********* ********************** DSV Blog: Ξέρετε τι μου αρέσει στις φωτό που βάζουν στα προφιλ των Σόσιαλ Μίντια ??? ... Ότι ΔΕΝ είναι καθόλου στημένες ... Αυθόρμητες Όλες ... !!! ...

Τρίτη, Αυγούστου 18, 2020

Ξέρετε τι μου αρέσει στις φωτό που βάζουν στα προφιλ των Σόσιαλ Μίντια ??? ... Ότι ΔΕΝ είναι καθόλου στημένες ... Αυθόρμητες Όλες ... !!! ...

 

Σήμερα ... ( από χθες δλδ ) έγινε κάποιο επισόδειο με κάποια ... και μετά τα κλασσικά .. Βρίσιμο στον τοίχο της ... και Διαγραφές και Μπλοκ και όλα ...

Ποια ήταν όμως η Αιτία δεν ξέρετε ... Και το λέω γιατί αφορά σχεδόν ΟΛΕΣ τις Φβ-Γυναίκες ... που έχουν εκατοντάδες φωτό με το ΕΓΩ τους παντού ...

Δλδ με απλά λόγια ... Φωτό που σχεδόν όλες έχουν την Αφεντομουτσουνάρα τους ... σε κάθε εκδήλωση της ζωής τους.

Μόνο απ το κρεβάτι τους δεν έχουν και μάλλον γιατί λόγω της χρονοβόρας απασχόλισης να βγάλουν όλη την ζωή τους στα Μανταλάκια των Σόσιαλ ... δεν έχουν καιρό για Κρεβάτι ...

Πολλές φωτό με την Φάτσα = Αγάμητες ... ( Άποψή μου ) ...



Από την άλλη ... εγώ έχω χιλιάδες φωτό ... και θα βρεις καμιά 10αριά σκόρπιες .. που οι περισσότερες είναι κομμένες ... και δεν καταλαβαίνεις με σιγουριά ότι είμαι εγώ ...

Αυτό και Μόνο τις κάνει Εκθετημένες ... Η διαφορά αυτή στο Αντικείμενο των Φωτογραφιών μας ... τις κάνει Ψωνάρες αυτές .. και εμένα ότι δεν έχω την Ανάγκη να προβληθώ ... Ή ... Όμορφες αυτές .. ( γι αυτό και έχουν τόσες φωτό ) ... κι εγώ Κουασιμόδος γι αυτό και Κρύβομαι μέσα στο πλήθος των ΑΛΛΩΝ φωτο που έχω .. με κώλλους ... βυζιά ... Μπούτια ... Τουρνοκωλιάσματα ... και ότι βρίσκω εδώ μέσα και θεωρώ ότι πρέπει να το βάλω στο Αρχείο μου ...

Αρχείο Κρατάω ... δεν γοουστάρω όλες τις φωτό που έχω .. Πολλές τις Συχαίνομαι κιόλας ...

Αλλά που να πάει το ακατήκοιτο σε τέτοια σκέψη ...


Την σημερινή - Χθεσινή λοιπόν της έκανα την ερώτηση ...


"Αν κάναμε παρέα ... κι βγαίναμε σε μια ταβέρνα ... λογικά εσύ θα τραβούσες και 100 φωτό .. για να τις βγάλεις στο φβ ... Εγώ όμως αν δεν ήθελα Καμία ..( γιατί δεν θέλω να βγαίνω και να δείχνω την τάχα Ζωάρα οπυ κάνω για να τα Βλέπουν οι άλλοι ...) πως θα το διαχειριζόσουν ...

Και τότε έγινε το Μπαμ ... Βγάζει Ξινίλα .. Κακία ... και λέει ότι της αρέσουν πολύ οι φωτό .. και γι αυτό έχει και πολλές ..

Της απαντάω ότι εγώ έχω τις 10πλάσιες ... έχω καλύτερη φωτογραφική μηχανή από εκείνη ... αλλά έχω δεν βγάζω την κοινωνική μου ζωή στο ΝΕΤ !!!

Ε αυτό ήταν ... Προφανώς θα έβγαλε Αφρούς ... Νύχια έβγαλε σίγουρα ... κι εκεί που μου μιλούσε με ενθουσιασμό ξαφνικά κουράστηκε ... και ήθελα να κάνει άλλα πράγματα ... μετά διαγραφή στα ξεκούδουνα ... και όχι ΜΟΝΟ ...


Έκανε Λογοκρισία στα τελευταία μου Σχόλια σε αναρτήσεις της ... Σχόλια που πριν τους Αφρούς .. είχε πατήσει λάικ και Καρδούλες ...


Οι Γυναίκες Αγάπες μου είναι μέχρι να βρεις την χορδή της Ανασφάλειας και αποκαλύψεις τις φοβίες της, τα πάθη της ... την πραγματική σημασία των κινήσεών της ... και αρχζει να λιώνει σαν το κερί η Μάσκα της Γυναικάρας που πάει να σου πασάρει ...


Εκεί αρχίζει και αποκαλύπτεται .. και μπορεί ενώ σε καληνύχτησε Γλυκά ... το πρωί να σε λέει Μαλάκα στον τοπίχο της .. ( δεν ξέρω .. Δεν είδα τι έγραφε ... αλλά μου είπαν ότι μου τα χωνε χοντρά ) ... και να σε διαγράφει σβήνοντας και τα σχόλιά σου που αποκαλύτπυν την Αλήθεια σου ...


Δεν με πειράζει καθόλου η διαγραφή και το Μπλοκ .. όταν βέβαια γίνονται με Ειλικρίνεια και είναι Εππιλογή αλλά βάσιμη .. με αιτία και περιεχόμενο ...


Μην μου σβήσεις όμως σχόλιο σε ανάρτησει που ζητάς σχόλια ... εκεί θα γίνει Πανικός...


Είναι Κανονικός Γκεμπελισμός ... που γίνεται κατά Κορέα μεριά ... και δεν θια πρεπε στα δικά μας μέρη ...


Αλλά η Ελλαδάρα .. πάντα μια ψωροκώσταινα ήτανε ... και έτσι θα παραμείνει για πολλά χρόνια ακόμα ... και θα γεννάει Ανδρίκελα και Γύναια Πουλημένα !


Και τις φωτό τους ... Μπορεί να τις πάρει και να τις κοινοποιήσει ο Καθένας ... ακόμα κι εγώ !


Δεν υπάρχουν σχόλια: