********* ********************** DSV Blog

Τετάρτη, Αυγούστου 19, 2020



Λέω και ξαναλέω ... 

Σπούδασα Προγραμματιστής Αναλυτής και στην πορεία των 32 ετών έχω κάνει 1002 ... αλλες ειδικότητες στον τομέα της Πληροφορικής !!! Μην μου κάνετε Πουστιές ... γιατί θα βρω τρόπο και θα σας ξετρυοπώσω ... Όπως για την μία καριόλα .. που με έκραζε στο Προφίλ της 


... Και όταν της είπα ότι θα την καταγγείλω ... κοιτάχτε τι έκανε !!! 


Αλλά που να ξέρει ότι έχω τις IP και όλα τα Λινκς ... και μπορώ να βρω τα πάντα ... Αφού ΔΕΝ ξέρετε ... γιατί κάνετε κατινιές και μετά κρύβεστε σαν τους Λαγούς ??? 

Υπάρχουν και Αλεπούδες ... που τους Ξετρυπώνουν ! Αν συνεχίσει ... Μανταλάκια κι αυτή .. γιατί δεν θέλω άλλους να μου παίζουν Π@υτανιές ... 

Είπαμε .. 32 χρόνια πάνω στο Πληκτρολόγιο ... Πρέπει να σαι μεγάλος Χάκερ για να μην σε βρω !!! 


Κουκλίτσες μου !!! ... που επειδή είστε στην Ρέκλα της Θάλασσας μπορείτε να γαμάτε κόσμο πίσω από ένα κινητό !!! Στην Δόνηση το Κινητό και μέσα στο Μ@υνί σας ... !!! Μπας και βρουν χαρά τα Αραχνιασμένα Αιδ@ία σας !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: