινό ύφος " Εμ δεν τον στήριξατε εσείς η γειτονιά " ... Ούτε πρόλαβα να πω τον Λόγο ...

Το ίδιο αλλά λιγότερο ξινή ήταν αυτή στον φούρνο ( 1 ) της γειτονιάς μου ...

Αι γ@μηθείτε ρε Ξινές να Ξεξινιάσετε ...

Πάω στο Φιλαράκι τον Adams ( που έχει από κουλούρι μέχρι καφέ .. Μπύρα ... και Ουίσκι ) .. .. πίνουμε καφέ .. τα λέμε ... μου Κρατάει και ψωμί με παραγγελία μέσω φβ ... που αυτές δεν ξέρουν τι θα πει μνμ στο μέσεντζερ ... και μια χαρά ... Αγάμητες Ξινές παιδί μου ... Όταν η γυναίκα ( στον βόλο εννοώ ) περάσει τα 35 ... Ξυνίζει και ΔΕΝ τρώγεται με τίποτα !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: